eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZłocieniecProjekt kompleksowej termomodernizacji budynku głównego SP ZOZ Szpitala Specjalistycznego MSWiA w Złocieńcu



Ogłoszenie z dnia 2025-08-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Projekt kompleksowej termomodernizacji budynku głównego SP ZOZ Szpitala Specjalistycznego MSWiA w Złocieńcu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ SZPITAL SPECJALISTYCZNY MINISTERSTWA SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI W ZŁOCIEŃCU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330086948

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kańsko 1

1.5.2.) Miejscowość: Złocieniec

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-520

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@szpitalkansk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpitalkansk.4bip.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.szpitalkansk.4bip.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Projekt kompleksowej termomodernizacji budynku głównego SP ZOZ Szpitala Specjalistycznego MSWiA w Złocieńcu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e1a76858-588f-4c9a-8d39-1ed6377c4114

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00387223

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00008034/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Przygotowanie dokumentacji projektowej dot. Termomodernizacji Głównego Budynku Szpitala

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00332981

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 2/07/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 350550,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. „Projekt kompleksowej termomodernizacji budynku głównego SP ZOZ Szpitala Specjalistycznego MSWiA w Złocieńcu” na terenie SP ZOZ Szpitala Specjalistycznego MSWiA w Złocieńcu, ul. Kańsko 1, 78-520 Złocieniec. Wykonawca powinien zapoznać się z całością dokumentacji dołączonej do SWZ.
2. Planowane prace obejmują wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej.
3. Zamawiający zwraca uwagę Wykonawcy, że przedmiot zamówienia będzie realizowany na użytkowanym obiekcie SP ZOZ Szpitala Specjalistycznego MSWiA w Złocieńcu (czynny szpital), wszelkie prace należy wykonywać w sposób niestwarzający zagrożenia dla osób przebywających w obiekcie. Sposób prowadzenia prac nie może znacząco wpływać na funkcjonowanie Szpitala. W związku z powyższym Wykonawca musi tak zabezpieczyć prace, aby funkcjonowanie Szpitala odbywało się w sposób ciągły i nieprzerwany oraz nie zakłócało pracy Szpitala.
4. Wykonawca przyjmuje do wiadomości, iż roboty budowlane będą prowadzone w czynnym obiekcie użyteczności publicznej. Dokumentacja projektowa musi zatem zawierać odpowiedni opis zabezpieczenia oraz etapowania prac umożliwiający przekazywanie do użytkowania zakończonych części funkcjonalnych obiektu z uwzględnieniem możliwości realizacji poszczególnych etapów. Wykonawca musi uwzględnić w etapowaniu przyszłych robót fakt, że nie można jednorazowo wyłączyć z użytkowania większej części Szpitala. Wszelkie uzgodnienia w tym zakresie należy konsultować z Zamawiającym.
5. Całość zadania obejmuje prace związane z obiektami zabytkowymi, które wpisane są do rejestru zabytków. Teren szpitala wraz z budynkami jest wpisany do rejestru zabytków województwa zachodniopomorskiego pod nr A-1704 decyzją z dnia 5 stycznia 1994 roku (d. nr 1243).
6. Dokumentacja projektowa winna być zgodna z przepisami techniczno-budowlanymi, wytycznymi, przepisami branżowymi, Polskimi Normami, ustaleniami określonymi w pozyskanych decyzjach administracyjnych i warunkach technicznych oraz z aktualnym poziomem wiedzy techniczne, a także wskazówkami Zamawiającego.
7. Na szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1) składają się następujące dokumenty, które też stanowią podstawę do wyceny oferty i wykonania projektów:
7.1. Zakres prac.
7.2. Zalecenia konserwatorskie z dnia 25 kwietnia 2024 roku Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Szczecinie Delegatura w Koszalinie.
7.3. Audyt energetyczny budynku głównego Szpitala.
7.4. Zaświadczenie nr WST-K.6335.9.2024.JC z dnia 17 maja 2024 roku Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Szczecinie – Deklaracja organu odpowiedzialnego za monitorowanie obszarów Natura 2000.
8. Opis ma charakter pomocniczy. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy prac nieujętych w opisie nie będzie uprawniało wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia – jeżeli prace te ujęte były w dokumentacji przedmiotu zamówienia. Wszelkie rysunki i pomiary dołączone do niniejszej SWZ mają charakter pomocniczy i uzupełniający do dalszego wykorzystania i nie przesądzają o rzeczywistych wymiarach i ilościach. Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia należy traktować jako wzajemnie uzupełniające się i wynikające w tym znaczeniu, że w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wieloznaczności lub niejednoznaczności Wykonawca nie może
ograniczyć ani zakresu swojego zobowiązania, ani zakresu należytej staranności przy wykonaniu swoich zobowiązań wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 239850,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 510450,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 239850,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kamil Bocian Architektura

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7642639687

7.3.3) Ulica: Roosevelta 58/3

7.3.4) Miejscowość: Piła

7.3.5) Kod pocztowy: 64-920

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Ekspertyza techniczna i projekt techniczny konstrukcyjny
Alzar Studio Sp. z o.o., al. Niepodległości 34a; 64-920 Piła

Projekt techniczny - instalacje sanitarne
Projektowanie i Nadzór Instalacji Sanitarnych Zbigniew Świerczyna,
ul. Pilska 7; 64-930 Szydłowo, Kotuń

Projekt techniczny instalacje elektryczne
Zakład Usługowo-Handlowy ELPROMONT S.C. M. Reszelski, M.M. Sikora
ul. Bydgoska 33/3; 64-920 Piła

Sprawdzenie projektu budowlanego
LASOTA ARCHITEKTURA LESZEK LASOTA
ul. Rodakowskiego 79; 64-920 Piła


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 239850,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-11-01

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.