Ogłoszenie z dnia 2022-10-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa opału-pelletu drzewnego do Szkoły podstawowej im. Tadeusza Kościuszki w Janowcu Wielkopolskim na sezon grzewczy 2022/2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA IM. TADEUSZA KOŚCIUSZKI W JANOWCU WIELKOPOLSKIM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000566144
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szkolna 8
1.5.2.) Miejscowość: Janowiec Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-430
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: (52) 302-30-72
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spjanowiec@interia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spjanowiec.szkolnastrona.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://spjanowiec.szkolnastrona.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa opału-pelletu drzewnego do Szkoły podstawowej im. Tadeusza Kościuszki w Janowcu Wielkopolskim na sezon grzewczy 2022/20232.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9b173989-447b-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00386150
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00349628/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa opału-pelletu drzewnego do Szkoły Podstawowej im. Tadeusza Kościuszki w Janowcu Wielkopolskim na sezon grzewczy 2022/2023
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00378179/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Uzasadnienie prawne
Stosownie do art. 259 ustawy Pzp, zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnił postepowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne
W postępowaniu pn.:”Dostawa opału- pelletu drzewnego do Szkoły Podstawowej im. Tadeusza Kościuszki w Janowcu Wielkopolskim na sezon grzewczy 2022/2023”do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 30.09.2022 r. do godz. 10:00 nie wpłynęła żadna oferta. Wobec powyższego, Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-10506033-3597-11ed-9171-f6b7c7d59353
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SP.261.4.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 204600,80 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa do siedziby Zamawiającego pelletu drzewnego w ilości ok. 80 ton w dostawach po około 25 ton ( w tym, że w 2022 ok. 50 ton a w 2023 r ok.30 ton) przez okres obowiązywania umowy, tj. przez okres 8 miesięcy –sezon grzewczy 2022/2023.
1)Zamawiający w związku z nieprzewidywalnością pogody zastrzega sobie prawo niezrealizowania w całości dostaw pelletu drzewnego. Z tytułu niezrealizowania w całości dostaw Dostawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia przeciwko Zamawiającemu.
2) Pellet drzewny musi spełniać minimalne wymagania :
- Średnica granulatu: 6-8 mm (zalecane 6mm);
- Długość granulatu: 5-45 mm;
- Wartość opałowa : > 17Mj/kg;
- Zawartość siarki: max 0,03%;
- Wilgotność : < 12%;
- Zapopielenie : < 0,5 %;
- Gęstość nasypowa: > 600 kg/m3
- Klasa paliwa: paliwo biogeniczne C1;
- Certyfikat : A1 ENplus;
3) Pellet drzewny należy dostarczyć na koszt Wykonawcy do siedziby Zamawiającego.
3.Dostawa ostatecznej ilości pelletu drzewnego będzie uzależniona od warunków atmosferycznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09111400-4 - Paliwa drzewne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 276000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 276000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 276000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowo-Produkcyjne „KAPRI” Renata Koperska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 562-100-16-13
7.3.3) Ulica: Plac Powstańców Wielkopolskich 29
7.3.4) Miejscowość: Rogowo
7.3.5) Kod pocztowy: 88-420
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo-Handlowo-Usługowo -Produkcyjne KAPRI Renata Koperska
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 276000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.