Ogłoszenie z dnia 2022-10-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00308204/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa do AWF J. Piłsudskiego w Warszawie 25 szt. krzeseł obrotowych pracowniczych z siatkowym oparciem i udźwigiem do 130 kg wraz z montażem i usługą szkolenia z ergonomii.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000327830
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Marymoncka 32
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-968
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 425
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: paula.lewandowska@awf.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.awf.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://awf.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa do AWF J. Piłsudskiego w Warszawie 25 szt. krzeseł obrotowych pracowniczych z siatkowym oparciem i udźwigiem do 130 kg wraz z montażem i usługą szkolenia z ergonomii.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b9100c00-1e10-11ed-acbd-46d0480cd9c4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00386615
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00266296/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa mebli
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00308204/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SSZP 371 / 27 / 2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 29166,70 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa do Akademii Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego w Warszawie 25 sztuk krzeseł obrotowych pracowniczych z siatkowym oparciem i udźwigiem do 130 kg wraz z montażem i usługą szkolenia z ergonomii.
1) Dokładny opis przedmiotu zamówienia wraz z konfiguracją techniczną.
a) Krzesło obrotowe z siatkowym oparciem na miękkich kółkach z mechanizmem synchronicznym na podnośniku gazowym z udźwigiem do 130 kg
b) SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ZNAJDUJE SIĘ W ZAŁĄCZNIKU NR 1A DO SWZ
2) szczegółowy wykaz ilości sprzętu i materiałów wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia
a) 25 sztuk krzeseł obrotowych z siatkowym oparciem na miękkich kółkach z mechanizmem synchronicznym na podnośniku gazowym z udźwigiem do 130 kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 39113000-7 - Różne siedziska i krzesła
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36285 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55688,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36285 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OPREMA Tomasz Turek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6491900620
7.3.3) Ulica: Chopina
7.3.4) Miejscowość: Poręba
7.3.5) Kod pocztowy: 42-480
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36285 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie konserwacji (utrzymanie) cieków będących w administracji Zarządu Zlewni Katowice, obszar działania Nadzoru Wodnego w Olkuszu
- Dostawa warzyw, ziemniaków i jabłek do Aresztu Śledczego w Warszawie - Służewcu.
- BZP.261.16.2024 Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego dla Politechniki Warszawskiej Filii w Płocku
- Dostawa samochodów osobowych
- Montaż i demontaż na ulicach Warszawy elementów dekoracji w formie flag i banerów z okazji Meczu Superpuchar UEFA (Super Cup) 2024
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Oboźna 11 m. 19b część nr 2: Nowomiejska 1/3 m. 14 część nr 3: Wilcza 69 m. 30 (w podziale na 3 części)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTARCZENIE I MONTAŻ FOTELI BIUROWYCH ORAZ KRZESEŁ WG 2 PAKIETÓW
- Dostawa foteli obrotowych i gabinetowych dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Zakup wyposażenia przedszkola, w tym dla osób z niepełnosprawnością w ramach realizacji projektu Budowa przedszkola w miejscowości Wielącza na potrzeby prowadzenia oddziału przedszkolnego
- Dostawa wyposażenia meblowego dla zadania "Budowa sali sportowej wraz z przebudową budynku Zespołu Szkół nr 2 w Chojnicach z podziałem na części."
- "Dostawa materiałów biurowych, papierów, czajników bezprzewodowych, aparatów telefonicznych, krzeseł biurowych, wersalek i foteli tapicerowanych do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie"
- Dostawa krzeseł pracowniczych dla Państwowej Inspekcji Pracy Głównego Inspektoratu Pracy
więcej: Różne siedziska i krzesła »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.