eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sicienko › świadczenie usługi Inżyniera Kontraktu dla zadania pn. "Przebudowa i rozbudowa centrum sportu w Sicienku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-10-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
świadczenie usługi Inżyniera Kontraktu dla zadania pn. „Przebudowa i rozbudowa centrum sportu w Sicienku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SICIENKO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350694

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mrotecka

1.5.2.) Miejscowość: Sicienko

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-014

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 52 31 17 431/432

1.5.8.) Numer faksu: 52 31 17 400

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@sicienko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sicienko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.sicienko.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

świadczenie usługi Inżyniera Kontraktu dla zadania pn. „Przebudowa i rozbudowa centrum sportu w Sicienku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-acf0129c-1a25-11ed-b950-8227d40187e8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00386153

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00304296/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 271.70.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 482000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi Inżyniera Kontraktu obejmującej zarządzanie procesem inwestycyjnym, sprawowanie Nadzoru Inwestorskiego, wykonywanie zadań doradcy technicznego oraz wykonywanie innych czynności powierzonych Inżynierowi Kontraktu (w tym m.in. nadzór ppoż.,), dotyczących realizacji inwestycji pn. „Przebudowa i rozbudowa centrum sportu w Sicienku”.
2. Przedmiotem zadania inwestycyjnego, wobec którego świadczone będą usługi Inżyniera Kontraktu jest przebudowa boiska piłkarskiego oraz budowa budynku zaplecza socjalno-sportowego, wraz z wewnętrznymi instalacjami wentylacji i klimatyzacji, centralnego ogrzewania, wodnokanalizacyjnymi, elektrycznymi i teletechnicznymi, jego wyposażeniem stałym i ruchomym oraz zagospodarowaniem terenu w ramach przebudowy i rozbudowy Centrum Sportu w Sicienku. Inwestycja realizowana będzie na działkach ewidencyjnych nr 40/6, 35/18, 99/9, 39, 27 obr. ew. Sicienko, usytuowanych pomiędzy ul. Sportową i ul. Bydgoską w Sicienku, będących własnością Inwestora.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku Nr 6 do SWZ.
4. Realizacja Usługi podzielona została na następujące zakresy:
a) Zakres I – prace związane z weryfikacją Dokumentacji Projektowej oraz przygotowaniem i udziałem w procedurze zamówienia, publicznego na wykonanie Robót w ramach Inwestycji,
b) Zakres II - prace związane z bieżącym Nadzorem Inwestorskim nad realizacją Robót prowadzonych przez Generalnego Wykonawcę lub Podwykonawców Inwestycji.
c) Zakres III – Prace związane z Odbiorem Końcowym Robót zrealizowanych w ramach Inwestycji, uzyskaniem Pozwolenia na Użytkowanie i rozliczeniem końcowym Robót.
5. Zadanie Inżyniera Kontraktu obejmuje zarządzanie i nadzór inwestorski nad realizacją wszystkich ww. procesów oraz pełnienie usług doradztwa technicznego w zakresie monitorowania prawidłowości procesu realizacji Inwestycji i dokumentowanie jego przebiegu na rzecz Zamawiającego, w tym sporządzanie raportów potwierdzających przebieg prac, wydatkowanie środków pochodzących z finansowania udzielonego przez BGK w ramach otrzymanego dofinansowania z Rządowego Programu Polski Ład, Program Inwestycji Strategicznych oraz potwierdzanie innych faktów oraz dokonywanie innych czynności wymaganych do prawidłowej obsługi inwestycji.
6. Zakres planowanych prac budowlanych przedstawiony został w dokumentacji projektowej opracowanej przez Pamar-Projekt, Jacek Gruba, Projektowanie, nadzór doradztwo z siedzibą w Brzozie.
7. Komplety kopii dokumentacji formalno-prawnej Inwestycji obejmującej Projekt Budowlany zawierający Projekt architektoniczno-budowlany oraz projekt zagospodarowania terenu, Projekt Techniczno - Wykonawczy, uzgodnienia i decyzje administracyjne przekazane zostaną Inżynierowi Kontraktu oraz Generalnemu Wykonawcy inwestycji wyłonionym w odpowiadających im postępowaniach przetargowych, po podpisaniu z nimi umów.
8. Przedmiot zamówienia opisują następujące nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Główny przedmiot: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego.
Dodatkowe:
72224000-1 – usługi doradcze w zakresie zarządzania projektem,
71310000-4 - doradcze usługi inżynieryjne i budowlane,
71300000-1 – usługi inżynieryjne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72224000-1 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania projektem

71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 487449,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 649440,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 487449,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: B-ACT Sp z.o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5542415384

7.3.3) Ulica: Paderewskiego 24

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-075

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 487449,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.