eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sośno › Przebudowa i rozbudowa budynku Urzędu Gminy Sośno celem budowy zewnętrznego szybu windowego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-10-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i rozbudowa budynku Urzędu Gminy Sośno celem budowy zewnętrznego szybu windowego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SOŚNO

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Gminy Sośno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350955

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Nowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Sośno

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-412

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki

1.5.7.) Numer telefonu: 52 389 01 10

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sosno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gm-sosno.rbip.mojregion.info/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i rozbudowa budynku Urzędu Gminy Sośno celem budowy zewnętrznego szybu windowego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-453ab2e9-247d-11ed-b8b2-9a321cc30829

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00386071

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00000823/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Przebudowa i rozbudowa budynku Urzędu Gminy Sośno celem budowy zewnętrznego szybu windowego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00322813/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.12.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Całościowo przedsięwzięcie obejmuje przebudowę i rozbudowę budynku Urzędu Gminy Sośno celem budowy zewnętrznego szybu windowego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną. Szyb windowy o udźwigu 400 kg, przeszklony. Zakres robót obejmuje również roboty ziemne i fundamentowe, roboty związane z wykonaniem instalacji kanalizacji deszczowej, elektrycznej i centralnego ogrzewania, prace wykończeniowe, wykonanie elewacji, urządzenie terenu, wykonanie i uzupełnienie nawierzchni, ukształtowanie terenów zielonych – nasadzenia.

Inwestycja prowadzona będzie na podstawie pozwolenia na budowę znak AB.6740.146.2022 z dnia 9 sierpnia 2022 r. (Załącznik nr 9 do SWZ).
Lokalizacja: dz. nr ewid.: 226/34, 226/36, 226/38, obręb Sośno 0012, jednostka ewidencyjna 041303_2 Sośno, powiat sępoleński, województwo kujawsko – pomorskie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja, składająca się z:
a) Projektu zagospodarowania działki (Załącznik nr 10 do SWZ)
b) Projektu architektoniczno – budowlanego (Załącznik nr 11 do SWZ – cz. 1, 2, 3, 4)
c) Projektu technicznego (Załącznik nr 12 do SWZ)
d) Projektu technicznego – instalacja centralnego ogrzewania (Załącznik nr 13 do SWZ)
e) Projektu technicznego – instalacja elektryczna (Załącznik nr 14 do SWZ)
f) Projektu technicznego odwodnienia szybu windowego (Załącznik nr 15 do SWZ)
g) Przedmiaru robót (Załączniki nr 16 do SWZ)
h) STWiOR (Załączniki nr 17 - 27 do SWZ)
i) Opis przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 4 do SWZ)

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45313100-5 - Instalowanie wind

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45442100-8 - Roboty malarskie

45432120-1 - Instalowanie nawierzchni podłogowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 370126,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 403140,74 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 370126,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Remontowo-Budowlanych GRAC-BUD

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092946174

7.3.4) Miejscowość: Ostrowo

7.3.5) Kod pocztowy: 89-115

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 370126,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-28

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.