eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DębicaDostawa sprzętu rehabilitacyjnego niezbędnego do uruchomienia nowej usługi społecznej przez Centrum Usług Społecznych Gminy Dębica dla mieszkańców gminy Dębica



Ogłoszenie z dnia 2023-09-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego niezbędnego do uruchomienia
nowej usługi społecznej przez Centrum Usług Społecznych Gminy
Dębica dla mieszkańców gminy Dębica

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH GMINY DĘBICA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 850019270

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Stefana Batorego 13

1.5.2.) Miejscowość: Dębica

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-200

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 14 680-33-33

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gopsdebica@gopsdebica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: cusdebica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5cca7040-2f94-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego niezbędnego do uruchomienia
nowej usługi społecznej przez Centrum Usług Społecznych Gminy
Dębica dla mieszkańców gminy Dębica

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5cca7040-2f94-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00386105

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00116823/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego niezbędnego do uruchomienia nowej usługi społecznej przez Centrum Usług Społecznych Gminy Dębica

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój, realizowany w ramach Osi priorytetowej : II Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działanie: 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00336583

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CUS.26.5.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 174339,26 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje zakup oraz dostawę sprzętu rehabilitacyjnego i wspomagającego:
1Łóżko ortopedyczno- rehabilitacyjne elektryczne wraz z materacem - sztuka 6
2.Wózek inwalidzki roz. 40- sztuka 2
3.Wózek inwalidzki roz. 42- sztuka 2
4.Wózek inwalidzki roz. 46 - sztuka 1
5.Podnośnik transportowo – kąpielowy wraz z nosidłem- sztuka 2
6.Podnośnik transportowy nad łóżko dla osoby niepełnosprawnej - sztuka 1
7.Podpórka czterokołowa z podparciem na łokcie - sztuka 6
8.Kula łokciowa - aluminiowa z ruchomą obejmą- sztuka 5
9.Kula pachowa z regulacją wysokości- sztuka 5
10. Trójnóg z regulacją wysokości i uchwytem kuli ortopedycznej - sztuka 2
11.Balkonik/Podpórka dwukołowa z siedziskiem i regulacją wysokości -sztuka 6
12.Pionizator w trzech rozmiarach (po jednym w każdym rozmiarze) dla dzieci, młodzieży i dorosłych- sztuka 3
13.Stół do pionizacji - sztuka 1
14.Zestaw rehabilitacyjny -dwa kliny, 2 wałki , półwałek i kostka- sztuka 1
15.Rotor zespolony do kończyn górnych i dolnych- sztuka 2
16.Rowerek rotacyjny -rotor- sztuka 4
17.Przyrząd do ćwiczeń stawu skokowego (krzyżak)- sztuka 2
18.Wysięgnik niezależny- sztuka 2
19.Orbitrek - sztuka 2
20.Rower magnetyczny- sztuka 2
21.Przyrząd usprawniania rehabilitacyjnego PUR-sztuka 1
22.Osprzęt do PUR-a-zestaw 1
23.Stolik do ćwiczeń manualnych- sztuka 2

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zwarty w dokumentach zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33196200-2 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33158400-6 - Sprzęt do terapii mechanicznej

33196100-1 - Sprzęt dla osób starszych

37441300-4 - Rowery stacjonarne

33193120-6 - Wózki inwalidzkie

4.5.5.) Wartość części: 131351,86 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje zakup oraz dostawę sprzętu pielęgnacyjnego :

1. Koncentrator z czujnikiem stężenia tlenu i nebulizatorem- sztuka 2
2. Obrotowy taboret - stołek pod prysznic- sztuka 2
3. Materac zmiennociśnieniowy - rurowy do II stopnia zagrożenia odleżynami w skali czterostopniowej EPUAP - sztuka 3
4. Materac przeciwodleżynowy zmiennociśnieniowy rurowy do III stopnia zagrożenia odleżynami w skali czterostopniowej EPUAP- sztuka 2
5. Materac zmiennociśnieniowy - rurowy do IV stopnia zagrożenia odleżynami w skali czterostopniowej EPUAP - sztuka 1
6. Poduszka przeciwodleżynowa pneumatyczna do siedzenia- sztuka 2
7. Krzesło toaletowe z oparciem - sztuka 2
8. Wózek toaletowy- sztuka 3
9. Taboret prysznicowy z oparciem i uchwytami bocznymi- sztuka 2
10. Deska transportowa - sztuka 1
11. Ssak medyczny -sztuka 1
12. Masażer wodny na stopy- sztuka 1
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zwarty w dokumentach zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33196200-2 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33158400-6 - Sprzęt do terapii mechanicznej

33157810-6 - Urządzenia do terapii tlenowej

33196100-1 - Sprzęt dla osób starszych

4.5.5.) Wartość części: 42987,40 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wszystkie złożone na wykonanie Zadania nr 1 oferty podlegały odrzuceniu.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40614,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49960,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40614,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU REHABMED SP Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7543068520

7.3.3) Ulica: UL.KS. OPOLSKICH 33

7.3.4) Miejscowość: OPOLE

7.3.5) Kod pocztowy: 45-005

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40614,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.