eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KotlaModernizacja ścieżek na cmentarzu komunalnym



Ogłoszenie z dnia 2024-06-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja ścieżek na cmentarzu komunalnym

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOTLA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647357

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Głogowska 93

1.5.2.) Miejscowość: Kotla

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-240

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.7.) Numer telefonu: 768318361

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@kotla.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kotla.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-63f2ac37-1f44-11ef-a7c1-72acb4a2af8f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja ścieżek na cmentarzu komunalnym

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-63f2ac37-1f44-11ef-a7c1-72acb4a2af8f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00386034

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00012341/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Modernizacja ścieżek na cmentarzu komunalnym

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00350335

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.5.2024.MF

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn.
„Modernizacja ścieżek na cmentarzu komunalnym”.
1.1.Zakres inwestycji obejmuje wykonanie ścieżek na cmentarzu komunalnym
w Moszowicach w formule zaprojektuj – wybuduj, a w szczególności:
- Opracowanie inwentaryzacji wraz z oceną stanu technicznego – w wersji papierowej (2 egzemplarze) i elektronicznej (wersja edytowalna – *.doc, *.dwg i *.pdf);
- Uzyskanie wymaganych uzgodnień i pozwoleń – zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
- Wykonanie badań konserwatorskich – zgodnie z zaleceniami wydanymi przez Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr L/N.5183.1082.2023
z dnia 10.11.2023r. (3 egzemplarze);
- Opracowanie projektu budowlanego zgodnie z zaleceniami wydanymi przez Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr L/N.5183.1082.2023 z dnia 10.11.2023r. Dokumentacja powinna zawierać: projekt architektoniczno-budowlany (3 egzemplarze), projekt techniczny (3 egzemplarze), projekt wykonawczy (3 egzemplarze),
- Sporządzenie Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych zgodnej z dokumentacją projektową (3 egzemplarze);
- Sporządzenie kosztorysu inwestorskiego i przedmiaru robót (po 2 egzemplarze);
- Uzyskanie niezbędnych decyzji, opinii i pozwoleń wraz z wykonaniem robót budowlanych w pełnym zakresie oraz przeprowadzenie wszystkich niezbędnych odbiorów i dopuszczeń do użytkowania;
- Wykonanie robót budowlano – remontowych na podstawie opracowanej dokumentacji i zaleceń konserwatorskich;
- Aktualizacja geodezyjna,
- Wystąpienie w imieniu Zamawiającego o zgodę na usunięcie drzewa i usunięcie drzewa ze ścieżki oraz wykonanie nasadzeń zastępczych zgodnie z uzyskanym pozwoleniem na wycinkę.

UWAGA!
− Na Wykonawcy spoczywa obowiązek dokonania wszelkich zawiadomień/zgłoszeń/ uzgodnień z organem administracji budowlanej lub nadzoru budowlanego,
− Materiały należy uzgodnić z Zamawiającym,
− Wszystkie materiały rozbiórkowe należy zutylizować zgodnie z obowiązującymi przepisami,
− Udzielona gwarancja minimum 36 miesięcy, maksymalnie 60 miesięcy, zgodnie ze złożoną ofertą.
− Łuki przy zakrętach i skrzyżowaniach ścieżek należy zaprojektować tak, by umożliwić przejazd samochodom pogrzebowym w zakresie uzgodnionym z Zamawiającym.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
2.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tym zakres prac niezbędnych do wykonania zamówienia oraz wymagania Zamawiającego dotyczące parametrów technicznych określają:
− Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU) - stanowiący załącznik nr 11 do SWZ
− pomocniczo przedmiar robót - stanowiący załącznik nr 12 do SWZ,
− projektowane postanowienia umowy (PPU) – stanowiące załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45112730-1 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do terminu składanie ofert nie wpłynęła żadna oferta.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.