Ogłoszenie z dnia 2025-08-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00369717/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-11
- 2025/BZP 00378327/01 - Modyfikacja z dnia 2025-08-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zakup i dostawa mebli na wymiar na potrzeby Ośrodka Ruczaj – filii Centrum Kultury Podgórza przy ul. Jana Kantego Przyzby w Krakowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Kultury Podgórza
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000992728
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sokolska 13
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-510
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ckpodgorza.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ckpodgorza.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8c7b6d65-06fe-4ce3-a74e-35942103a23d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa mebli na wymiar na potrzeby Ośrodka Ruczaj – filii Centrum Kultury Podgórza przy ul. Jana Kantego Przyzby w Krakowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8c7b6d65-06fe-4ce3-a74e-35942103a23d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00387117
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00180779/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup i dostawa mebli na wymiar potrzeby Ośrodka Ruczaj – filii Centrum Kultury Podgórza przy ul. Jana Kantego Przyzby w Krakowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00369717
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-5/25
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa mebli na wymiar na potrzeby Ośrodka Ruczaj – filii Centrum Kultury Podgórza przy ul. Jana Kantego Przyzby w Krakowie
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony jest w Załączniku 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
Zamawiający dopuszcza tolerancję wymiarów +/- 10 %. Wszelkie zdjęcia umieszczone w opisie przedmiotu zamówienia mają charakter jedynie poglądowy.
UWAGA: Wykonawca zobowiązany jest (po podpisaniu umowy, na własny koszt) do dokonania szczegółowych pomiarów w miejscu montażu mebli. Podane przez Zamawiającego wymiary mają charakter orientacyjny. Zamawiający załącza zestawienie wymagań Generalnego Wykonawcy w tym zakresie – Załącznik nr 1.
Wszystkie meble pod zamówienie mają zostać wykonane zgodnie ze sztuką meblarską.
W przypadku zmian w projekcie należy przedstawić je Zamawiającemu w postaci rysunków i po wyrażeniu przez niego zgody przystąpić do realizacji mebli.
Należy potwierdzić wszystkie materiały z Zamawiającym przed rozpoczęciem realizacji mebli. W przypadku każdej zmiany materiałów należy przedstawić nową propozycję Zamawiającemu i po wyrażeniu przez niego zgody przystąpić do realizacji mebli.
Należy wykonać podział technologiczny mebli na mniejsze części, dopasowując je odpowiednio do montażu, transportu a także uwzględniając wniesienie mebla do lokalu inwestora.
Wszystkie zabudowy mają być wykonane tak, aby spełniały wymagania obowiązujących norm (norm dotyczących stabilności, bezpieczeństwa, obciążenia, przepisy przeciwpożarowe itd.).
Prace obejmują montaż gotowego wyposażenia, dostarczonego przez Zamawiającego tj.: filce na ściany, lustra, regały i in. - zgodnie z załączonymi projektami.
Z racji wykonywania robót budowlanych w budynku montaż mebli możliwy będzie od 21.08.2025 r. do 15.09.2025 r. W przypadku opóźnień w udostępnieniu obiektu termin może ulec zmianie.
3. Ilekroć w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia lub w załącznikach do szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, a także normy – oznacza to, iż Zamawiający nie mógł opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i dopuszcza rozwiązanie równoważne. Wskazanie znaku towarowego, pochodzenia lub patentu jest jedynie przykładowe i służy określeniu minimalnych parametrów jakościowych i cech użytkowych, jakim muszą odpowiadać materiały, produkty, urządzenia aby spełniać wymagania stawiane przez Zamawiającego. Za rozwiązania równoważne Zamawiający uzna takie rozwiązanie, które pod względem technologii, wydajności i funkcjonalności przez to rozwiązanie oferowanych, nie odbiega znacząco od technologii funkcjonalności i wydajności wyszczególnionych w rozwiązaniu wyspecyfikowanym, przy czym nie podlegają porównaniu cechy rozwiązania właściwe wyłącznie dla rozwiązania wyspecyfikowanego, takie jak: zastrzeżone patenty, własnościowe rozwiązania technologiczne, własnościowe protokoły itp., a jedynie te, które stanowią o istocie całości zakładanych rozwiązań technologicznych i posiadają odniesienie w rozwiązaniu równoważnym. Za rozwiązanie równoważne nie można uznać rozwiązania identycznego (tożsamego), a jedynie takie, które w porównywanych cechach wykazuje dokładnie tą samą lub bardzo zbliżoną wartość użytkową. Przez bardzo zbliżoną wartość użytkową rozumie się podobne, z dopuszczeniem nieznacznych różnic nie wpływających w żadnym stopniu na całokształt rozwiązania, zachowanie oraz realizowanie podobnych funkcjonalności w danych warunkach, identycznych dla obu rozwiązań, dla których to warunków rozwiązania te są dedykowane.
4. Zamawiający dopuszcza certyfikaty/normy/aprobaty równoważne w stosunku do wymienionych w załączniku nr 1. do siwz – Opisie przedmiotu zamówienia. Przez certyfikaty/normy/aprobaty równoważne, Zamawiający rozumie, takie które są analogiczne co do zakresu z przykładowymi wskazanymi z nazwy, co jest rozumiane jako:
a) analogiczna dziedzina merytoryczna;
b) analogiczny stopień poziomu.
5. UWAGA: Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia, jego wniesienia, zabezpieczenia ciągów komunikacyjnych, korytarzy, a także montażu, instalacji i uprzątnięcia pomieszczeń po tych czynnościach. Wykonawca odpowiada za wszelkie uszkodzenia lub zniszczenia dokonane w trakcie dostawy i montażu. Zamówienie realizowane będzie na obiekcie w którym trwają prace wykończeniowe. W Załączniku nr 1 wskazano zasady współpracy między Wykonawcą a wykonawcą robót budowlanych.
UWAGA: Wykonawca zobowiązany jest (po podpisaniu umowy, na własny koszt) do dokonania szczegółowych pomiarów w miejscu montażu mebli. Podane przez Zamawiającego
4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
45421153-1 - Instalowanie zabudowanych mebli
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena (tj.: 364 514,20 zł.) jedynej złożonej w niniejszym postępowaniu oferty tj.: GABI Sp. z.o.o. ul. Kościuszki 9, 36-100 Kolbuszowa przewyższa kwotę (tj. 274 957,20 zł.), którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia - niniejsze postępowanie zostaje unieważnione.INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi przeprowadzki wyposażenia biurowego i dokumentacji bieżącej z pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego
- Zakup infrastruktury kopii zapasowych
- ZP.119.2025 Dostawa oświetlacza kryminalistycznego do ujawniania materiału biologicznego
- Świadczenie usług w zakresie sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach budynków Teatru Bagatela im. Tadeusza Boya-Żeleńskiego w Krakowie
- ZP.115.2025 - Dostawa odzieży, obuwia i akcesoriów taktycznych
- Wykonanie analizy porealizacyjnej po zrealizowaniu inwestycji "Budowa DK 75 na odc. Brzesko-Nowy Sącz odc. I II etap Łącznika Brzeskiego w zakresie ochrony terenów zabudowy mieszkaniowej przed hałasem
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i montaż mebli do lokali mieszkalnych WCPR
- Sprzedaż i dostawa wraz z montażem mebli do pomieszczeń reprezentacyjnych
- Dostawa wyposażenia meblowego dla Wojewódzkiego Szpitala Zdrowia Psychicznego im. dr. Józefa Bednarza w Świeciu i CZP - część II
- Dostawa wyposażenia do Gminnego Żłobka w Tarnogórze - drugie postępowanie
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy sukcesywnej mebli wraz z wniesieniem i montażem, krzeseł i innych akcesoriów na potrzeby jednostek Uniwersytetu Jagiellońskiego.
- Dostawa oraz montaż mebli i krzeseł dla Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





