Ogłoszenie z dnia 2022-10-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00342987/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-12
- 2022/BZP 00353105/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i uruchomienie narzędzi do poprawy cyberbezpieczeństwa istniejącego środowiska teleinformatycznego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Lubuskie Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza w Świebodzinie Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000290630
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zamkowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Świebodzin
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-200
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@loro.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.loro.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://loro.pl/ oraz https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i uruchomienie narzędzi do poprawy cyberbezpieczeństwa istniejącego środowiska teleinformatycznego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-58920773-3279-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00386575
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00342987/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.TP.12.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: wdrożenie, dostawa i uruchomienie narzędzi do poprawy cyberbezpieczeństwa istniejącego środowiska teleinformatycznego w tym:
- Oprogramowanie do tworzenia kopii zapasowych
- dostawa licencji na system operacyjny Windows Server 2022 Standard 16core.
- Biblioteka taśmowa
- Deduplikator
- Urządzenia UTM
- Zasilanie awaryjne UPS
- Stworzenie dokumentacji powykonawczej w tym szczegółowej instrukcji odtworzenia kompletnego środowiska produkcyjnego Zamawiającego z utworzonych backupów oraz szkolenie dla administratora Zamawiającego
- Wykonanie audytu bezpieczeństwa.
Szczegółowe zasady realizacji przedmiotu zamówienia zawarte są w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym złącznik nr 5 oraz projektowanych postanowieniach umowy stanowiącej załącznik nr 4 do niniejszej SWZ.
Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w miejscu realizacji zadania w celu właściwej oceny przedmiotu zamówienia, identyfikacji stanu faktycznego systemu teleinformatycznego Zamawiającego i skalkulowania odpowiednio ceny. W celu dokonania wizji i ustalenia jej terminu należy kontaktować się z działem zamówień publicznych tel. 68 47 50 615
4.5.3.) Główny kod CPV: 30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych
30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
72800000-8 - Usługi audytu komputerowego i testowania komputerów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 399135,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 399135,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 399135,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COMP S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5220001694
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 399135,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
INNE PRZETARGI Z ŚWIEBODZINA
- "Dostawa olejów, smarów, płynów hydraulicznych oraz innych płynów eksploatacyjnych do pojazdów mechanicznych 2025"
- Zapewnienie czystości w budynkach Starostwa Powiatowego w Świebodzinie
- Poszerzenie poboczy w miejscowości Rozłogi od figurki w stronę nowego osiedla i od figurki do nr 26
- Budowa kolumbarium - etap III w m. Świebodzin
więcej: przetargi w Świebodzinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Rozwój edukacji na terenie gminy Hyżne"
- "Zakup niezbędnego sprzętu teleinformatycznego, zabezpieczeń sieciowych, specjalistycznego sprzętu do digitalizacji muzealiów. W celu poprawy jakości infrastruktury Muzeum Okręgowego w Rzeszowie."
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania do pracowni dydaktycznych szkół zawodowych powiatu biłgorajskiego
- Doposażenie pracowni przedmiotowych w sprzęt komputerowy i pomoce dydaktyczne w ramach projektu pn. "Projekty edukacyjne dla szkół podstawowych Gminy Osielsko".
- Dostawa fabrycznie nowego sprzętu TIK do CPKZ we Wrocławiu - w podziale na 6 zadań
- Doposażenie pracowni Technikum Technologii Cyfrowych w Szczecinie w sprzęt informatyczny
więcej: Sprzęt związany z komputerami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.