Ogłoszenie z dnia 2024-06-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00288380/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-17
- 2024/BZP 00300175/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-24
- 2024/BZP 00355374/01 - Wynik z dnia 2024-06-06
- 2024/BZP 00390453/01 - Wynik z dnia 2024-07-01
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń drukujących dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET MEDYCZNY W ŁODZI
1.2.) Oddział zamawiającego: UMed w Łodzi
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 473073308
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: al. Kościuszki 4
1.4.2.) Miejscowość: Łódź
1.4.3.) Kod pocztowy: 90-419
1.4.4.) Województwo: łódzkie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: justyna.piotrowska@umed.lodz.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://umed.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00386339
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-06-27
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00355374
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
2.8. Numer planu postępowań w BZP Przed zmianą:
2024/BZP 00068982/08/P
Po zmianie:
2024/BZP 00068982/11/P
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.1. Postępowanie/część postępowania zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania/części postępowania (Informacje o zakończeniu postępowania dla części nr 26) Przed zmianą:
Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
Po zmianie:
Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.2. Podstawa prawna unieważnienia postępowania (Informacje o zakończeniu postępowania dla części nr 26) Przed zmianą:
art. 255 pkt 1 ustawy
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.2.1. Przyczyna unieważnienia postępowania (Informacje o zakończeniu postępowania dla części nr 26) Przed zmianą:
Uzasadnienie prawne: Art. 255 ust. 1 ustawy z dnia 19 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne: Do dnia składania ofert, tj. 29.04.2024 do godz. 12:00 nie wpłynęła żadna oferta dla pakietów 13, 14, 19, 27.
Po zmianie:
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VI - OFERTY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.1. Liczba otrzymanych ofert lub wniosków (Informacje o ofertach dla części nr 26) Przed zmianą:
Po zmianie:
1
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.1.3. Liczba otrzymanych ofert złożonych przez mikro, małych i średnich przedsiębiorców (Informacje o ofertach dla części nr 26) Przed zmianą:
Po zmianie:
1
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.1.4. Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego (Informacje o ofertach dla części nr 26) Przed zmianą:
Po zmianie:
0
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.1.5. Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG (Informacje o ofertach dla części nr 26) Przed zmianą:
Po zmianie:
0
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.1.6. Liczba ofert odrzuconych (Informacje o ofertach dla części nr 26) Przed zmianą:
Po zmianie:
0
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.1.7. Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt (Informacje o ofertach dla części nr 26) Przed zmianą:
Po zmianie:
0
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.2. Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem (Informacje o ofertach dla części nr 26) Przed zmianą:
Po zmianie:
10209,00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.2. Kod waluty (Informacje o ofertach dla części nr 26) Przed zmianą:
Po zmianie:
PLN
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.3. Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem (Informacje o ofertach dla części nr 26) Przed zmianą:
Po zmianie:
10209,00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.3. Kod waluty (Informacje o ofertach dla części nr 26) Przed zmianą:
Po zmianie:
PLN
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.4. Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (Informacje o ofertach dla części nr 26) Przed zmianą:
Po zmianie:
10209,00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.4. Kod waluty (Informacje o ofertach dla części nr 26) Przed zmianą:
Po zmianie:
PLN
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.5. Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną (Informacje o ofertach dla części nr 26) Przed zmianą:
Po zmianie:
NIE
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.6. Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową (Informacje o ofertach dla części nr 26) Przed zmianą:
Po zmianie:
NIE
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.1. Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 26, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 26) Przed zmianą:
Po zmianie:
KOMEX A. Szadowiak sp.j.,
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.4. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - miejscowość (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 26, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 26) Przed zmianą:
Po zmianie:
Łódź
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.6. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - województwo (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 26, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 26) Przed zmianą:
Po zmianie:
łódzkie
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.7. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - kraj (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 26, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 26) Przed zmianą:
Po zmianie:
Polska
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4 Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 26, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 26) Przed zmianą:
Po zmianie:
NIE
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.1. Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia (Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 26) Przed zmianą:
Po zmianie:
NIE
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.2. Krajowy numer identyfikacyjny (Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 26) Przed zmianą:
Po zmianie:
7260380322
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - UMOWA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Data zawarcia umowy (Informacje dotyczące umowy dla części nr 26) Przed zmianą:
Po zmianie:
2024-06-06
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.2. Wartość umowy/umowy ramowej (Informacje dotyczące umowy dla części nr 26) Przed zmianą:
Po zmianie:
10290,00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.2. Kod waluty (Informacje dotyczące umowy dla części nr 26) Przed zmianą:
Po zmianie:
PLN
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 26, Informacje dotyczące umowy dla części nr 26) Przed zmianą:
Po zmianie:
Okres realizacji - dni
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Okres realizacji - dni (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 26, Informacje dotyczące umowy dla części nr 26) Przed zmianą:
Po zmianie:
30
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa instrumentów muzycznych na potrzeby PSM I stopnia im. Aleksandra Tansmana w Łodzi
- Wdrożenie wykorzystania AI w środowisku pracy UMED, poprzez zakup narzędzia do analizy wyników przeprowadzonych ankiet i uzyskiwania opinii pracowników w ramach projektu FLEXY-UMED.
- Sukcesywne dostawy akcesoriów i sprzętu jednorazowego
- Wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy i modernizacji parkingu wewnętrznego przy budynkach Rektoratu Uniwersytetu Łódzkiego przy ul. Narutowicza 68 i Uniwersyteckiej 3 w Łodzi z przystosow...
- Usługa rezerwacji i zakupu biletów lotniczych zagranicznych na potrzeby Uniwersytetu Medycznego w Łodzi dla pracowników, doktorantów i studentów oraz gości zagranicznych
- Dostawa artykułów spożywczych, wody mineralnej i innych napojów do Urzędu Miasta Łodzi w 2026 r.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup zestawu digitalizacyjnego i sprzętu fotograficznego do digitalizacji w ramach projektu "Polska kultura muzyczna w perspektywie europejskiej - źródła i konteksty"
- Dostawa laptopów wraz z niezbędnym oprogramowaniem na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Poznaniu.
- Dostarczenie urządzeń komputerowych w ramach projektu pn. "Ogólniak na warsztat - wsparcie kształcenia ogólnego w ZSB nr 1, ZSM oraz XX LO w Poznaniu".
- Dostawa sprzętu dla grupy dronowej w podziale na części
- Dostawa wyposażenia pracowni dydaktycznych w zakresie instalacji elektrycznych i systemów PV dla Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie energetyki odnawialnej (słonecznej) w Starym Brześciu
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla potrzeb Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Rzeszowie
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





