eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówUsługi cateringowe



Ogłoszenie z dnia 2025-08-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi cateringowe

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Podkarpackie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581324

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Łukasza Cieplińskiego 4

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-010

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: (17) 860-67-79

1.5.8.) Numer faksu: (17) 850-17-01

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administracja@podkarpackie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.podkarpackie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2ff50f41-0b68-44f9-904e-453915fa7a0e

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi cateringowe

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2ff50f41-0b68-44f9-904e-453915fa7a0e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00386630

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00049101/33/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.39 Usługi cateringowe świadczone podczas spotkań organizowanych przez Departament Gospodarki Regionalnej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Nazwa projektu lub programu znajduje się w dalszej części Ogłoszenia, w Sekcji IX INFORMACJE DODATKOWE

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00285224

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR-IV.272.2.19.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 549129,97 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 29756,91 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usług cateringowych podczas spotkań, których będzie nie mniej niż 10 (w tym 2 spotkania poza siedzibą Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podkarpackiego, o których mowa niżej) i nie więcej niż 17, łącznie dla maksymalnie 615 osób (pojedyncze spotkanie od 20 do 150 osób), organizowanych
w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podkarpackiego (maksymalnie 15 spotkań) oraz poza siedzibą Urzędu (2 spotkania), w tym spotkanie poza Rzeszowem (w odległości do 150 km od siedziby Zamawiającego).

Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach nr 3 i 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55500000-5 - Usługi bufetowe oraz w zakresie podawania posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:
Przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego zostało wszczęte 18.06.2025 r. w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1320).
Termin składania ofert w tym postępowaniu upłynął w dniu 01.07.2025 r. o godz. 10:00.
Do upływu terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu zostały złożone dwie oferty tj. oferty Wykonawców:
- Restauracja Konfitura Ireneusz Stachaczyński (Restauracja Konfitura), ul. Juliusza Słowackiego 8, 35-060 Rzeszów, REGON 180143524;
- BTW Catering BARBARA TOMKIEWICZ-WĘGLARZ (BTW Catering), ul. Słonecznikowa 17, 35-604 Rzeszów, REGON 690653934.
W dniu 28.07.2025 r. jako najkorzystniejszą ofertę Zamawiający wybrał ofertę Wykonawcy: BTW Catering BARBARA TOMKIEWICZ-WĘGLARZ (BTW Catering), ul. Słonecznikowa 17, 35-604 Rzeszów, REGON 690653934.
Ponadto na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 10 oraz art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1320) Zamawiający odrzucił ofertę Wykonawcy Restauracja Konfitura Ireneusz Stachaczyński (Restauracja Konfitura), ul. Juliusza Słowackiego 8, 35-060 Rzeszów, REGON 180143524.
W dniu 12.08.2025 r. Wykonawca BTW Catering BARBARA TOMKIEWICZ-WĘGLARZ (BTW Catering), ul. Słonecznikowa 17, 35-604 Rzeszów, REGON 690653934, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, przesłał Zamawiającemu informację, że odstępuje od podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W związku z uchyleniem się ww. Wykonawcy od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Zamawiający unieważnił niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego.


Uzasadnienie prawne:
Wobec powyższego, Zamawiający na podstawie art. 255 pkt 7 i art. 263 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1320) unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia ponieważ wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Do Sekcji II.2.12.) Ogłoszenia - Nazwa projektu lub programu: Zamówienie finansowane ze środków Unii Europejskiej w
ramach projektów/programów:
Regiony Rewitalizacji Edycja 3.0. Pomoc Techniczna dla Funduszy Europejskich 2021 – 2027, SATSDIFACTION Program
Interreg Europa 2021-2027, INCREMENTAL Program Interreg Europa 2021-2027, ICONIC Program Interreg Europa 2021-
2027, GREENHEALTH, Program Interreg Europa 2021-2027, LeadEx Program Interreg Europa 2021-2027, HEROES
Program Interreg Europa 2021-2027, INSPIRES Program Jednolitego Rynku (SMP-COSME-2023-TOURSME - Przejście na
bardziej zrównoważony i odporny ekosystem – wzmocnienie pozycji MŚP z branży turystycznej), CycleRight Program
Interreg Europe 2021-2027, IN MOBILITY Program Interreg Europa 2021-2027.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.