Ogłoszenie z dnia 2023-09-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00274175/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-23
- 2023/BZP 00281567/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie projektu budowlanego w celu przywrócenia pełnej funkcjonalności budynku administracyjnego oraz budynku łącznika obiektu Archiwum Miejskiego przy ul. Na Załęczu 2 w Krakowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Inwestycji Miejskich w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367252869
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Reymonta 20
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-059
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zim.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zim.krakow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zimkrakow.ezamawiajacy.pl/pn/zimkrakow/demand/notice/publicpzp/current/list?USER_MENU_HOVER=publicpzpCurrentNoticePublicList1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie projektu budowlanego w celu przywrócenia pełnej funkcjonalności budynku administracyjnego oraz budynku łącznika obiektu Archiwum Miejskiego przy ul. Na Załęczu 2 w Krakowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-924510ff-11b0-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00386244
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00044690/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Wykonanie projektu w celu przywrócenia pełnej funkcjonalności obiektów Archiwum Miejskiego przy ul. Na Załęczu 2 w Krakowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00274175
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZIM.ZP.262.2.11.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 300227,88 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 160182,30 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest usługa tj. wykonanie opracowania projektu budowlanego w celu przywrócenia pełnej funkcjonalności budynku administracyjnego oraz budynku łącznika obiektu Archiwum Miejskiego przy ul. Na Załęczu 2 w Krakowie, działka nr 30 obr. 55 Nowa Huta, zgodnie z wytycznymi zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje podstawowy zakres zamówienia (Etap I) oraz zamówienie objęte prawem opcji (Etap II).
3.Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące etapy:
3.1. Etap I (zamówienie podstawowe) – przedmiotem zamówienia podstawowego jest opracowanie kompletnego projekt budowlanego wraz z kompletem wymaganych prawem dokumentów stanowiących podstawę do złożenia wniosku o wydanie decyzji pozwolenia na budowę i jeżeli wymagane uzyskanie innych zgód koniecznych dla realizacji inwestycji. Zakresem zamówienia podstawowego nie jest objęte złożenie stosownego wniosku i uzyskanie ww. decyzji lub zgód;
3.2. Etap II (zamówienie objęte prawem opcji) – przedmiotem opcji jest uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę i - jeżeli wymagane - uzyskanie innych zgód na realizację inwestycji oraz opracowanie kompletnej dokumentacji wykonawczej dla budynku administracyjnego i budynku łącznika.
Zakres rzeczowy wyżej wymienionych etapów został opisany m.in. w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ) oraz załączniku nr 1 do OPZ – Programie Funkcjonalno-Użytkowym.
4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres obowiązków Wykonawcy zostały określone w PPU, stanowiących załącznik nr 1 do SWZ oraz OPZ wraz z załącznikiem, stanowiącym załącznik nr 1 do OPZ.
5.Wizja lokalna –Zamawiający przewidział wizję lokalną - zgodnie z SWZ. Wizja nie jest obligatoryjna, brak udziału w niej nie powoduje odrzucenia oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 388680,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 436650,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 388680,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Akint Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 360716739
7.3.3) Ulica: Wiertnicza 143a
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-952
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 388680,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2. Wykonawcy za wykonanie umowy wraz z prawem opcji przysługuje wynagrodzenie łączne w kwocie 388 680,00 złotych brutto (słownie złotych: trzysta osiemdziesiąt osiem tysięcy sześćset osiemdziesiąt złotych 00/100), tj. 316 000,00 złotych netto, stawka VAT 23%. Na łączne wynagrodzenie składają się poniższe wartości ryczałtowe przypisane poszczególnym Etapom realizacji Przedmiotu umowy:
1) Zamówienie podstawowe – Etap I – 155 472,00 złotych brutto (słownie: sto pięćdziesiąt pięć tysięcy czterysta siedemdziesiąt dwa złote 00/100),
2) Zamówienie objęte prawem opcji Etap II – 233 208,00 złotych brutto (słownie: dwieście trzydzieści trzy tysiące dwieście osiem złotych 00/100).
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Wykonanie hali namiotowej wraz z wewnętrznymi instalacjami w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Wykonanie posadowienia pod namiot magazynowy na terenie ZPD CEBEA, ul. Z. Krasińskiego 29, Bochnia"
- Zakup i dostawa sprzętu aparaturowego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- Zorganizowanie i przeprowadzenie wyjazdu szkoleniowo - integracyjnego dla osób pełniących funkcję rodziny zastępczej zawodowej.
- Zakup i dostawa materiałów do utrzymania czystości II
- Dostawy materiałów terapeutycznych - ZP-15/24
- Dostawa przenośnego systemu detekcji promieniowania jonizującego wraz z oprogramowaniem dla WEiP- DE-dzp.272-201/24
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej, STWIOR oraz pełnienie nadzoru autorskiego dla planowanej inwestycji na działkach nr ewid. 934/15, 934/16 obręb Czempiń w Czempiniu
- Zaprojektowanie i wykonanie budowy : Ścieżka dydaktyczna "Góra Brusno" w Leśnictwie Polanka
- Opracowanie dokumentacji projektowej dotyczącej budowy ul. Nowej Sadowej w Gdańsku w układzie docelowym w ramach zadania pt. "Budowa i przebudowa dróg lokalnych w różnych dzielnicach miasta"
- Budowa chodnika przy ulicy Dąbrówki w Piekarach Śląskich - w formule zaprojektuj i wykonaj roboty budowlane
- Wykonanie operatów wodnoprawnych wraz z uzyskaniem pozwoleń wodnoprawnych
- Poprawa BRD w ciągu drogi krajowej Nr 42 w województwie łódzkim w m. Ładzice
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.