Ogłoszenie z dnia 2023-09-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00336583/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego niezbędnego do uruchomienia
nowej usługi społecznej przez Centrum Usług Społecznych Gminy
Dębica dla mieszkańców gminy Dębica
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH GMINY DĘBICA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 850019270
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stefana Batorego 13
1.5.2.) Miejscowość: Dębica
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-200
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 14 680-33-33
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gopsdebica@gopsdebica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: cusdebica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5cca7040-2f94-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego niezbędnego do uruchomienianowej usługi społecznej przez Centrum Usług Społecznych Gminy
Dębica dla mieszkańców gminy Dębica
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5cca7040-2f94-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00386105
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00116823/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego niezbędnego do uruchomienia nowej usługi społecznej przez Centrum Usług Społecznych Gminy Dębica
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój, realizowany w ramach Osi priorytetowej : II Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działanie: 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00336583
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CUS.26.5.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 174339,26 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje zakup oraz dostawę sprzętu rehabilitacyjnego i wspomagającego:1Łóżko ortopedyczno- rehabilitacyjne elektryczne wraz z materacem - sztuka 6
2.Wózek inwalidzki roz. 40- sztuka 2
3.Wózek inwalidzki roz. 42- sztuka 2
4.Wózek inwalidzki roz. 46 - sztuka 1
5.Podnośnik transportowo – kąpielowy wraz z nosidłem- sztuka 2
6.Podnośnik transportowy nad łóżko dla osoby niepełnosprawnej - sztuka 1
7.Podpórka czterokołowa z podparciem na łokcie - sztuka 6
8.Kula łokciowa - aluminiowa z ruchomą obejmą- sztuka 5
9.Kula pachowa z regulacją wysokości- sztuka 5
10. Trójnóg z regulacją wysokości i uchwytem kuli ortopedycznej - sztuka 2
11.Balkonik/Podpórka dwukołowa z siedziskiem i regulacją wysokości -sztuka 6
12.Pionizator w trzech rozmiarach (po jednym w każdym rozmiarze) dla dzieci, młodzieży i dorosłych- sztuka 3
13.Stół do pionizacji - sztuka 1
14.Zestaw rehabilitacyjny -dwa kliny, 2 wałki , półwałek i kostka- sztuka 1
15.Rotor zespolony do kończyn górnych i dolnych- sztuka 2
16.Rowerek rotacyjny -rotor- sztuka 4
17.Przyrząd do ćwiczeń stawu skokowego (krzyżak)- sztuka 2
18.Wysięgnik niezależny- sztuka 2
19.Orbitrek - sztuka 2
20.Rower magnetyczny- sztuka 2
21.Przyrząd usprawniania rehabilitacyjnego PUR-sztuka 1
22.Osprzęt do PUR-a-zestaw 1
23.Stolik do ćwiczeń manualnych- sztuka 2
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zwarty w dokumentach zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33196200-2 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33158400-6 - Sprzęt do terapii mechanicznej
33196100-1 - Sprzęt dla osób starszych
37441300-4 - Rowery stacjonarne
33193120-6 - Wózki inwalidzkie
4.5.5.) Wartość części: 131351,86 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje zakup oraz dostawę sprzętu pielęgnacyjnego :1. Koncentrator z czujnikiem stężenia tlenu i nebulizatorem- sztuka 2
2. Obrotowy taboret - stołek pod prysznic- sztuka 2
3. Materac zmiennociśnieniowy - rurowy do II stopnia zagrożenia odleżynami w skali czterostopniowej EPUAP - sztuka 3
4. Materac przeciwodleżynowy zmiennociśnieniowy rurowy do III stopnia zagrożenia odleżynami w skali czterostopniowej EPUAP- sztuka 2
5. Materac zmiennociśnieniowy - rurowy do IV stopnia zagrożenia odleżynami w skali czterostopniowej EPUAP - sztuka 1
6. Poduszka przeciwodleżynowa pneumatyczna do siedzenia- sztuka 2
7. Krzesło toaletowe z oparciem - sztuka 2
8. Wózek toaletowy- sztuka 3
9. Taboret prysznicowy z oparciem i uchwytami bocznymi- sztuka 2
10. Deska transportowa - sztuka 1
11. Ssak medyczny -sztuka 1
12. Masażer wodny na stopy- sztuka 1
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zwarty w dokumentach zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33196200-2 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33158400-6 - Sprzęt do terapii mechanicznej
33157810-6 - Urządzenia do terapii tlenowej
33196100-1 - Sprzęt dla osób starszych
4.5.5.) Wartość części: 42987,40 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone na wykonanie Zadania nr 1 oferty podlegały odrzuceniu.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40614,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49960,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40614,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU REHABMED SP Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7543068520
7.3.3) Ulica: UL.KS. OPOLSKICH 33
7.3.4) Miejscowość: OPOLE
7.3.5) Kod pocztowy: 45-005
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40614,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z DĘBICY
- Dostawa wraz z montażem do 3 pracowni gastronomicznych w Techn. nr 3 w ZSE w Dębicy w ramach projektu współfin. ze środków UE pn. Nowoczesny zawodowiec-szansą na przyszłość
- RĘKAWICE DIAGNOSTYCZNE I SEKCYJNE W PAKIECIE I ORAZ RĘKAWICE CHIRURGICZNE W PAKIECIE II DLA ODDZIAŁÓW SZPITALNYCH W ZESPOLE OPIEKI ZDROWOTNEJ W DĘBICY
- Usługi społeczne na usługi opiekuńcze oraz asystenckie dla osób potrzebujących wsparcia - zamówienie z podziałem na dwie części
- Remont pawilonu mieszkalnego "C" Zakładu Karnego w Dębicy
- Dostawa konserw do Zakładu Karnego w Dębicy
- Modernizacja wraz z wykonaniem termoizolacji dachu oraz wymiany świetlików budynku hali napraw z częścią administracyjno- socjalną i kotłownią na terenie zajezdni MKS Dębica
więcej: przetargi w Dębicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Klub rozwoju cyfrowego w Ozorkowie - zakup i dostawa sprzętu - 1 - Część 3 i 4
- Poprawa dostępności budynku Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Księżpolu
- Termomodernizacja budynku przedszkola w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Domaszkowie
- dostawa wyposażenia pracowni TIK oraz pracowni przedmiotowych w 5 szkołach podstawowych w gminie Żnin
- Dostawa i montaż mebli dla jednostek organizacyjnych Politechniki Częstochowskiej
- Dostawa zabudów meblowych ze stali nierdzewnej, szaf na leki oraz innego wyposażenia ruchomego dla USK-2 PUM w Szczecinie
więcej: Urządzenia do terapii tlenowej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.