eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławUbezpieczenie majątku i odp. cyw. Powiatu Wrocławskiego wraz z jedn. org. i oświatowymi Powiatu Wrocławskiego oraz ubezpieczenie w zakresie OC, AC, NNW i Assistance pojazdów w podziale na 2 zadania.



Ogłoszenie z dnia 2025-08-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ubezpieczenie majątku i odp. cyw. Powiatu Wrocławskiego wraz z jedn. org. i oświatowymi Powiatu Wrocławskiego oraz ubezpieczenie w zakresie OC, AC, NNW i Assistance pojazdów w podziale na 2 zadania.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Wrocławski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934816

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Tadeusza Kościuszki 131

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-440

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.7.) Numer telefonu: 71 722 17 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@powiatwroclawski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwroclawski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-225aae46-3517-4686-8dbb-80f0ffc2c1f6

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ubezpieczenie majątku i odp. cyw. Powiatu Wrocławskiego wraz z jedn. org. i oświatowymi Powiatu Wrocławskiego oraz ubezpieczenie w zakresie OC, AC, NNW i Assistance pojazdów w podziale na 2 zadania.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-225aae46-3517-4686-8dbb-80f0ffc2c1f6

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00386858

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00044361/24/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Ubezpieczenie jednostek Powiatu Wrocławskiego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00302468

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SP-ZP.272.8.37.2025.PL.II

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Powiatu Wrocławskiego wraz z jednostkami organizacyjnymi i oświatowymi Powiatu Wrocławskiego na lata polisowe 2025/2027.
1.Ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Powiatu Wrocławskiego wraz z jednostkami organizacyjnymi i oświatowymi Powiatu Wrocławskiego, obejmujące ubezpieczenie mienia:
1) budynku głównego – siedziby Starostwa Powiatowego we Wrocławiu, budynków w Sulimowie i w Mirosławicach, użytkowanych przez Wydział Dróg środków trwałych i wyposażenia w zakresie od ryzyk wszystkich, w tym środków trwałych i wyposażenia, środków pieniężnych od kradzieży z włamaniem i rabunku oraz wandalizmu (z włączeniem rabunku gotówki w transporcie, oraz podczas załadunku i wyładunku), ubezpieczenie przedmiotów szklanych od stłuczenia, ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od ryzyk wszystkich, ubezpieczenie maszyn, ubezpieczenie OC z tyt. prowadzonej działalności i posiadanego mienia.
2) Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie, obejmującego ubezpieczenie środków trwałych i wyposażenia w zakresie od ryzyk wszystkich, w tym środków trwałych i wyposażenia, środków pieniężnych od kradzieży z włamaniem i rabunku oraz wandalizmu (z włączeniem rabunku gotówki w transporcie, podczas załadunku i wyładunku), ubezpieczenie przedmiotów szklanych od stłuczenia, ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od ryzyk wszystkich, ubezpieczenie OC z tyt. prowadzonej działalności i posiadanego mienia,
3) Powiatowego Zakładu Katastralnego we Wrocławiu obejmujący ubezpieczenie środków trwałych i wyposażenia w zakresie ryzyk wszystkich, w tym środków trwałych i wyposażenia, środków pieniężnych od kradzieży z włamaniem i rabunku oraz wandalizmu (z włączeniem rabunku gotówki w transporcie, podczas załadunku i wyładunku), ubezpieczenie przedmiotów szklanych od stłuczenia, ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od ryzyk wszystkich, ubezpieczenie OC z tyt. prowadzonej działalności i posiadanego mienia
4) Ośrodka Sportów Wodnych i Rekreacji Powiatu Wrocławskiego w Borzygniewie obejmujący ubezpieczenie budynków, budowli, środków trwałych i wyposażenia w zakresie od ryzyk wszystkich, w tym środków trwałych i wyposażenia od kradzieży z włamaniem i rabunku oraz wandalizmu, ubezpieczenie przedmiotów szklanych od stłuczenia, ubezpieczenie casco sprzętu pływającego, ubezpieczenie OC z tyt. prowadzonej działalności i posiadanego mienia.
5) Ośrodka Powiatowego Centrum Usług Społecznych, Placówki Opiekuńczo Wychowawczej typu Socjalizacyjnego nr 1 i 2, Placówki Opiekuńczo Wychowawczej typu Interwencyjnego oraz Powiatowego Środowiskowego Domu Samopomocy w Kątach Wrocławskich obejmujący
6) ubezpieczenie budynków, budowli, środków trwałych i wyposażenia w zakresie od ryzyk wszystkich, w tym środków trwałych i wyposażenia od kradzieży z włamaniem i rabunku oraz wandalizmu, ubezpieczenie przedmiotów szklanych od stłuczenia, ubezpieczenie OC z tyt. prowadzonej działalności i posiadanego mienia.
7) Ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej jednostek oświatowych Powiatu Wrocławskiego (6 jednostek), obejmujący ubezpieczenie budynków i budowli, środków trwałych i wyposażenia, środków obrotowych, zbiorów bibliotecznych w zakresie od ryzyk wszystkich, w tym środków trwałych i wyposażenia, środków obrotowych, gotówki od kradzieży z włamaniem i rabunku oraz wandalizmu, ubezpieczenie przedmiotów szklanych od stłuczenia, ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od ryzyk wszystkich, ubezpieczenie OC z tyt. prowadzonej działalności i posiadanego mienia.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
1) Załącznik 6 - Projekt umowy,
2) załącznik 8 - „Opis przedmiotu zamówienia - Warunki Ubezpieczenia,
3) załącznik 9 - Formularze kalkulacyjne- zadanie nr 1,
4) Załącznik 11 - Wykazy sprzętu elektronicznego i innego majątku
5) Załącznik 12 - Zaświadczenie aktualne wykazy szkód”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

66515100-4 - Usługi ubezpieczenia od ognia

66515400-7 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów

66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty

66516000-0 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej

66515200-5 - Usługi ubezpieczenia własności

4.5.5.) Wartość części: 750000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Ubezpieczenie w zakresie OC, AC, NNW i Assistance pojazdów mechanicznych użytkowanych przez Starostwo Powiatowe we Wrocławiu na lata polisowe 2025/2027
W ramach realizacji zadania Wykonawca ubezpieczy flotę pojazdów wymienionych w załączniku nr 7 do SWZ użytkownych przez Starostwo Powiatowe obejmujące poniższy zakres ubezpieczeń:
1) Obowiązkowe ubezpieczenie OC posiadacza pojazdów mechanicznych,
2) Ubezpieczenie Auto Casco,
3) Ubezpieczenie NNW kierowcy i pasażerów,
4) Ubezpieczenie Assistance
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
1) Załącznik 6.1.– Projekt umowy
2) Załącznik nr 7 - Wykaz pojazdów
3) załącznik 8- „Opis przedmiotu zamówienia - Warunki Ubezpieczenia,
4) załącznik 10 - Formularz kalkulacyjny- zadanie nr 2,
5) Załącznik 11 - Wykazy sprzętu elektronicznego i innego majątku
6) Załącznik 12 - Zaświadczenie aktualne wykazy szkód”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

66514110-0 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych

66516100-1 - Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej

4.5.5.) Wartość części: 147190 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 598829,96 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 864513,02 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 864513,02 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: UNIQA TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ SPÓŁKA AKCYJNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140806789

7.3.3) Ulica: ul. Chłodna 5

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-867

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 864513,02 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 141914,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 141914,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 141914 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POWSZECHNY ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPÓŁKA AKCYJNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010001345

7.3.3) Ulica: ul. Rondo Ignacego Daszyńskiego 4

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-843

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 141914,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.