Ogłoszenie z dnia 2025-08-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00187463/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-11
- 2025/BZP 00202714/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-23
- 2025/BZP 00207126/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-25
- 2025/BZP 00209222/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-28
- 2025/BZP 00220899/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-08
- 2025/BZP 00228317/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-13
- 2025/BZP 00239933/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Garkach o wymiarach pola gry min. 12 m x 24 m, Gmina i Miasto Odolanów, woj. wielkopolskie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA I MIASTO ODOLANÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855127
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Odolanów
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-430
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 62 733-15-81
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@odolanow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.odolanow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Garkach o wymiarach pola gry min. 12 m x 24 m, Gmina i Miasto Odolanów, woj. wielkopolskie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a5e0bde2-a710-4635-a6e1-b31a70c68c46
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00387515
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00010399/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Garkach o wymiarach pola gry min.12m x 24m
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00187463
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RGiZP.271.2.9.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 5155000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia jest Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Garkach o wymiarach pola gry min. 12 m x 24 m, Gmina i Miasto Odolanów, woj. wielkopolskie
4.2. Przedmiot zamówienia współfinansowany z budżetu Państwa w ramach programu Olimpia- Program budowy przyszkolnych hal sportowych na 100-lecie pierwszych występów reprezentacji Polski na Igrzyskach Olimpijskich
Opis przedmiotu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Garkach o wymiarach pola gry min. 12 m x 24 m, Gmina i Miasto Odolanów, woj. wielkopolskie
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej
i wykonanie robót budowlanych polegających na wyburzeniu istniejących budynków oraz budowie na ich miejscu sali gimnastycznej o wymiarach 23x48 m, o konstrukcji stalowej z poszyciem ścian z płyty warstwowej, pokrycie zadaszenia z płyty warstwowej– dopuszcza się zmianę pokrycia dachowego na blachę trapezową z ociepleniem i hydroizolacją z membrany PCV grubości min 1,5 mm. Dopuszcza się wykonanie konstrukcji w technologii żelbetonowej
z możliwością wykorzystania prefabrykatów. Przy Sali gimnastycznej planowane jest wykonanie zaplecza szatniowego o pow. do 165 m2.
Częścią zamówienia jest również kompleksowe wyposażenie obiektu zgodnie
z wytycznymi zawartymi w Programie Funkcjonalno-Użytkowym.
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
- opracowanie projektu rozbiórki istniejących budynków
− opracowanie koncepcji, a następnie dokumentacji projektowej zawierającej projekty budowlane oraz techniczne w podziale na branże wraz z uzyskaniem wymaganych przepisami prawa uzgodnień i zatwierdzeń opracowanego projektu budowlanego oraz uzyskanie pozwolenia na budowę dla planowanej inwestycji,
− specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
− harmonogram rzeczowo-finansowy na realizację robót budowlanych,
− wykonanie rozbiórki istniejących budynków na podstawie opracowanych dokumentacji projektowych,
− wykonanie kompleksowych robót budowlanych na podstawie opracowanych dokumentacji projektowych,
− uzyskanie wszelkich wymaganych badań, uzgodnień, pozwoleń, certyfikatów wynikających z wykonywanej dokumentacji projektowej oraz prowadzonych robót wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie budynku.
- organizację, zagospodarowanie i likwidację placu budowy,
- odbiory z udziałem użytkownika, inwestora i wymaganych instytucji,
- ubezpieczenie budowy na czas trwania realizacji zadania,
- opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) (jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu),
- opracowania i uzgodnienia projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z jego zatwierdzeniem (jeżeli będzie konieczne),
- wykonanie i utrzymanie oznakowania w trakcie prowadzenia robót oraz jego rozbiórki po ukończeniu robót,
- sporządzenie dokumentacji powykonawczej wraz z wymaganymi dokumentami (kosztorys, certyfikaty, atesty) w dwóch egz. w wersji papierowej oraz jednej w wersji elektronicznej (płytaCD/pendrive),
- sporządzenie dokumentacji fotograficznej z przebiegu robót w jednym egz. w wersji elektronicznej (płyta CD/pendrive), przekazanej wraz z dokumentacja powykonawczą,
- inne prace wynikające z uzgodnień branżowych i warunków realizacji kontraktu wraz ze Specyfikacją Techniczną.
Dane ogólne (wskaźniki powierzchniowe i kubaturowe):
Budynki do rozbiórki: budynek 1:
− rodzaj obiektu: zaplecze szatniowe
− lokalizacja: ul. Szkolna 2, 63-430 Boników, dz. Nr 505/3, Obręb Boników, Gmina Odolanów
− ilość kondygnacji nadziemnych: 1
− ilość kondygnacji podziemnych: 0
− kubatura ok. 476,00 m3
− powierzchnia użytkowa: ok. 100,00 m2
− powierzchnia zabudowy: ok. 112,00 m2
− wysokość: ok. 3,5 do 5 m
Budynki do rozbiórki: budynek 2:
− rodzaj obiektu: gospodarczy
− lokalizacja: ul. Szkolna 2, 63-430 Boników, dz. Nr 505/3, Obręb Boników, Gmina Odolanów
− ilość kondygnacji nadziemnych: 1
− ilość kondygnacji podziemnych: 0
− kubatura ok. 140,00 m3
− powierzchnia użytkowa: ok. 36,00 m2
− powierzchnia zabudowy: ok. 40,00 m2
− wysokość: ok. 3,5
Budynek projektowany:
− rodzaj obiektu: sala gimnastyczna z zapleczem szatniowo-sanitarnym
− lokalizacja: ul. Szkolna 2, 63-430 Boników, dz. Nr 505/3, Obręb Boników, Gmina Odolanów
− ilość kondygnacji nadziemnych: 1
− ilość kondygnacji podziemnych: 0
− kubatura ok. 9 896,90 m3
− powierzchnia użytkowa: ok. 1067,77 m2
− powierzchnia zabudowy: ok. 1104,00 m2
− wysokość: ok. 3 m do 10 m
Wysokość pomieszczeń hali sportowej w świetle: minimum 7,5 m
Projektowane instalacje i wyposażenie techniczne projektowanego obiektu:
− instalacja centralnego ogrzewania
− instalacja elektryczna,
− instalacja fotowoltaiczna,
− instalacja oświetleniowa,
− instalacja odgromowa,
− instalacja teletechniczna,
− instalacje sanitarne,
− instalacja wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej z odzyskiem ciepła,
- instalacja klimatyzacji,
− instalacja przeciwpożarowa.
W ramach budowy sali gimnastycznej z zapleczem szatniowo-sanitarnym przewiduje się wykonanie następujących prac:
- rozbiórka istniejącego budynku,
− budowa Sali gimnastycznej z zapleczem szatniowo-sanitarnym zgodnie z koncepcją stanowiącą załącznik do PFU,
− wykonanie kompleksowych robót wykończeniowych wewnętrznych w tym m.in: nowych podłóg, tynków, gładzi, okładzin podłogowych i ściennych, malowanie niewykończonych innymi materiałami powierzchni sufitów i ścian, montaż drzwi wewnętrznych, montaż stolarki okiennej itd.
− wykonanie kompleksowych robót instalacyjnych w tym: wykonanie nowej instalacji elektrycznej, instalacji sanitarnych w tym wod-kan. oraz centralnego ogrzewania, wykonanie nowej instalacji wentylacji i klimatyzacji, wykonanie nowej instalacji oświetleniowej, montaż na dachu instalacji fotowoltaicznej na potrzeby nowoprojektowanej sali gimnastycznej itd.,
− wykonanie kompleksowych robót wykończeniowych zewnętrznych w tym: wykonanie izolacji termicznej nowych posadzek w części sanitarnej, wykonanie konstrukcji ścian nośnych wraz z zadaszeniem itd.,
− dostawa i montaż kompletnego wyposażenia poszczególnych pomieszczeń obejmującego minimum elementy ujęte w zestawieniu zamieszczonym w dalszej części PFU,
− zagospodarowanie terenu wokół budynku w zakresie wykonania nawierzchni z kostki brukowej, w tym dojść i dojazdów do budynku również w zakresie drogi pożarowej, opasek wokół budynku, miejsc parkingowych w ilości: 1 miejsce postojowe na każde rozpoczęte 50 m2 nowo lokalizowanej powierzchni użytkowej usług, oraz urządzenia trawników i wykonania nasadzeń. (należy przyjąć łączną powierzchnię utwardzeń w ilości około 600 mkw)
Zestawienie pomieszczeń i funkcji dla projektowanej Sali gimnastycznej z zapleczem szatniowo-sanitarnym wraz z wymaganymi powierzchniami użytkowymi przedstawiono w tabeli umieszonej poniżej oraz graficznie na załączonej do PFU koncepcji architektonicznej.
Dopuszcza się zmianę wielkości powierzchni użytkowej poszczególnych pomieszczeń z tolerancją wynoszącą do ± 10% po uprzednim uzyskaniu akceptacji ze strony Zamawiającego.
ZESTAWIENIE POWIERZCHNI
Nr Nazwa pomieszczenia Powierzchnia [m2]
1 KOMUNIKACJA 19,47
2 KOTŁOWNIA 9,78
3 WC N.P. 5,32
4 SZATNIA MĘSKA 24,82
5 ŁAZIENKA MĘSKA, WC MESKI 13,80
6 SZATNIA DAMSKA 24,82
7 ŁAZIENKA DAMSKA, WC DAMSKI 14,66
8 MAGAZYN 17,83
9 POM. PORZĄDKOWE 7,19
10 POKÓJ TRENERA 11,89
11 HALA SPORTOWA 918,19
SUMA 1067,77
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został w Programie funkcjonalno-użytkowym wraz z załącznikami do niego, który stanowi załącznik do niniejszej SWZ.
Wykonawca odpowiedzialny jest za powstałe w toku własnych prac odpady oraz za właściwy sposób postępowania z nimi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2023 r. poz. 1587 ze zm.) oraz ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2024r. poz. 399). Wywóz odpadów budowlanych odbywa się na koszt Wykonawcy.
UWAGA!
Przyjęte typy materiałów i urządzeń (wskazane w dokumentacji technicznej) zostały użyte wyłącznie przykładowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia. Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie materiałów i urządzeń równoważnych, o nie gorszych parametrach.
Wykonawca powinien określić ich parametry, celem wykazania, że spełniają warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązania równoważne, zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry oraz spełniać standardy nie gorsze niż produkty podane przykładowo.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został w pkt 4 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego
71420000-8 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45321000-3 - Izolacja cieplna
45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5719500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10223673,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5719500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Partner Firma budowlana Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6222515788
7.3.3) Ulica: Odolanowska 45
7.3.4) Miejscowość: Topola Mała
7.3.5) Kod pocztowy: 63-400
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Roboty konstrukcyjne i wykończeniowe.
Podwykonawca TOLBUD Mateusz Berski
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PARTNER FIRMA BUDOWLANA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PARTNER FIRMA BUDOWLANA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5719500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI ODOLANÓW
więcej: przetargi ODOLANÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad inwestycją pn. Remont pomieszczeń oddziału rehabilitacji zlokalizowanej na drugim piętrze budynku "B" w Szpitalu Powiatowym w Międzyrzecu Podl.
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 2048P Chrustowo-Lulin - etap 1
- Budowa tężni solankowej z nasadzeniami
- Wymiana instalacji elektrycznej wraz z wymianą rozdzielnic elektrycznych oraz zabudową przeciwpożarowego wyłącznika prądu dla parteru i I piętra budynku oraz dostosowaniem do nowego sposobu zasilania
- Modernizacja budynku przy ul. Bujnowskiego 33 w Pilźnie z przeznaczeniem na magazyn OC
- "Rozwój placówek wsparcia dziennego dla dzieci i młodzieży w gminie Igołomia-Wawrzeńczyce"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.