eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦widnikDostawa materia³ów opatrunkowych



Og³oszenie z dnia 2025-08-22


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa materia³ów opatrunkowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAK£AD OPIEKI ZDROWOTNEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431010878

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Boles³awa Le¶miana 4

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦widnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-040

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@spzozswidnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.spzozswidnik.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa materia³ów opatrunkowych

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-44a2963b-74e3-4b88-b7b1-b54a919724e5

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00387151

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-08-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00314328/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.6 Dostawa opatrunków

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://spzozswidnik.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://spzozswidnik.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu Platformy Zakupowej, która jest dostêpna pod adresem https://spzozswidnik.ezamawiajacy.pl.
2. Korzystanie z Platformy Zakupowej Marketplanet jest dla Wykonawcy bezp³atne.
3. Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania https://spzozswidnik.ezamawiajacy.pl, numer referencyjny postêpowania: SPZOZ/ZP/271/15/08/2025.
4. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie Zakupowej Marketplanet, ani logowania.
5. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych.
6. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 PZP, ww. regulacje nie bêd± mia³y bezpo¶redniego zastosowania.
7. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 w/w Rozporz±dzenia, przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej:
1) w formatach danych okre¶lonych w przepisach Rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci (i przekazuje siê jako za³±cznik),
lub
2) jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci „Formularza do komunikacji”).
8. Je¿eli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa”.
9. Dokumenty przekazywane za po¶rednictwem ¶rodków komunikacji elektronicznej w formie elektronicznej s± sporz±dzane, zgodnie z § 2 Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. 2020, poz. 2452) – zwane dalej jako „Rozporz±dzenie” – w zwi±zku z art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania, odsy³aj±cym do Rozporz±dzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych (tj. Dz. U. 2021 poz. 2070) oraz zgodnie z formatami podpisu elektronicznego okre¶lonymi w tych przepisach prawa – w szczególno¶ci w formatach: .pdf, .doc, .docx, .rtf, .odt., .xades, .pades, .txt, .xls, .xlsx, .zip.
10. Zalecenia Zamawiaj±cego odno¶nie podpisu elektronicznego:
1) Odno¶nie do kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
a) dla dokumentów w formacie „pdf” zaleca siê podpis formatem PAdES,
b) dokumenty w formacie innym ni¿ „pdf” zaleca siê podpisywaæ formatem XAdES.
2) odno¶nie podpisu osobistego:
a) dla dokumentów w formacie „pdf” lub „xml” zaleca siê podpis wewnêtrzny (otoczony),
b) dokumenty w formacie innym ni¿ „pdf” zaleca siê podpisywaæ podpisem zewnêtrznym lub otaczaj±cym.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Informacje dotycz±ce RODO zawarte s± w rozdziale XXIV SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przys³uguje Pani/Panu:
1) prawo do usuniêcia danych osobowych w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO,
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
3) prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO, na podstawie art. 21 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: Dostawa materia³ów opatrunkowych

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 5

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ 1: Materia³y opatrunkowe

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty zostan± ocenione na podstawie nastêpuj±cych kryteriów:
Nr Nazwa kryterium Waga %
1 Cena [C] 60
2 Termin dostawy [TD] 40

2. Obliczenie liczby punktów za kryterium Cena [C] nast±pi wed³ug nastêpuj±cego wzoru:

cena oferty najni¿szej
C = ------------------------------------ x 60
cena oferty badanej

3. Zamawiaj±cy dokona oceny ofert w ramach kryterium Termin dostawy [TD] wed³ug poni¿szej tabeli.

Termin dostawy (w dniach roboczych) Liczba punktów
do 2 dni 40
3 dni 30
4 dni 20
5 dni 10
6 dni 0

4. Przez dni robocze nale¿y rozumieæ dni od poniedzia³ku do pi±tku z wy³±czeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
5. Termin dostawy asortymentu do siedziby Zamawiaj±cego – termin w dniach roboczych liczony od dnia z³o¿enia zamówienia przez Zamawiaj±cego. Je¶li Wykonawca nie wskaza³ w formularzu ofertowym Terminu dostawy, Zamawiaj±cy przyjmie, ¿e Wykonawca zadeklarowa³ najd³u¿szy mo¿liwy termin – 6 dni roboczych i przyzna mu 0 punktów. Je¿eli Wykonawca wska¿e w formularzu ofertowym termin dostawy na 7 lub wiêcej dni roboczych, jego oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z warunkami zamówienia.
6. Za najkorzystniejsz± ofertê zostanie uznana oferta, która uzyska najwy¿sz± liczbê punktów wyliczonych w oparciu o kryteria ceny i termin dostawy.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ 2 - Opatrunki lipido – koloidowe, g±bki hemostatyczne,

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty zostan± ocenione na podstawie nastêpuj±cych kryteriów:
Nr Nazwa kryterium Waga %
1 Cena [C] 60
2 Termin dostawy [TD] 40

2. Obliczenie liczby punktów za kryterium Cena [C] nast±pi wed³ug nastêpuj±cego wzoru:

cena oferty najni¿szej
C = ------------------------------------ x 60
cena oferty badanej

3. Zamawiaj±cy dokona oceny ofert w ramach kryterium Termin dostawy [TD] wed³ug poni¿szej tabeli.

Termin dostawy (w dniach roboczych) Liczba punktów
do 2 dni 40
3 dni 30
4 dni 20
5 dni 10
6 dni 0

4. Przez dni robocze nale¿y rozumieæ dni od poniedzia³ku do pi±tku z wy³±czeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
5. Termin dostawy asortymentu do siedziby Zamawiaj±cego – termin w dniach roboczych liczony od dnia z³o¿enia zamówienia przez Zamawiaj±cego. Je¶li Wykonawca nie wskaza³ w formularzu ofertowym Terminu dostawy, Zamawiaj±cy przyjmie, ¿e Wykonawca zadeklarowa³ najd³u¿szy mo¿liwy termin – 6 dni roboczych i przyzna mu 0 punktów. Je¿eli Wykonawca wska¿e w formularzu ofertowym termin dostawy na 7 lub wiêcej dni roboczych, jego oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z warunkami zamówienia.
6. Za najkorzystniejsz± ofertê zostanie uznana oferta, która uzyska najwy¿sz± liczbê punktów wyliczonych w oparciu o kryteria ceny i termin dostawy.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ 3 – Opatrunki sebrowe i inne,

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty zostan± ocenione na podstawie nastêpuj±cych kryteriów:
Nr Nazwa kryterium Waga %
1 Cena [C] 60
2 Termin dostawy [TD] 40

2. Obliczenie liczby punktów za kryterium Cena [C] nast±pi wed³ug nastêpuj±cego wzoru:

cena oferty najni¿szej
C = ------------------------------------ x 60
cena oferty badanej

3. Zamawiaj±cy dokona oceny ofert w ramach kryterium Termin dostawy [TD] wed³ug poni¿szej tabeli.

Termin dostawy (w dniach roboczych) Liczba punktów
do 2 dni 40
3 dni 30
4 dni 20
5 dni 10
6 dni 0

4. Przez dni robocze nale¿y rozumieæ dni od poniedzia³ku do pi±tku z wy³±czeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
5. Termin dostawy asortymentu do siedziby Zamawiaj±cego – termin w dniach roboczych liczony od dnia z³o¿enia zamówienia przez Zamawiaj±cego. Je¶li Wykonawca nie wskaza³ w formularzu ofertowym Terminu dostawy, Zamawiaj±cy przyjmie, ¿e Wykonawca zadeklarowa³ najd³u¿szy mo¿liwy termin – 6 dni roboczych i przyzna mu 0 punktów. Je¿eli Wykonawca wska¿e w formularzu ofertowym termin dostawy na 7 lub wiêcej dni roboczych, jego oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z warunkami zamówienia.
6. Za najkorzystniejsz± ofertê zostanie uznana oferta, która uzyska najwy¿sz± liczbê punktów wyliczonych w oparciu o kryteria ceny i termin dostawy.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ 4 – Opatrunki z jodopowidonem, aktywnym wêglem i wysokoch³onne,

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty zostan± ocenione na podstawie nastêpuj±cych kryteriów:
Nr Nazwa kryterium Waga %
1 Cena [C] 60
2 Termin dostawy [TD] 40

2. Obliczenie liczby punktów za kryterium Cena [C] nast±pi wed³ug nastêpuj±cego wzoru:

cena oferty najni¿szej
C = ------------------------------------ x 60
cena oferty badanej

3. Zamawiaj±cy dokona oceny ofert w ramach kryterium Termin dostawy [TD] wed³ug poni¿szej tabeli.

Termin dostawy (w dniach roboczych) Liczba punktów
do 2 dni 40
3 dni 30
4 dni 20
5 dni 10
6 dni 0

4. Przez dni robocze nale¿y rozumieæ dni od poniedzia³ku do pi±tku z wy³±czeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
5. Termin dostawy asortymentu do siedziby Zamawiaj±cego – termin w dniach roboczych liczony od dnia z³o¿enia zamówienia przez Zamawiaj±cego. Je¶li Wykonawca nie wskaza³ w formularzu ofertowym Terminu dostawy, Zamawiaj±cy przyjmie, ¿e Wykonawca zadeklarowa³ najd³u¿szy mo¿liwy termin – 6 dni roboczych i przyzna mu 0 punktów. Je¿eli Wykonawca wska¿e w formularzu ofertowym termin dostawy na 7 lub wiêcej dni roboczych, jego oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z warunkami zamówienia.
6. Za najkorzystniejsz± ofertê zostanie uznana oferta, która uzyska najwy¿sz± liczbê punktów wyliczonych w oparciu o kryteria ceny i termin dostawy.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ 5 - Klej tkankowy

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty zostan± ocenione na podstawie nastêpuj±cych kryteriów:
Nr Nazwa kryterium Waga %
1 Cena [C] 60
2 Termin dostawy [TD] 40

2. Obliczenie liczby punktów za kryterium Cena [C] nast±pi wed³ug nastêpuj±cego wzoru:

cena oferty najni¿szej
C = ------------------------------------ x 60
cena oferty badanej

3. Zamawiaj±cy dokona oceny ofert w ramach kryterium Termin dostawy [TD] wed³ug poni¿szej tabeli.

Termin dostawy (w dniach roboczych) Liczba punktów
do 2 dni 40
3 dni 30
4 dni 20
5 dni 10
6 dni 0

4. Przez dni robocze nale¿y rozumieæ dni od poniedzia³ku do pi±tku z wy³±czeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
5. Termin dostawy asortymentu do siedziby Zamawiaj±cego – termin w dniach roboczych liczony od dnia z³o¿enia zamówienia przez Zamawiaj±cego. Je¶li Wykonawca nie wskaza³ w formularzu ofertowym Terminu dostawy, Zamawiaj±cy przyjmie, ¿e Wykonawca zadeklarowa³ najd³u¿szy mo¿liwy termin – 6 dni roboczych i przyzna mu 0 punktów. Je¿eli Wykonawca wska¿e w formularzu ofertowym termin dostawy na 7 lub wiêcej dni roboczych, jego oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z warunkami zamówienia.
6. Za najkorzystniejsz± ofertê zostanie uznana oferta, która uzyska najwy¿sz± liczbê punktów wyliczonych w oparciu o kryteria ceny i termin dostawy.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

W celu potwierdzenia, ¿e oferowane dostawy odpowiadaj± wymaganiom okre¶lonym przez Zamawiaj±cego, Wykonawca z³o¿y o¶wiadczenie, ¿e oferowane wyroby medyczne posiadaj± dokumenty dopuszczaj±ce do obrotu na terytorium RP zgodnie z ustaw± z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych oraz instrukcje u¿ytkowania, wraz ze zobowi±zaniem, ¿e dokumenty te zostan± udostêpnione Zamawiaj±cemu, na ka¿de jego wezwanie zgodnie z tre¶ci± wzoru umowy, który stanowi za³. nr 4 do SWZ;
W odniesieniu do czê¶ci 1 dla wyrobów medycznych ja³owych Wykonawca wraz z ofert± z³o¿y raport z walidacji rutynowej kontroli procesu sterylizacji wyrobów medycznych zgodnie z norm±: dla wyrobów z gazy opatrunkowej, ja³owych : aktualny raport z walidacji lub ponownej kwalifikacji sterylizacji par± wodn± - PN EN ISO 17665 -1: 2008.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

O¶wiadczenie za³. nr 4 do SWZ;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z za³. 5 do SWZ § 10.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-09-03 12:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://spzozswidnik.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-09-03 12:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-10-03

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.