eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra¦WIADCZENIE US£UG WSPARCIA I ROZWOJU SYSTEMU QUATRA MAX



Og³oszenie z dnia 2022-10-11


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦WIADCZENIE US£UG WSPARCIA I ROZWOJU SYSTEMU QUATRA MAX

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Uniwersytet Zielonogórski

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Biuro Zamówieñ Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 977924147

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Licealna 9

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Zielona Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 65-417

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@uz.zgora.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.uz.zgora.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦WIADCZENIE US£UG WSPARCIA I ROZWOJU SYSTEMU QUATRA MAX

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-cc102867-485e-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00386798

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-10-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00016824/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.13 Oprogramowanie Quatra Max

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

http://www.adm.uz.zgora.pl/przetargi/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://epuap.gov.pl/wps/portal
https://miniportal.uzp.gov.pl
http://www.adm.uz.zgora.pl/przetargi/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Dokumenty elektroniczne przekazuje siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej wskazanych przez Zamawiaj±cego w niniejszym punkcie, odpowiednio dla danych czynno¶ci. (art. 67) (RE 3.1)
1. Informacje ogólne:
1) Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê za po¶rednictwem poczty elektronicznej na nastêpuj±cy adres email: bzp@uz.zgora.pl, miniPortalu, który jest dostêpny pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/ i ePUAPu, dostêpnego pod adresem:
https://epuap.gov.pl/wps/portal, z zastrze¿eniem pkt. 2) i 3) poni¿ej;
2) Sk³adanie i wycofanie ofert odbywa siê za po¶rednictwem miniPortalu i ePUAPu (³±cznie);
3) Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, we wszystkich innych sprawach ni¿ sk³adanie i wycofanie ofert, odbywa siê za po¶rednictwem poczty elektronicznej na nastêpuj±cy adres email: bzp@uz.zgora.pl;
4) MiniPortal i ePUAP s³u¿± WY£ACZNIE do sk³adania i wycofywania ofert. Wszelka pozosta³a korespondencja (w tym równie¿: pytania do tre¶ci SWZ, wezwania do wyja¶nieñ i uzupe³nieñ, dokumenty, wyja¶nienia i informacje sk³adane przez Wykonawcê nam wezwanie) przekazywana bêdzie
za pomoc± poczty elektronicznej na wskazany wy¿ej w pkt. 3) adres email;
5) Osob± uprawnion± do kontaktowania siê z Wykonawcami jest: mgr Katarzyna Ostrycharczyk, email: bzp@uz.zgora.pl tel. 601902300, (Biuro Zamówieñ Publicznych), a przypadku jej nieobecno¶ci inny pracownik Biura Zamówieñ Publicznych;
6) Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w przedmiotowym postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto na ePUAP. Sk³adanie i wycofanie oferty nastêpuje wy³±cznie poprzez dostêpny tam Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku;
7) Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu zosta³y opisane w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal i Instrukcjach oraz Warunkach korzystania z
elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP). Zainteresowany z³o¿eniem oferty wykonawca winien zapoznaæ siê z
aktualnymi wytycznymi technicznymi zawartymi w ww. Regulaminie, Instrukcjach i Warunkach. Przyst±pienie do postêpowania jest równoznaczne z akceptacj± warunków korzystania z miniPortalu i ePUAPu;
8) maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB;
9) strona internetowa postêpowania jest jednocze¶nie stron±, na której udostêpniane bêd± zmiany i wyja¶nienia SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpo¶rednio zwi±zane z postêpowaniem.
Szczegó³owe informacje znajduj± siê w dokumentach zamówienia na stronie
http://www.adm.uz.zgora.pl/przetargi/.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. W postêpowaniu obowi±zuj± przepisy Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych), dalej „RODO” oraz ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych, z uwzglêdnieniem przepisów ustawy Prawo zamówieñ publicznych i innych obowi±zuj±cych Zamawiaj±cego przepisów prawnych.
2. Udzia³ Wykonawcy w przedmiotowym postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest dobrowolny, a przystêpuj±c do tego postêpowania Wykonawca akceptuje wszystkie obowi±zki i konsekwencje wynikaj±ce z obowi±zuj±cych przepisów prawnych.
3. Wszystkie dane osobowe przekazywane Zamawiaj±cemu w trakcie przedmiotowej procedury Wykonawca zobowi±zany jest uzyskiwaæ zgodnie z przepisami RODO.
4. Wykonawca, w zakresie danych osobowych przekazywanych zamawiaj±cemu w trakcie przedmiotowej procedury, zobowi±zany jest wykonaæ wszystkie obowi±zki informacyjne przewidziane w art. 13/ w art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpo¶rednio lub po¶rednio pozyskuje w celu ubiegania siê o udzielenie zamówienia w niniejszym postêpowaniu, w tym w szczególno¶ci w zakresie wszystkich obowi±zków informacyjnych i uzyskania zgód. Obowi±zek ten dotyczy wszystkich dokumentów i wszystkich osób (Wykonawcy, pracowników Wykonawcy, pracowników i cz³onków uczestników konsorcjów, podmiotów trzecich, itp.), w ca³ym okresie trwania procedury.
5. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 i art. 14 ust. 1 i 2 RODO, Zamawiaj±cy informuje, ¿e w przedmiotowym postêpowaniu:
1) administratorem danych osobowych jest Zamawiaj±cy - Uniwersytet Zielonogórski, 65-417 Zielona Góra, ul. Licealna 9; REGON 977924147; tel. 68-328-2000, fax: 68-327-0735; www.uz.zgora.pl;
2) inspektorem danych osobowych u Zamawiaj±cego jest Pan Jerzy Rybicki; IOD@adm.uz.zgora.pl tel. 603474724.
Szczegó³owe informacje znajduj± siê w dokumentach zamówienia na stronie
http://www.adm.uz.zgora.pl/przetargi/.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RA-ZP.2611.54.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) Wsparcie Zamawiaj±cego przy eksploatacji Systemu Quatra Max u¿ytkowanego przez Zamawiaj±cego.
2) Wsparcie U¿ytkowników przy eksploatacji Systemu Quatra Max oraz rozwój tego Systemu.
3) Funkcjonalno¶æ umo¿liwiaj±ca nielimitowane zapytania do Bia³ej Listy Podatników VAT bezpo¶rednio z programu

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 72000000-5 - Us³ugi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-11-26 do 2023-11-26

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

4. W zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
1) Wykonawcy ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia musz± wykazaæ siê udokumentowanym do¶wiadczeniem – do przetargu mog± przystêpowaæ Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert (a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy to w tym okresie):
- wykonali lub wykonuj± minimum 2 us³ugi polegaj±ce na opiece nad systemem informatycznym, tj. na wprowadzaniu poprawek do systemu i zarz±dzaniu systemem, przez okres co najmniej 6 m-cy.
Jeden podmiot musi legitymowaæ siê wykonaniem/wykonywaniem co najmniej 2 us³ug spe³niaj±cych warunki okre¶lone przez Zamawiaj±cego.
W przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub nadal wykonywanych us³uga musi byæ ju¿ wykonana co najmniej w okresie 6 miesiêcy przed dat± wystawienia dowodów potwierdzaj±cych nale¿yte wykonanie us³ugi.
W przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych dowody potwierdzaj±ce nale¿yte wykonanie us³ugi musz± byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy, przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
2) Wykonawcy ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia musz± dysponowaæ osobami zdolnymi do wykonania zamówienia objêtego przedmiotowym postêpowaniem, które skieruj± do jego realizacji. W celu wykazania spe³niania warunku Wykonawcy zobowi±zani s± dysponowaæ:
a) Kierownikiem Zespo³u - minimum 1 osoba, która:
­ posiada co najmniej 3 letnie do¶wiadczenie zawodowe w zakresie kierowania zespo³em ¶wiadcz±cym us³ugi opieki serwisowej dla systemu informatycznego i uczestniczy³a w tym okresie w realizacji co najmniej 2 projektów informatycznych opieki serwisowej systemu informatycznego;
do¶wiadczenie to musi byæ nabyte w ci±gu 5 lat poprzedzaj±cych termin sk³adania ofert;
­ posiada certyfikat wydany przez uprawniony podmiot niezale¿ny od Wykonawcy, potwierdzaj±cy posiadanie wiedzy i umiejêtno¶ci w zakresie prowadzenia projektu IT - PRINCE2 lub inny potwierdzaj±cy posiadanie co najmniej takiej samej wiedzy, wydany przez podmiot edukacyjny uprawniony przez instytucjê certyfikuj±c±.

b) Programist± - minimum 2 osoby, które:
­ posiadaj± co najmniej 2 letnie do¶wiadczenie w programowaniu przy u¿yciu jêzyków programowania oraz technologii stosowanych w systemie Quatra Max, nabyte w co najmniej dwóch projektach informatycznych opieki serwisowej systemu informatycznego.
Do¶wiadczenie to musi byæ nabyte w ci±gu 5 lat poprzedzaj±cych termin sk³adania ofert;
c) Specjalist± ds. utrzymania systemu i bazy danych, minimum 1 osoba, która:
- posiada co najmniej 2 letnie do¶wiadczenie w administrowaniu i eksploatacji baz danych MS SQL w co najmniej dwóch projektach informatycznych. Do¶wiadczenie to musi byæ nabyte w ci±gu 5 lat poprzedzaj±cych termin sk³adania ofert.
UWAGA!
1) Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci ³±czenia funkcji Personelu Wykonawcy,
2) wymieniony powy¿ej sk³ad Personelu Wykonawcy nale¿y traktowaæ jako minimalne wymagania Zamawiaj±cego i nie wyczerpuje on ca³o¶ci personelu niezbêdnego dla nale¿ytego wykonania zamówienia przez Wykonawcê. Wykonawca powinien dostarczyæ swojemu Personelowi niezbêdne wsparcie i pomoc ze strony innych specjalistów, która mo¿e byæ niezbêdna do nale¿ytego wykonania przedmiotu zamówienia. Koszty operacyjne i wynagrodzenie ca³ego Personelu musz± byæ zawarte w cenie oferty,
3) w przypadku gdy wskazany Personel nie posiada bieg³ej znajomo¶ci jêzyka polskiego, Wykonawca jest zobowi±zany zapewniæ t³umacza na okres i dla potrzeb realizacji umowy,
4) osoby wskazane przez Wykonawcê w Formularzu O¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu zobowi±zane s± uczestniczyæ w realizacji zamówienia; Dopuszcza siê zmiany w osobach maj±cych pe³niæ okre¶lone funkcje w realizacji zamówienia je¶li wskazane w ofercie osoby nie bêd± mog³y pe³niæ swoich funkcji ze wzglêdów losowych, s³u¿bowych lub in.; Nowo wskazane przez Wykonawcê osoby musz± spe³niaæ wszystkie warunki wskazane dla tych funkcji w niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia, Wykonawca musi uzyskaæ zgodê Zamawiaj±cego na powierzenie obowi±zków nowej osobie.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) „O¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu” – aktualne na dzieñ sk³adania ofert, sporz±dzone zgodnie ze wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 5 do SWZ,
2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Ustawy, sporz±dzone nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: „O¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu” – aktualne na dzieñ sk³adania ofert, sporz±dzone zgodnie ze wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 5 do SWZ,

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy nie stawia wymagania w tym zakresie.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

I. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.
1. Przepisy dotycz±ce Wykonawcy stosuje siê odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
2. ¯aden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z postêpowania.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za realizacjê umowy i wniesienie zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy (je¶li zamawiaj±cy ¿±da takiego zabezpieczenia).
5. Spó³kê cywiln± nale¿y traktowaæ jako Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
6. Zamawiaj±cy okre¶la szczególny sposób spe³niania, przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie, warunków udzia³u w postêpowaniu okre¶lonych w art. 117 ustawy.
Co najmniej jeden podmiot, z podmiotów wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie, musi legitymowaæ siê wykonaniem co najmniej 2 us³ug spe³niaj±cych warunki okre¶lone przez Zamawiaj±cego.
7. Warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 Ustawy jest spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane.
8. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.

II. Ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienia sk³ada odrêbnie:
1) O¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu” – aktualne na dzieñ sk³adania ofert, sporz±dzone zgodnie ze wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 5 do SWZ;
2) odpis lub informacja z Kraj. Rej. S±d. lub z Centr. Ewid. Inf. o Dzia³aln. Gosp., w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Ustawy, oraz w zakresie okre¶lonym w § 13 ust. 1 Rozporz±dzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie pod. ¶r. dow. oraz (...), sporz±dzone nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.


Szczegó³owe informacje znajduj± siê w dokumentach zamówienia na stronie:
http://www.adm.uz.zgora.pl/przetargi/

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiany Umowy wymagaj± zgody obu Stron wyra¿onej w formie pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.
2. Wprowadzenie zmian do Umowy mo¿liwe jest tylko w granicach okre¶lonych w art. 455 obowi±zuj±cej ustawy Prawozamówieñ publicznych.
3. Wyst±pienie którejkolwiek z wymienionych okoliczno¶ci mog±cych powodowaæ zmianê umowy nie stanowi bezwzglêdnego zobowi±zania Zamawiaj±cego do dokonania zmian, ani nie mo¿e stanowiæ podstawy roszczeñ Wykonawcy do ich dokonania.
4. Zmiany Umowy dokonane z naruszeniem przepisów art. 454 i 455 ustawy Prawo zamówieñ publicznych podlegaj± uniewa¿nieniu. W takim przypadku stosuje siê postanowienia umowne w brzmieniu obowi±zuj±cym przed tak± zmian±.
Szczegó³owe informacje znajduj± siê w dokumentach zamówienia na stronie
http://www.adm.uz.zgora.pl/przetargi/.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-10-20 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/; https://epuap.gov.pl/wps/portal

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-20 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-11-18

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1. Je¶li w ofercie Wykonawcy bêd± znajdowa³y siê dokumenty zawieraj±ce warto¶ci przedstawione w walutach obcych podczas oceny takich ofert Zamawiaj±cy bêdzie przelicza³ waluty obce na z³ote (PLN) wg ¶redniego kursu Narodowego Banku Polskiego danej waluty z dnia zamieszczenia og³oszenia o przedmiotowym zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ
Publicznych.
2. Ofertê sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej (w postaci elektronicznej, podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania Wykonawcy ) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby upowa¿nionej do reprezentowania Wykonawcy. (art. 63.2)Ze wzglêdów bezpieczeñstwa zaleca siê aby operacja sk³adania kwalifikowanego podpisu elektronicznego, na dokumentach sk³adanych w toku przedmiotowego postêpowania, wykonywana by³a z wykorzystaniem algorytmu funkcji skrótu SHA-2 lub nowszego.
3. Z³o¿ona przez Wykonawcê oferta musi zawieraæ nastêpuj±ce dokumenty:
1) wype³niony Formularz OFERTA – za³±cznik nr 2 do SWZ;
2) wype³niony Formularz Cenowy – za³±cznik nr 3 do SWZ;
3) o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale XII pkt 1 ppkt 1 i pkt 3 ppkt 1 SWZ – za³±cznik nr 5 do SWZ;
4) dokument, o którym mowa w pkt. XII. pkt. 19 SWZ; odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, lub innego w³a¶ciwego rejestru, w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania; powy¿sze dotyczy równie¿ osoby dzia³aj±cej w imieniu podmiotu udostepniaj±cego zasoby lub podwykonawcy niebêd±cego podmiotem udostepniaj±cym zasoby;
5) wymagane przez Zamawiaj±cego w Rozdziale XII pkt 2 SWZ Przedmiotowe ¦rodki dowodowe: je¶li dotyczy;
6) o¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w zakresie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy PZP, zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik do SWZ je¶li dotyczy;
7) zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy PZP, zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik do SWZ je¶li dotyczy;
8) je¿eli prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów z³o¿onych wraz z ofert±/¿±danych przez Zamawiaj±cego, nale¿y do³±czyæ do oferty stosowne pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie;
9) je¶li Wykonawca zastrzeg³ w ofercie, ¿e jakie¶ informacje stanowi± tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, do oferty musi do³±czyæ wype³niony formularz Wykazanie zasadno¶ci zastrze¿enia informacji jako tajemnicy przedsiêbiorstwa, za³±cznik nr 6 do SWZ, i musi do³±czyæ za³±czniki konieczne dla wykazania zasadno¶ci zastrze¿enia.
4. Termin wykonania zamówienia:
1) w zakresie Wsparcia Zamawiaj±cego przy eksploatacji Systemu Quatra Max u¿ytkowanego przez Zamawiaj±cego termin wykonania: od 26.11.2022 r. do 26.11.2023 r.
2) w zakresie wsparcia u¿ytkowników przy eksploatacji Systemu Quatra Max oraz rozwój tego Systemu termin wykonania: od 26.11.2022 r. do 26.11.2023 r. lub do wyczerpania warto¶ci brutto Umowy za wsparcie u¿ytkowników przy eksploatacji Systemu Quatra Max oraz rozwój tego Systemu, je¿eli nast±pi to przed up³ywem okresu 12 miesiêcy od daty zawarcia umowy,
3) w zakresie Funkcjonalno¶æ umo¿liwiaj±ca nielimitowane zapytania do Bia³ej Listy Podatników VAT bezpo¶rednio z programu termin wykonania: od 26.11.2022 r. do 26.11.2023 r.
5. Wykonawca zobowi±zany jest udzieliæ Zamawiaj±cemu nastêpuj±cej gwarancji: Wykonawca ponosi wobec Zamawiaj±cego pe³n± odpowiedzialno¶æ za wyrz±dzone szkody, bêd±ce nastêpstwem nienale¿ytego wykonania czynno¶ci objêtych niniejszym postêpowaniem, wed³ug przepisów Kodeksu Cywilnego.
Szczegó³owe informacje znajduj± siê w dokumentach zamówienia na stronie http://www.adm.uz.zgora.pl/przetargi/.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.