eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oleśnica › Budowa obwodnicy Oleśnicy - etap III w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych w formule zaprojektuj i wybuduj

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-10-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa obwodnicy Oleśnicy – etap III w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych w formule zaprojektuj i wybuduj

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Oleśnica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010458

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nadstawie 1

1.5.2.) Miejscowość: Oleśnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-220

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: 41 377 40 36

1.5.8.) Numer faksu: 41 377 40 36

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gminaolesnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gminaolesnica.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gminaolesnica

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa obwodnicy Oleśnicy – etap III w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych w formule zaprojektuj i wybuduj

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dca7c33e-13df-11ed-b950-8227d40187e8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00386825

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00045505/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Budowa obwodnicy Oleśnicy – etap III w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych w formule zaprojektuj i wybuduj

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00296239/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BKŚ.I.271.5.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 6282148,74 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie obejmuje budowę obwodnicy Oleśnicy – etap III w formule zaprojektuj i wybuduj, tj.:
A) opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej: wykonanie prac projektowych, obejmujących zakres planowanych robót budowlanych, zgodnie z zakresem opisanym w programie funkcjonalno–użytkowym (stanowiącym załącznik do opisu przedmiotu zamówienia) wraz z uzyskaniem wszelkich niezbędnych opinii, uzgodnień i pozwoleń, tj.:
- pozyskanie niezbędnych materiałów (np. map do celów projektowych);
- opracowanie dokumentacji projektowej - w ilości 4 egz. w wersji papierowej;
- opracowanie przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego – w ilości po 1 egz. w wersji papierowej;
- opracowanie Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót – w ilości 1 egz. w wersji papierowej;
- wykonanie powyższej dokumentacji projektowo – kosztorysowej w wersji elektronicznej – płyta z danymi w formacie pdf. – w ilości 1 egz.;
- opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
- sporządzenie projektu stałej organizacji ruchu i organizacji tymczasowej na czas wykonywania robót z kompletem wymaganych uzgodnień,
- uzyskanie koniecznych decyzji, opinii i uzgodnień niezbędnych do uzyskania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, zgodnie z obowiązującymi przepisami, wymaganych do przystąpienia do realizacji przedmiotowego zadania (w tym: decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach, pozwolenie wodno-prawne);
B) wykonanie robót budowlanych związanych z budową obwodnicy:
- roboty przygotowawcze: odtworzenie trasy i punktów wysokościowych w terenie równinnym, rozebranie istniejących przepustów (rura betonowa i ścianka czołowa), rozebranie konstrukcji drogi, frezowanie nawierzchni asfaltowych, ścięcie drzew, karczowanie pni, zagajników i krzewów,
- roboty ziemne: wykonanie wykopów i nasypów,
- odwodnienie korpusu drogowego: ułożenie przepustów ze ściankami czołowymi pod koroną drogi, ułożenie przepustów ze ściankami czołowymi pod zjazdami,
- podbudowy: wykonanie ulepszonego podłoża z kruszywa stabilizowanego cementem o gr. 15 cm, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego o gr. 25 cm,
- nawierzchnie: wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego – podbudowa zasadnicza o gr. 5 cm, wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego – warstwa wiążąca o gr. 9 cm, wykonanie nawierzchni SMA o gr. 5 cm,
- roboty wykończeniowe: plantowanie poboczy, uzupełnienie poboczy materiałem kamiennym, oznakowanie pionowe i poziome, nasadzenia,
oraz wykonanie innych prac gwarantujących prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik Nr 12 do SWZ, wraz
z załącznikami, tj.: programem funkcjonalno-użytkowym.
Przedmiot zamówienia obejmuje również:
a) zapewnienie właściwego zabezpieczenia, ogrodzenia i oznakowania terenu budowy;
b) obsługę geodezyjną wraz z inwentaryzacją powykonawczą,
c) sprawowanie nadzoru autorskiego nad opracowaną dokumentacja projektową,
d) uporządkowanie terenu budowy i przekazanie go Zamawiającemu w dniu odbioru końcowego robót,
e) dostarczenie dokumentacji powykonawczej (kosztorys powykonawczy, deklaracje, itp.),
f) zgłoszenie zakończenia robót i uzyskanie jego przyjęcia przez Zamawiającego,
g) wykonanie i umieszczenie tablic zawierających informację o współfinansowaniu inwestycji z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. (miejsce umieszczenia, wzory oraz liczba tablic zostanie ustalona z Zamawiającym),
h) pełną odpowiedzialność, którą ponosi Wykonawca za naruszenie przepisów dotyczących ochrony środowiska na terenie budowy i na terenie przyległym do terenu budowy oraz postępowania z odpadami w stopniu całkowicie zwalniającym od tej odpowiedzialności Zamawiającego.
Szczegółowe wymagania, dotyczące realizacji przedmiotowego zamówienia określono również w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik Nr 11 do SWZ.
Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na przedmiot umowy na okres minimum 36 miesięcy od daty odbioru końcowego niniejszego zamówienia.
Uwaga: Okres gwarancji i rękojmi stanowi kryterium oceny ofert. Szczegółowe informacje dotyczące sposobu oceny ofert, zawarto w pkt. 21 SWZ.
Przedmiotowe zamówienie musi być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz warunkami zawartymi w SWZ.
Zamawiający nie wymaga:
- odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub,
- sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego.
Uwaga: Zaleca się zapoznanie z terenem, objętym przedmiotowym zamówieniem.
Zadanie jest realizowane w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych na podstawie Wstępnej Promesy Nr 01/2021/9312/PolskiLad.
Szczegółowe informacje określa SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8455268,56 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16218311,39 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8455268,56 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Transportowo-Budowlano-Drogowa DYLMEX Tomasz Dyl

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8661556767

7.3.3) Ulica: Towarowa 44

7.3.4) Miejscowość: Staszów

7.3.5) Kod pocztowy: 28-200

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8455268,56 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.