eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrze"Eksploatacja i konserwacja oświetlenia ulicznego stanowiącego własność Miasta Zabrze"



Ogłoszenie z dnia 2025-08-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Eksploatacja i konserwacja oświetlenia ulicznego stanowiącego własność Miasta Zabrze”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO ZABRZE – PREZYDENT MIASTA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255520

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Powstańców Śląskich 5-7

1.5.2.) Miejscowość: Zabrze

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-800

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat_bzp@um.zabrze.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://miastozabrze.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zabrze.logintrade.net/zapytania_email,196454,64fdc19579fac62ffb050638407549b6.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Eksploatacja i konserwacja oświetlenia ulicznego stanowiącego własność Miasta Zabrze”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-64f7811f-128b-4c1a-aa9e-311ae2962b88

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00386157

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00028878/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Eksploatacja i konserwacja oświetlenia ulicznego stanowiącego własność Miasta Zabrze

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00220533

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.15.2025.MB

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 300000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest eksploatacja i konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie miasta Zabrze. Wykaz oświetlenia ulicznego objętych eksploatacją i konserwacją zawiera Załącznik Nr 6 do SWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zlecenia napraw punktów oświetlenia ulicznego nieobjętych wykazem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50232100-1 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45314310-7 - Układanie kabli

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

31223000-5 - Oprawy do lamp

34928510-6 - Uliczne słupy oświetleniowe

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 172170,73 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 182585,66 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 172170,73 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Energobud Spółka Jawna Gomoluch

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 271989506

7.3.3) Ulica: Kokota 229

7.3.4) Miejscowość: Ruda Śląska

7.3.5) Kod pocztowy: 41-711

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 369000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot zamówienia w terminie 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy lub do czasu wyczerpania środków finansowych Zamawiającego przeznaczonych na realizację zadania w zależności, od tego, która z przesłanek wystąpi jako pierwsza.

Zgodnie ze wskazaniem w SWZ: Cena oferty stanowiąca wartość wszystkich pozycji brutto z poz. 190 Kalkulacji ceny ( kolumny H „Wartość netto po uwględnieniu współczynnika”- Załącznika D ) posłuży do porównania ofert między sobą celem przyznania punktów. Rozliczanie za poszczególne elementy będzie realizowane na podstawie zadeklarowanych cen jednostkowych ( kolumna G „cena jednostkowa netto”- Załącznika D ) z uwzględnieniem wartości podatku VAT.
Zamawiający przeznaczył na realizację przedmiotowego zadania kwotę w wysokości: brutto: 369 000,00 zł, którą wskazano w pozycji 8.2. niniejszego ogłoszenia. Zamawiający będzie realizował zamówienie według rzeczywistych potrzeb do wysokości ww. kwoty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.