Ogłoszenie z dnia 2025-08-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00237384/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
SVA/4620-239/2025: Budowa wewnętrznej instalacji c.o. w bud. nr: Cz. I - 30C, Cz. II – 10, 11 na terenie kompl. wojsk. w m. Grudziądz ul. Czwartaków
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: AMW SINEVIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142989877
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Paderewskiego 6
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Dwór Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-100
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@amwsinevia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://amwsinevia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.amwsinevia.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
SVA/4620-239/2025: Budowa wewnętrznej instalacji c.o. w bud. nr: Cz. I - 30C, Cz. II – 10, 11 na terenie kompl. wojsk. w m. Grudziądz ul. Czwartaków2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7b765fad-65d4-4162-8784-6918568c25be
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00386611
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00237384
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SVA/4620-239/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1384073,39 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa wewnętrznej instalacji c.o. w bud. nr 30C na terenie kompl. wojsk. w m. Grudziądz ul. Czwartaków4.5.3.) Główny kod CPV: 45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
4.5.5.) Wartość części: 922900,85 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa wewnętrznej instalacji c.o. w bud. nr 10, 11 na terenie kompl. wojsk.w m. Grudziądz ul. Czwartaków
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
4.5.5.) Wartość części: 461172,54 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 921371,76 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1049194,45 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 921371,78 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INSTAL-BUD PLUS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9522140420
7.3.3) Ulica: ul. Mrówcza 163A
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 04-768
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 921371,76 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 454528,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 550314,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 454528,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INSTAL-BUD PLUS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9522140420
7.3.3) Ulica: ul. Mrówcza 163A
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 04-768
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 454528,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1) Część I:
a) do 90 dni od zawarcia umowy na wykonanie całości robót budowlanych (zgłoszenie robót do odbioru technicznego),
b) do 120 dni od daty zawarcia umowy na wykonanie dokumentacji powykonawczej i złożenie skutecznego zawiadomienia o zakończeniu budowy z uzyskaniem potwierdzenia w formie braku sprzeciwu
z Wojewódzkiego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego (zgłoszenie do odbioru końcowego).
2) Część II:
a) do 90 dni od zawarcia umowy na wykonanie całości robót budowlanych (zgłoszenie robót do odbioru technicznego),
b) do 120 dni od daty zawarcia umowy na wykonanie dokumentacji powykonawczej (zgłoszenie do odbioru końcowego).
INNE PRZETARGI Z NOWEGO DWORU MAZOWIECKIEGO
- Opracowanie dokumentacji przebudowy kotłowni opalanej olejem opałowym na kotłownie gazowo - olejową w bud. nr 1 i 46 wraz z budową wewnętrznej instalacji gazu na terenie kompl. wojsk. w m. Mosty
- SVA/4620-494/2025: Demontaż i utylizacja istniejącej stolarki okiennej i drzwiowej oraz dostawa i montaż nowej stolarki okiennej i drzwiowej wraz z parapetami wewnętrznymi i zewnętrznymi
- SVA/4620-472/2025: Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na kompleksową modernizację systemów ciepłowniczych na terenie kompl. wojsk. w m. Nowy Dwór Wejherowski
- Budowa przedszkola z oddziałem żłobkowym przy ul. Młodzieżowej
- Poprawa efektywności energetycznej budynków komunalnych w Nowym Dworze Mazowieckim - Budynek przy ul. Lotników 31
- SVA/4620-507/2025: Dostawa artykułów biurowych na potrzeby AMW SINEVIA Sp. z o.o.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa termomodernizacja budynku wielorodzinnego w msc. Krukowo 6 - Pilotaż Modernizacji Energetycznej Budynków Popegeerowskich
- "Tworzenie miejsc opieki w miejskim żłobku Radosny Zakątek w Jarosławiu" w ramach programu "Aktywny Maluch 2022-2029" w formule zaprojektuj i wybuduj.
- Przebudowa lokalu mieszkalnego w budynku wielorodzinnym przy ul. Konstytucji 3-go Maja 28/4 w Świnoujściu
- Adaptacja pomieszczeń oraz dostosowanie budynku Internatu przy ul. Kartuskiej 249 z przeznaczeniem na biura Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Gdańsku - etap II
- Roboty budowlane polegające na modernizacji budynku mieszkalnego przy ul. Lubartowskiej 72 w Lublinie
- Termomodernizacja budynków edukacyjnych w Gminie Herby - termomodernizacja Szkoły Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Olszynie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.