eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StawigudaBudowa parkingu w miejscowości Ruś



Ogłoszenie z dnia 2022-10-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa parkingu w miejscowości Ruś

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stawiguda

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743195

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Olsztyńska 10

1.5.2.) Miejscowość: Stawiguda

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-034

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@stawiguda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.stawiguda.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/stawiguda/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa parkingu w miejscowości Ruś

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-acadfe6b-2208-11ed-9071-8637ea33a6f9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00387765

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie jest przewidziane do dofinansowania z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014–2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00314396/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.23.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie parkingu o nawierzchni żwirowej oraz połączenie przedmiotowego parkingu z drogą powiatową nr 1372N poprze budowę zjazdu publicznego na dz. 114/6.
2. Przedmiot zamówienia podstawowego obejmuje:
1) prace przygotowawcze i rozbiórkowe
2) roboty ziemne
3) ułożenie warstw konstrukcyjnych
4) wykonanie nawierzchni
5) prace wykończeniowe
3. Zakres, sposób wykonania i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SWZ- dokumentacja techniczna.
4. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również m.in.:
1)Wykonanie robót przygotowawczych,
2) Organizacje terenu prac,
3)Wykonanie wszystkich robót, zgodnie z dokumentacją techniczną oraz innych robót niezbędnych dla prawidłowego wykonania przedmiotu umowy,
4) Uporządkowanie terenu prac,
5) Wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z uzyskaniem ostatecznych decyzji administracyjnych umożliwiających użytkowanie obiektu lub skutecznym zgłoszeniem przystąpienia do użytkowania obiektu na podstawie pełnomocnictwa udzielonego przez Zamawiającego
7) W przypadku wystąpienia czynników atmosferycznych takich jak opady śniegu, zamiecie śnieżne, czy śliskość zimowa obowiązkiem wykonawcy jest wykonanie usługi zimowego utrzymania na terenie budowy oraz na terenie objętym tymczasową organizacją ruchu, poprzez odśnieżanie (dróg i ulic) – własnym, bądź najmowanym pojazdem samojezdnym oraz usuwanie śliskości – materiałem wykonawcy.
5. Zakres Przedmiotu Umowy obejmuje również wykonanie przez Wykonawcę wszelkich robót, które są bezpośrednio i pośrednio związane z wykonaniem Przedmiotu Umowy, a tym samym obowiązki Wykonawcy obejmują wszelkie zadania, elementy oraz roboty, które są objęte dokumentacją techniczną, a dotyczące przedmiotu zamówienia. W szczególności zakresem zamówienia objęte są wszelkie roboty tymczasowe oraz prace towarzyszące, których wykonanie jest niezbędne do wykonania zamówienia zgodnie z dokumentacją techniczną oraz wymaganiami Zamawiającego wskazanymi w SWZ. Przez prace towarzyszące, o których mowa wyżej rozumieć należy w szczególności prace niezbędne do należytego wykonania robót, nie będące robotami tymczasowymi, w tym m.in. inwentaryzacja powykonawcza.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 455395,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1049444,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 455395,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Trocina Tomasz Skalski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7412057467

7.3.4) Miejscowość: Dąbrówno

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 455395,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.