eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jugów › "Bieżące utrzymanie infrastruktury drogowej w leśnictwach Nadleśnictwa Jugów - konserwacja dróg leśnych 2023"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-09-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Bieżące utrzymanie infrastruktury drogowej w leśnictwach Nadleśnictwa Jugów – konserwacja dróg leśnych 2023”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Jugów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931023948

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Główna 149

1.5.2.) Miejscowość: Jugów

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-430

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 748722452

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jugow@wroclaw.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://jugow.wroclaw.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5a30c0fc-209e-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Bieżące utrzymanie infrastruktury drogowej w leśnictwach Nadleśnictwa Jugów – konserwacja dróg leśnych 2023”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5a30c0fc-209e-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00386605

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00026769/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Bieżące utrzymanie infrastruktury drogowej w leśnictwach Nadleśnictwa Jugów – konserwacja dróg leśnych 2023

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00310544

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.22.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 200000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa kruszywa drogowego łamanego wraz z dowozem na miejsce wskazane przez Nadleśnictwo Jugów wraz z jego wbudowaniem, które polegać będzie na rozścieleniu i zagęszczeniu mechanicznym oraz mechanicznym profilowaniu podłoża, mechanicznym czyszczeniu poboczy i rowów w celu odprowadzenia wody z korpusu drogi.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w SWZ pkt 3.1. ppkt 6) a) - p) oraz w kosztorysach zerowych, przedmiarach robót (załączniki nr 2a, 2b, 2c, 2d do SWZ).
Zamawiający uzna ofertę za złożoną poprawnie, jeżeli będzie ona obejmować cały zakres prac przewidzianych w SWZ i przewidzianych w przedmiarach robót (załączniki nr 2a, 2b, 2c, 2d do SWZ).
Wykonawca przed złożeniem oferty oświadcza, że zapoznał się z warunkami terenowymi w miejscach występowania napraw, jak i warunkami geologicznymi panującymi w miejscu występowania napraw, co nie będzie skutkować odmową wykonania napraw konserwacyjnych dróg – oświadczenie w załącznik nr 1 do SWZ.
Lokalizacja inwestycji: miejscem realizacji przedmiotu zamówienia będzie:
a) Droga leśna oddz. 100b Leśnictwo Nowa Wieś (załącznik nr 2a do SWZ)
b) Droga leśna oddz. 101a Leśnictwo Nowa Wieś (załącznik nr 2b do SWZ)
c) Droga leśna oddz. 112a,b Leśnictwo Nowa Wieś (załącznik nr 2c do SWZ)
d) Droga leśna oddz. 7,8,9 Leśnictwo Kalenica (załącznik nr 2d do SWZ)
a) Zamówienie obejmuje:
• Zakup, załadunek, ważenie, transport i rozładunek, rozścielenie z zagęszczeniem mechanicznym kruszywa łamanego we wskazanych przez Zamawiającego miejscach na drogach leśnych, w leśnictwach położonych na terenie Nadleśnictwa Jugów;
• Wykonanie mechanicznego profilowania podłoża: równanie korpusu i ścięcie poboczy dróg leśnych przy użyciu koparki samojezdnej podsiębiernej w celu odprowadzenie wód z zagłębień w miejscach gdzie na drodze stagnuje woda i osuszenie wyboju przez przekopanie rowków, wybranie na odkład gruntu, skucie skały;
• Wykonanie mechanicznego czyszczenia poboczy i rowów w celu odprowadzenia wody z korpusu drogi;
• Usunięcie karp (pniaków z bryłą korzeniową) znajdujących się w pasie drogowym;
• Usuniecie zwału kamiennego na łuku drogi na odc. 20m - dotyczy drogi leśnej, leśnictwo Nowa Wieś oddział 101a.
• W przypadku stwierdzenia złej jakości kruszywa, Wykonawca ma obowiązek wymiany kruszywa na nowe, wolne od wad, na swój koszt;
• Miejsca wbudowania kruszywa na terenie danego leśnictwa wskaże właściwy terytorialnie leśniczy zgodnie z wyznaczoną lokalizacją:
a) Droga leśna oddz. 100b Leśnictwo Nowa Wieś (załącznik nr 2a do SWZ)
b) Droga leśna oddz. 101a Leśnictwo Nowa Wieś (załącznik nr 2b do SWZ)
c) Droga leśna oddz. 112a,b Leśnictwo Nowa Wieś (załącznik nr 2c do SWZ)
d) Droga leśna oddz. 7,8,9 Leśnictwo Kalenica (załącznik nr 2d do SWZ)
• Lista kontaktów do leśniczych zostanie przekazana w dniu podpisania umowy.
b) Nie dozwolone jest stosowanie w zamówieniu kruszyw pochodzenia typu: odpad rozbiórkowy, odpad kolejowy. Kruszywa muszą odpowiadać wymaganiom norm: PN-EN 13043-2004, PN-EN 13242+A1:2010, lub równoważnych posiadać odpowiednie certyfikaty lub świadectwa potwierdzające spełnienie tych norm. Wykonawca przy każdej dostawie kruszyw zobowiązany jest do złożenia wraz z fakturą odpowiednich dokumentów, potwierdzających wbudowanie faktycznej ilości kruszyw za pomocą dowód WZ z ważenia.
c) Koszt transportu kruszyw oraz jego wbudowanie w miejscu, o którym mowa w pkt 6 ppkt c) leży po stronie Wykonawcy.
d) Wykonawca przyjmuje na siebie pełną odpowiedzialność za właściwie wykonanie dostaw, zapewnienie warunków bezpieczeństwa, jakości materiałów oraz metod organizacyjno-technicznych w trakcie realizacji zamówienia.
e) Wykonawca przyjmuje na siebie pełną odpowiedzialność za ewentualne szkody lub uszkodzenia urządzeń znajdujących się na miejscu dostaw i rozładunku kruszywa powstałe w wyniku prowadzonych przez Wykonawcę dostaw.
f) Wykonawca udzieli gwarancji jakości dla każdego zadania wykonanych robót budowlanych na okres 6 miesięcy od dnia ich odbioru końcowego (cztery odrębne protokoły odbioru robót).
g) Wykonawca będzie zobowiązany do uprzątnięcia pozostałości po pracach z placów, dróg, linii podziału powierzchniowego, rowów, itp. obiektów oraz pozostałych odpadów po działalności własnej (śmieci, puste opakowania, zużyte elementy maszyn, itp.).
h) Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia materiałów samochodami ciężarowymi skrzyniowymi samowyładowczymi o ładowności minimum 15t w celu zrealizowania zamówienia.
i) Wykonawca zobowiązany będzie do dysponowania koparką.
j) Wykonawca zobowiązany będzie do posiadania młota wyburzeniowego pneumatycznego lub przystawki pikera do koparki.
k) Jednorazowe zamówienie kruszyw wynosić będzie minimum 10 Mg .
l) Cena kruszywa za tonę (obejmująca dostawę wraz z wbudowaniem), podana w ofercie przez Wykonawcę będzie stała i niezmienna przez cały okres obowiązywania umowy.
m) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu z każdym ładunkiem kruszywa — dokument WZ (oryginał lub kopię wytwórcy kruszywa; na druku musi być podany tonaż, data, sortyment.
n) Zagęszczenie kruszyw: Wykonawca zobowiązany jest do zagęszczenia wbudowanego kruszywa przy użyciu walca drogowego lub płyty wibracyjnej o masie nie mniejszej niż 600kg.
o) Warunki wykonywania zamówienia: wymagania dotyczące robót – wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z przepisami BHP, ppoż. z zaleceniami Zamawiającego oraz zgodnie z wytycznymi niniejszej SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

14212200-2 - Kruszywo

45233140-2 - Roboty drogowe

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 227842,98 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 270479,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 227842,98 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Transport Ciężarowy S.C. Monika Sąsiadek, Adam Górski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8851591933

7.3.3) Ulica: Wiejska 6

7.3.4) Miejscowość: Ludwikowice Kłodzkie

7.3.5) Kod pocztowy: 57-450

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 185238,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.