Ogłoszenie z dnia 2025-08-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00312718/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-07
- 2025/BZP 00335920/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa krytej pływalni typu "delfinek" przy Szkole Podstawowej w miejscowości Staroźreby.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA STAROŹREBY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611016040
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Płocka 18
1.5.2.) Miejscowość: Staroźreby
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-440
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.7.) Numer telefonu: 242663080
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@starozreby.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.starozreby.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dcb22513-227f-4435-bb92-de96862a87a51.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa krytej pływalni typu "delfinek" przy Szkole Podstawowej w miejscowości Staroźreby.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dcb22513-227f-4435-bb92-de96862a87a5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00387121
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00011754/20/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.12 Budowa krytej pływalni typu "delfinek" przy Szkole Podstawowej w miejscowości Staroźreby
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00312718
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RPI.271.36.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej (wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego na etapie realizacji zadania) i robót budowlanych, w formule „zaprojektuj i wybuduj” wraz z dostawą i montażem wyposażenia trwale wbudowanego dla przedsięwzięcia inwestycyjnego pn.: „Budowa krytej pływalni typu "delfinek" przy Szkole Podstawowej w miejscowości Staroźreby.” na podstawie programu funkcjonalno -użytkowego (PFU) oraz wskazań zamawiającego:
1) podłoże niecki basenowej wykonać z blachy kwasoodpornej.
2) należy zaprojektować i wybudować saunę w której jednocześnie pomieści się min. cztery osoby - w tym celu należy powiększyć budynek o kolejne m2. Saunę należy zaprojektować w pomieszczeniu niecki basenowej.
3) należy zaprojektować i wybudować jacuzzi wewnątrz obiektu, w którym jednocześnie pomieści się min. cztery osoby - w tym celu należy powiększyć budynek o kolejne m2. Jacuzzi należy zaprojektować w pomieszczeniu niecki basenowej.
4) wykonanie szyldu zewnętrznego pn. „ Pływalnia Delfinek” z logiem
Zamawiający informuje, że posiada prawo do dysponowania tą działką w celach projektowych i wykonania robót budowlanych.
5) w celu ogrzania budynku należy zaprojektować dwa alternatywne źródła ogrzewania np. (gaz + pompę ciepła) lub inne – do uzgodnienia z zamawiającym na etapie koncepcji i tworzenia dokumentacji projektowej.
6) Należy wybudować łącznik między budynkiem szkoły, a basenem. Łącznik powinien być zaprojektowany tak, aby przeszklenia ścian wynosiły minimum 50 % całej powierzchni ścian. Łącznik będzie tworzył oddzielną strefę pożarową. Zaprojektowane drzwi powinny być przeciwpożarowe o szerokości minimum 2 m w świetle ościeżnicy– (ilość sztuk min.2). Drzwi należy tak zaprojektować, aby była możliwość wejścia na basen i jednoczesne przejście na boisko szkolne, które znajduje się w sąsiedztwie. Szerokość korytarza w łączniku minimum 5 m. Długość łącznika ok. 30-40 m. Łącznik będzie stanowił równocześnie wejście do szkoły, na basen, jak i przejście na boisko. Zamawiający oczekuje, aby łącznik pełnił funkcję reprezentatywną jako główne wejście do szkoły i basenu.
7) Z rysunku PZT należy wykluczyć budynek stołówki. Stołówka nie będzie budowana . Nie jest częścią tego postępowania.
8) Budynek basenu wraz z łącznikiem powinien posiadać oddzielne przyłącze wodno-kanalizacyjne, oddzielne przyłącze energetyczne oraz gazowe (oddzielne media i liczniki).
9) Tolerancje wymiarowe dla budynku pływalni względem PFU wynoszą maksymalnie +/- 10%. Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia bądź zmniejszenia tolerancji w trakcie wykonywania prac projektowych po przedstawieniu koncepcji przez Wykonawcę.
10) Wodociąg widniejący na rys. 1-B wodociąg fi 32 jest nieczynny.
11) Do wyburzenia pozostał tylko i wyłącznie budynek nr 5 (PFU) o powierzchni około 46m2. Budynek z białej cegły w złym stanie technicznym. Budynek nr 4 został wyburzony przez zamawiającego samodzielnie.
12) Należy również zaprojektować i wybudować kotłownię (pomieszczenie w którym będzie znajdowała się centrala do ogrzewania t.j. kocioł gazowy lub inne).W tym celu należy zwiększyć powierzchnie budynku, ponieważ PFU nie przewiduje kotłowni.
13) Zamawiający rezygnuje z budowy słupków startowych.
14) Zamawiający dopuszcza możliwość wykończenia posadzek z wykładziny PCV. W szatni oraz w pomieszczeniu pływalni zamawiający wymaga płytek. Antypoślizgowość na poziomie nie niższym niż R 13.
15) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu inwestycji zgodnie z wymaganiami w zakresie współczynnika przenikalności cieplnej przegród, które zostały określone Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 15 kwietnia 2022 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. z 2022 r. poz. 1225) oraz wszelkimi polskimi normami budowlanymi dotyczącymi danego zagadnienia. Wszystkie projektowane przegrody muszą spełniać wyżej wymienione warunki techniczne zgodnie z Rozporządzeniem.
16) Zamawiający nie wymaga wyposażenia części biurowo-socjalnej. Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć obiekt zgodnie z zapisami zawartymi w PFU oraz SWZ.
17) Zamawiający wymaga zaprojektowania terenu wokół budynku basenu, m.in. ilość małej architektury zależy od przedstawionej koncepcji – nie mniej niż 3 szt. ławek oraz 3 szt. koszy na odpady. Ilość oraz rodzaj zieleni ozdobnej zależą od przedstawionej przez Wykonawcę koncepcji projektowej, uwzględniającej ewentualne uwagi Zamawiającego. Zamawiający nie wymaga wykonania ogrodzenia.
18) Zamawiający dopuszcza wykonanie nawierzchni drogowej i opaski budynku z kostki brukowej dostosowując się do istniejącej już kostki leżącej na terenie działki. Do uzgodnienia z zamawiającym na etapie projektowania. (aktualnie leżąca kosatka to Valeo melanż silver)
19) Zamawiający informuje, iż wycinka drzew leży po stronie Wykonawcy.
20) Rozbiórka istniejącego placu zabaw należeć będzie do obowiązku Zamawiającego, zatem czynności tej nie należy uwzględniać przy dokonywaniu wyceny.
21) Zamawiający nie dysponuje warunkami przyłączeniowymi od gestorów mediów. Zamawiający nie dysponuje również aktualnymi badaniami geotechnicznymi terenu.
22) Wszelkie uzgodnienia branżowe niezbędne do prawidłowego odbioru i przekazania inwestycji do użytkowania, zobowiązany jest uzyskać Wykonawca.
23) Instalacja ciepłej wody użytkowej (CWU) ma być realizowana tylko przez węzeł cieplny – centralny układ.
24) Projektant ma przyjąć odprowadzenie wód deszczowych na terenie działki.
25) Zamawiający wymaga niezależny system BMS/SCADA dla pływalni.
26) Należy wybudować przyłącze do głównej sieci wodociągowej i kanalizacyjnej.
27) Odzysk ciepła z natrysków i z popłuczyn z filtrów jest obowiązkowy.
Pozostałe zapisy reguluje SWZ rozdział 4
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
79932000-6 - Usługi projektowania wnętrz
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45232460-4 - Roboty sanitarne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10578000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16390000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10578000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BMB BUDOWNICTWO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 360257987
7.3.3) Ulica: ul. kard. Stefana Wyszyńskiego 5
7.3.4) Miejscowość: Gostynin
7.3.5) Kod pocztowy: 09-500
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BMB BUDOWNICTWO SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
BMB BUDOWNICTWO SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10578000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 26 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI STAROŹREBY
- "Zakup agregatu prądotwórczego w ramach ochrony ludności i obrony cywilnej - etap I"
- "Budowa parasola zabezpieczającego infrastrukturę teleinformatyczną na terenie Gminy Staroźreby w ramach Projektu Grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" - etap III"
- "Zakup wyposażenia bazy magazynowej w ramach ochrony ludności i obrony cywilnej - etap III"
- "Zakup kontenera magazynowego w ramach ochrony ludności i obrony cywilnej - etap II"
- "Budowa parasola zabezpieczającego infrastrukturę teleinformatyczną na terenie Gminy Staroźreby w ramach Projektu Grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" - etap I"
- Rewitalizacja zabytkowego pałacu w miejscowości Staroźreby wraz ze zmianą sposobu użytkowania
więcej: przetargi STAROŹREBY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg gminnych na terenie m. Siemyśl
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej z magazynem energii na budynku KM PSP w Lublinie
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z wewnętrznymi instalacjami w budynku oraz infrastrukturą towarzyszącą i zagospodarowaniem terenu w Pieszycach
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej z magazynem energii na budynku JRG- 2 KM PSP w Lublinie
- Przebudowa, modernizacja i wyposażenie Poradni Endoskopowej Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Przebudowa 4 mieszkań zlokalizowanych na 2 piętrze budynku przy ul. Góry Św. Anny 21A w Zdzieszowicach
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





