eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Popielów › Utworzenie i wyposażenie Klubu Senior+ w miejscowości Stare Kolnie, ul. Wiejska 2 (roboty budowlane)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-09-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utworzenie i wyposażenie Klubu Senior+ w miejscowości Stare Kolnie, ul. Wiejska 2 (roboty budowlane)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA POPIELÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413225

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Opolska 13

1.5.2.) Miejscowość: Popielów

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-090

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@popielow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.popielow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/popielow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utworzenie i wyposażenie Klubu Senior+ w miejscowości Stare Kolnie, ul. Wiejska 2 (roboty budowlane)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e2f20b4a-1b24-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00386253

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00032811/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Utworzenie i wyposażenie Klubu Senior+ w miejscowości Stare Kolnie, ul. Wiejska 2 (roboty budowlane)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00291593

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BOS.271.11.2023.BK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z wykonaniem zadania pn.: Utworzenie i wyposażenie Klubu Senior+ w miejscowości Stare Kolnie, ul. Wiejska 2 (roboty budowlane), w ramach Programu Wieloletniego „Senior+” na lata 2021-2025, edycja 2023.
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa istniejącego budynku własności Gminy Popielów w miejscowości Stare Kolnie. Budynek w stanie obecnym pełni funkcję świetlicową z małym zapleczem socjalnym.
W ramach przedmiotu zamówienia wykonane zostaną:
 przebudowa obejmująca część pomieszczeń parteru z przystosowaniem do planowanej funkcji związanej z utworzeniem i wyposażeniem obiektu na potrzeby klubu seniora tzw.: Senior +. Projektowana przebudowa nie zmienia układu konstrukcyjnego obiektu, nie wychodzi poza obrys zewnętrzny obiektu;
 nowa nawierzchnia brukowa w obrębie wejścia głównego do budynku z odpowiednim wyprofilowaniem nawierzchni z kostki w sposób umożliwiającym należytą komunikację dla osób starszych oraz osób z niepełnosprawnością ruchową;
 obiekt zostanie przebudowany z zachowaniem aspektów dostępności dla osób starszych i niepełnosprawnych;
 przebudowane częściowo instalacje wewnętrzne – bez zwiększenia mocy przyłączeniowej;
 dostawa i montaż mebli kuchennych i szatniowych;
4.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ – Dokumentacja techniczna. Składają się na niego następujące dokumenty:
1) dokumentacja projektowa,
2) STWiORB,
3) Przedmiar robót;
Wykonawca winien przygotowując ofertę analizować przedmiot zamówienia i SWZ mając na uwadze Dokumentację techniczną i załączone do SWZ dokumenty.
4.2.1. Zamawiający informuje, że wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy. Wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia oraz STWiORB, o których mowa w pkt 4.2. SWZ. Dołączony w załączniku nr 1 do SWZ przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarze robót w większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze nie będzie uprawniało wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia - jeżeli roboty te ujęte były w opisie przedmiotu zamówienia lub STWiORB, o których mowa w pkt 4.2. SWZ.
Ewentualny brak w przedmiarze robót koniecznych do wykonania wynikających z opisu przedmiotu zamówienia lub STWiORB nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie powyższych dokumentów w cenie umownej (przedstawionej w ofercie). Wykonawca ma prawo skorygować w przedmiarze ilości robót do wielkości według własnych obliczeń na podstawie opisu przedmiotu zamówienia oraz STWiORB.
Roboty budowlane muszą być wykonane zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, STWiORB, przedmiarem robót (dokument pomocniczy), obowiązującymi przepisami, w tym Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, normami oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej.
Dla potrzeb realizacji przedmiotu zamówienia udostępniana dokumentacja techniczna, o której mowa w pkt 4.2. SWZ, opisująca przedmiot zamówienia musi być przez Wykonawcę rozpatrywana łącznie (z zastrzeżeniem pomocniczego charakteru przedmiaru robót). Wykonawca zobowiązany będzie do kompleksowego zrealizowania zamówienia w zakresie wszystkich prac wynikających z przedmiotowej dokumentacji technicznej.
Wykonawca zobowiązany jest przewidzieć wszystkie niezbędne koszty i prace do kompleksowego zrealizowania przedmiotu zamówienia wynikające wprost z opisu przedmiotu zamówienia, STWiORB, SWZ, jak również koszty w nich nie ujęte, a bez których nie można wykonać kompletnego zamówienia lub przystąpić do użytkowania obiektu (nie wykraczające poza zakres przedmiotu zamówienia).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

39100000-3 - Meble

45421153-1 - Instalowanie zabudowanych mebli

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 354025,64 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 471638,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 354025,64 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KRZYSZTOF STRĘG PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO WYTWÓRCZO USŁUGOWE „REM-BUD”

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7470000308

7.3.3) Ulica: Odrzańska 48a

7.3.4) Miejscowość: Rybna

7.3.5) Kod pocztowy: 46-090

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 354025,64 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 65 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.