eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gietrzwałd › Modernizacja dróg w Gminie Gietrzwałd



Ogłoszenie z dnia 2023-09-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja dróg w Gminie Gietrzwałd

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Gietrzwałd

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510742965

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Olsztyńska 2

1.5.2.) Miejscowość: Gietrzwałd

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-036

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@gietrzwald.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gietrzwald.bip.net.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gmina-gietrzwald.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja dróg w Gminie Gietrzwałd

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-252f8539-cfa8-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00386018

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00028263/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Infrastruktura drogowa Pętli Gietrzwałdzkich

1.1.9 Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Sząbruk - ulica Dębowa, Sosnowa i Akacjowa do skrzyżowania z ulicą Kasztanową

1.1.10 Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Gronity - ul. Na Wzgórzu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00159850

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 4597587,77 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje:
A. Część Nr 1:
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
- modernizację jezdni na nawierzchnię bitumiczną na podbudowie z kruszywa szer. ok 4,00 m i długość projektowa ok 787m (odcinek główny), reszta (pętla) o szerokości ok 3,50 m i długość projektowa ok 85m, oraz wykonanie poboczy. Możliwe poszerzenia pod konstrukcję drogi w stosunku do istniejącej jezdni.
- odtworzenie zjazdów istniejących poprzez wykonanie ich z masy bitumicznej, po wcześniejszym wykorytowaniu terenu.

Projektowana konstrukcja nawierzchni drogi.
• Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S - 5 cm
• Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W - 7 cm
• Warstwa wyrównawcza z kruszywa z mieszanki niezwiązanej KŁSM 0/31,5 C50/30 – gr. Średnia ok. 10 cm.
Kategoria obciążenia ruchem: KR3
-odwodnienie powierzchniowe
-oznakowanie pionowe drogi
-uzgodnienie i wykonanie stałej organizacji ruchu na zadanym odcinku drogi
-wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej

Inwestycja zlokalizowana jest w pasie drogowym.
Dz. nr 54/3, 56, 61/8

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki do niniejszej SWZ.
Realizacja na podstawie zaświadczenia Starosty Olsztyńskiego o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu do zgłoszenia, pismo BI-II.6743.8.113.2022.ET6 z dnia 21.09.2022
(przedmiar jest wyłącznie pomocniczy)

Zakres przedmiotu zamówienia określa projekt, sporządzony przez Projektowanie-Nadzory
„PRO-NAD” Bohdan Nieciecki, 11-015 Olsztynek, ul. Kolejowa 3/24
Część Nr 1 jest współfinansowana w ramach projektu p.n.: Infrastruktura drogowa Pętli Gietrzwałdzkich, Finansowanego z Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 657398,45 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
Etap I
- przebudowę jezdni na nawierzchnię bitumiczną na podbudowie z kruszywa szer. ok 4,00 m i długość projektowa ok 504m oraz wykonanie poboczy. Możliwe poszerzenia pod konstrukcję drogi w stosunku do istniejącej jezdni.
- odtworzenie zjazdów istniejących poprzez wykonanie ich z masy bitumicznej, po wcześniejszym wykorytowaniu terenu.

Projektowana konstrukcja nawierzchni drogi.
• Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S - 5 cm
• Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W - 7 cm
• Warstwa wyrównawcza z kruszywa z mieszanki niezwiązanej KŁSM 0/31,5 C50/30 – gr. Średnia ok. 15 cm.
Kategoria obciążenia ruchem: KR2
- odwodnienie powierzchniowe
- oznakowanie pionowe drogi
- uzgodnienie i wykonanie stałej organizacji ruchu na zadanym odcinku drogi
- wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej

Inwestycja zlokalizowana jest w pasie drogowym.
Dz. nr 284/86, 284/72
Etap II
- przebudowę jezdni na nawierzchnię bitumiczną na podbudowie z kruszywa szer. ok 4,00 m i długość projektowa ok 120 m oraz wykonanie poboczy. Możliwe poszerzenia pod konstrukcję drogi w stosunku do istniejącej jezdni.
- przebudowę jezdni na nawierzchnię z kostki betonowej na podbudowie z kruszyw szer. ok 4,00 m i długość projektowa ok 45 m oraz wykonanie poboczy. Poszerzenia na wyjeździe z ulicy Bursztynowej na ulicę Mikołaja Kopernika. Jezdnia w krawężnikach gr 15 cm betonowych na ławie z oporem
- odtworzenie zjazdów istniejących poprzez wykonanie ich z kostki betonowej, po wcześniejszym wykorytowaniu terenu.

Projektowana konstrukcja nawierzchni drogi.
• Warstwa ścieralna z kostki betonowej- 8 cm
• Warstwa podkładu cementowo-piaskowego - 5 cm
• Warstwa wyrównawcza z mieszanki betonowej min. B15 – gr. Średnia ok. 10 cm.
Kategoria obciążenia ruchem: KR2
-odwodnienie powierzchniowe
-oznakowanie pionowe drogi
-uzgodnienie i wykonanie stałej organizacji ruchu na zadanym odcinku drogi
-wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej

Inwestycja zlokalizowana jest w pasie drogowym.
Dz. nr 284/89, 284/72, 284/22

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki do niniejszej SWZ.
Realizacja na podstawie zaświadczenia Starosty Olsztyńskiego o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu do zgłoszenia, pismo BI-II.6743.8.6.2023.SA12 z dnia 31.01.2023
(przedmiar jest wyłącznie pomocniczy)

Zakres przedmiotu zamówienia określa projekt, sporządzony przez Projektowanie-Nadzory „PRO-NAD” Bohdan Nieciecki, 11-015 Olsztynek, ul. Kolejowa 3/24

Część Nr 2 jest współfinansowana w ramach projektu p.n.: Infrastruktura drogowa Pętli
Gietrzwałdzkich, Finansowanego z Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 492266,59 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Modernizacja nawierzchni jezdni na dwóch odcinkach (ok 375 mb + ok 240 mb) poprzez:

- Odcinek długość projektowa ok 375 m podlega wymianie nawierzchni bitumicznej na nową bez zmiany parametrów technicznych drogi. W istniejącym śladzie jezdni należy zastosować frezowanie nawierzchni oraz ułożenie nowej warstwy ścieralnej AC 11S gr min. 5 cm.
Wykonać zgodnie z zaświadczeniem Starosty Olsztyńskiego nr BI-II.6743.8.145.2022.AŻ7 z 15.11.2022 r.

- Odcinek długość projektowa ok 240 m podlega wymianie nawierzchni z płyt betonowych na:
• Podbudowa z kruszywa łamanego gr min 15 cm
• Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W - 7 cm
• Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S - 5 cm
wraz z wykonaniem poboczy z kruszywa
Wykonać zgodnie z zaświadczeniem Starosty Olsztyńskiego nr BI-II.6743.8.146.2022.AH22 z 15.11.2022 r.

Część Nr 3 jest współfinansowana w ramach projektu p.n.: Infrastruktura drogowa Pętli Gietrzwałdzkich, Finansowanego z Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 390536,80 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
- modernizację jezdni na nawierzchnię bitumiczną na podbudowie wyrównującej z kruszywa szer. ok 4,50 m i długość projektowa ok 331 m, oraz wykonanie poboczy.
- odtworzenie zjazdów istniejących do posesji poprzez wykonanie ich z masy bitumicznej, po wcześniejszym wykorytowaniu terenu.
- wykonać zjazdy na skrzyżowaniach dróg minimum po 10 m w każdym z kierunków.

Projektowana konstrukcja nawierzchni drogi.
• Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S - 5 cm
• Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W - 7 cm
• Warstwa wyrównawcza z kruszywa z mieszanki niezwiązanej KŁSM 0/31,5 C50/30 – gr. Średnia ok. 10 cm.
Kategoria obciążenia ruchem: KR3
- odwodnienie powierzchniowe
- oznakowanie pionowe drogi
- uzgodnienie i wykonanie stałej organizacji ruchu na zadanym odcinku drogi
- wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej
- likwidacja kolizji w przypadku wystąpienia
- regulacja istniejącej infrastruktury sieci wod-kan

Inwestycja zlokalizowana jest w pasie drogowym.
Dz. nr 71/3 obr. Naglady

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki do niniejszej SWZ.
Realizacja na podstawie zaświadczenia Starosty Olsztyńskiego o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu do zgłoszenia, pismo BI-II.6743.8.5.2023.AS8 z dnia 30.01.2023
(przedmiar jest wyłącznie pomocniczy)

Zakres przedmiotu zamówienia określa projekt, sporządzony przez Projektowanie-Nadzory „PRO-NAD” Bohdan Nieciecki, 11-015 Olsztynek, ul. Kolejowa 3/24

Finansowanie: inwestycja jest współfinansowana w ramach projektu p.n.: Infrastruktura drogowa Pętli Gietrzwałdzkich, Finansowanego z Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 254886,32 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
(UWAGA: zmiana do projektu technicznego)
1 - odcinek o szerokości 5,5 m od zjazdu z ulicy Wiejskiej do skrzyżowania z ulicą Sportową , w ulicy Sportowej do skrzyżowania z ulicą Kameralną – długość projektowa ok 280 mb
2 - odcinek o szerokości 5,0 m od skrzyżowania z ulicą Sportową , w ulicy Sportowej do zjazdu do przedsiębiorstwa „Warbit” – długość projektowa ok 300 mb

- modernizację jezdni na nawierzchnię bitumiczną na podbudowie wyrównującej z kruszywa szer. 5,0-5,5 m i długość projektowa ok 580 m, oraz wykonanie poboczy.
- odtworzenie zjazdów istniejących do posesji poprzez wykonanie ich z masy bitumicznej, po wcześniejszym wykorytowaniu terenu.
- wykonać zjazdy na skrzyżowaniach dróg minimum po 10 m w każdym z kierunków.

Projektowana konstrukcja nawierzchni drogi.
• Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S - 5 cm
• Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W - 7 cm
• Warstwa wyrównawcza z kruszywa z mieszanki niezwiązanej KŁSM 0/31,5 C50/30 – gr. Średnia ok. 12 cm.
Kategoria obciążenia ruchem: KR3
- odwodnienie powierzchniowe
- oznakowanie pionowe drogi
- uzgodnienie i wykonanie stałej organizacji ruchu na zadanym odcinku drogi
- wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej
- likwidacja kolizji w przypadku wystąpienia
- regulacja istniejącej infrastruktury sieci wod-kan

Inwestycja zlokalizowana jest w pasie drogowym.
Dz. nr 164/6 i 20/2 obr. Naglady, dz. nr 135 obr Gietrzwałd

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki do niniejszej SWZ.
Realizacja na podstawie zaświadczenia Starosty Olsztyńskiego o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu do zgłoszenia, pismo BI-II.6743.8.4.2023.MP9 z dnia 25.01.2023
(przedmiar jest wyłącznie pomocniczy)

Zakres przedmiotu zamówienia określa projekt, sporządzony przez Projektowanie-Nadzory „PRO-NAD” Bohdan Nieciecki, 11-015 Olsztynek, ul. Kolejowa 3/24

Finansowanie: inwestycja jest współfinansowana w ramach projektu p.n.: Infrastruktura drogowa Pętli Gietrzwałdzkich, Finansowanego z Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 493623,57 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
- modernizację jezdni na nawierzchnię bitumiczną na podbudowie wyrównującej z kruszywa szer. ok 4,50 m i długość projektowa ok 490 m, oraz wykonanie poboczy.
- odtworzenie zjazdów istniejących do posesji poprzez wykonanie ich z masy bitumicznej, po wcześniejszym wykorytowaniu terenu.

Projektowana konstrukcja nawierzchni drogi.
• Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S - 5 cm
• Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W - 7 cm
• Warstwa wyrównawcza z kruszywa z mieszanki niezwiązanej KŁSM 0/31,5 C50/30 – gr. Średnia ok. 10 cm.
Kategoria obciążenia ruchem: KR2
- odwodnienie powierzchniowe
- oznakowanie pionowe drogi
- uzgodnienie i wykonanie stałej organizacji ruchu na zadanym odcinku drogi
- wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej
- likwidacja kolizji
- regulacja istniejącej infrastruktury sieci wod-kan

Inwestycja zlokalizowana jest w pasie drogowym.
Dz. nr
281405_2.0004.148
281405_2.0004.145
281405_2.0004.144
281405_2.0004.166/7
281405_2.0004.125
281405_2.0004.162
281405_2.0004.143
281405_2.0004.142
281405_2.0004.154

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki do niniejszej SWZ.
Realizacja na podstawie zaświadczenia Starosty Olsztyńskiego o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu do zgłoszenia, pismo BI-II.6743.8.86.2022.AS8 z dnia 23.07.2022
(przedmiar jest wyłącznie pomocniczy)

Zakres przedmiotu zamówienia określa projekt, sporządzony przez Agnieszkę Nieciecką, WAM/0139/POOD/11

Finansowanie: Rządowy Fundusz Rozwoju Dróg numer umowy o dofinansowanie 28/2023/A/97/88

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 629745,61 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

- modernizacja jezdni na nawierzchnię bitumiczną na podbudowach z kruszywa szer. ok 4,50 m i długość projektowa ok 890 m, oraz wykonanie poboczy.
- odtworzenie zjazdów istniejących do posesji poprzez wykonanie ich z masy bitumicznej, po wcześniejszym wykorytowaniu terenu.

Projektowana konstrukcja nawierzchni drogi.
• Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S - 5 cm
• Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W - 7 cm
• Warstwa odsączająca z kruszywa z mieszanki niezwiązanej– gr. 20 cm.
• Warstwa podbudowy z kruszywa z mieszanki niezwiązanej KŁSM 0/31,5 C50/30 – gr. 15 cm.
Kategoria obciążenia ruchem: KR1
- odwodnienie powierzchniowe
- oznakowanie pionowe drogi
- uzgodnienie i wykonanie stałej organizacji ruchu na zadanym odcinku drogi
- wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej
- likwidacja kolizji
- regulacja istniejącej infrastruktury sieci wod-kan

Inwestycja zlokalizowana jest w pasie drogowym.
Dz. nr
281405_2.0017.178/14
281405_2.0017.178/16
281405_2.0017.177/48

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki do niniejszej SWZ.
Realizacja na podstawie zaświadczenia Starosty Olsztyńskiego o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu do zgłoszenia, pismo BI-II.6743.8.96.2022.DT16 z dnia 26.08.2022
(przedmiar jest wyłącznie pomocniczy)
Zakres przedmiotu zamówienia określa projekt, sporządzony przez Agnieszkę Nieciecką, WAM/0139/POOD/11

Część niekwalifikowalna:
- modernizacja jezdni na nawierzchnię bitumiczną na podbudowach z kruszywa szer. ok 4,50 m i długość projektowa ok 270 m, oraz wykonanie poboczy.
- odtworzenie zjazdów istniejących do posesji poprzez wykonanie ich z masy bitumicznej, po wcześniejszym wykorytowaniu terenu.

Projektowana konstrukcja nawierzchni drogi.
• Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S - 5 cm
• Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W - 7 cm
• Warstwa odsączająca z kruszywa z mieszanki niezwiązanej– gr. 20 cm.
• Warstwa podbudowy z kruszywa z mieszanki niezwiązanej KŁSM 0/31,5 C50/30 – gr. 15 cm.
Kategoria obciążenia ruchem: KR1
- odwodnienie powierzchniowe
- oznakowanie pionowe drogi
- uzgodnienie i wykonanie stałej organizacji ruchu na zadanym odcinku drogi
- wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej
- likwidacja kolizji
- regulacja istniejącej infrastruktury sieci wod-kan

Inwestycja zlokalizowana jest w pasie drogowym.
Dz. nr
281405_2.0017.179/10
281405_2.0017.177/48

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki do niniejszej SWZ.
Realizacja na podstawie zaświadczenia Starosty Olsztyńskiego o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu do zgłoszenia, pismo BI-II.6743.8.95.2022.AŻ7 z dnia 26.08.2022
(przedmiar jest wyłącznie pomocniczy)

Zakres przedmiotu zamówienia określa projekt, sporządzony przez Agnieszkę Nieciecką, WAM/0139/POOD/11

Finansowanie: Rządowy Fundusz Rozwoju Dróg numer umowy o dofinansowanie: 28/2023/A/95/87

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 1679130,43 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 669493,64 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1008054,38 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 669493,64 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI DROGOWO-BUDOWLANE AS-DROG Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 387830150

7.3.3) Ulica: ul. Konstantego Ildefonsa Gałczyńskiego 37 lok. 6

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 10-089

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 669493,64 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 565963,13 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 891877,28 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 565963,13 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowy Dróg DRO-MAS Olsztyn Jarosław Gulewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 510688438

7.3.3) Ulica: Ul. Kolejowa 16,

7.3.4) Miejscowość: Dobre Miasto

7.3.5) Kod pocztowy: 11-040

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 565963,13 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 453660,18 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 712191,97 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 453660,18 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowy Dróg DRO-MAS Olsztyn Jarosław Gulewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 510688438

7.3.3) Ulica: Ul. Kolejowa 16,

7.3.4) Miejscowość: Dobre Miasto

7.3.5) Kod pocztowy: 11-040

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 453660,18 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 288475,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 547257,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 288475,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „ZIEJA” Ryszard Zieja

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 450011469

7.3.3) Ulica: ul. Fabryczna 9,

7.3.4) Miejscowość: Łomża

7.3.5) Kod pocztowy: 18-400

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 288475,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 552000,48 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 896897,72 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 552000,48 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowy Dróg DRO-MAS Olsztyn Jarosław Gulewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 510688438

7.3.3) Ulica: ul. Kolejowa 16

7.3.4) Miejscowość: Dobre Miasto

7.3.5) Kod pocztowy: 11-040

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 552000,48 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 590721,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 844340,22 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 590721,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ASFALT TECHNIK SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 384981718

7.3.3) Ulica: ul. Sosnkowskiego 59

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 10-693

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 590721,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1598652,06 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2197085,29 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1598652,06 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowy Dróg DRO-MAS Olsztyn Jarosław Gulewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 510688438

7.3.3) Ulica: ul. Kolejowa 16

7.3.4) Miejscowość: Dobre Miasto

7.3.5) Kod pocztowy: 11-040

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1598652,06 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.