Ogłoszenie z dnia 2024-06-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00324710/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa urządzeń multimedialnych – ADP.2301.32.2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET JANA KOCHANOWSKIEGO W KIELCACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001407
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stefana Żeromskiego 5
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-369
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 0413497365
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@ujk.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ujk.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-acf7e084-11c5-11ef-9381-e6cc5d6d04e51.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa urządzeń multimedialnych – ADP.2301.32.20242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-acf7e084-11c5-11ef-9381-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00385992
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00038129/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.13 Dostawa urządzeń multimedialnych i audiowizualnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00324710
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ADP.2301.32.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 11201,63 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
w części 1 dostawa dla Wydziału Pedagogiki i Psychologii Kamera 360 stopni x 1 kpl.4.5.3.) Główny kod CPV: 32322000-6 - Urządzenia multimedialne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 3200 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
w części 2 zakup projektorów dla Instytutu Chemii UJK zakup Projektorów 2 szt.4.5.3.) Główny kod CPV: 32322000-6 - Urządzenia multimedialne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
4.5.5.) Wartość części: 10578 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2990,65 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3424,55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2990,65 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5) Framko 2 spółka jawna J.Strykowski S.Miazga Siedziba: , 25-013 Kielce
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6571024824
7.3.3) Ulica: ul. Duża 22
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-013
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"FRAMKO 2" J. STRYKOWSKI, S. MIAZGA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"FRAMKO 2" J. STRYKOWSKI, S. MIAZGA SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2990,65 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7367,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9030,17 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7367,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POMAREX Spółka z o.o u, Lublin
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462705998
7.3.3) Ulica: ul. Nadbystrzycka 11
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-618
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7367,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Remont drogi powiatowej nr 1257T na odcinku Strojnów-Krauzów od km: 10+418 do km: 11+418
- Zakup wraz z dostawą, ekspanderów tkankowych piersiowych, sizerów piersiowych dla Kliniki Chirurgii Onkologicznej Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach
- Przeprowadzenie szkoleń dla personelu IT OnkoCWBK współfinansowanego ze środków KPO w ramach przedsięwzięcia: "Zwiększenie potencjału naukowo-badawczego OnkoCWBK ŚCO"
- "Prace remontowe wewnętrzne w budynku Sądu Rejonowego w Kielcach przy ul. Warszawskiej 44" - powt.
- Modernizacja oświetlenia poprzez montaż oświetlenia kolorowego na arenie głównej dot. Modernizacji "Hali Legionów" przy ul. L. Drogosza 2 w Kielcach
- Wykonanie robót budowlanych w formule "zaprojektuj i wybuduj" obejmujących niwelowanie drobnych barier architektonicznych Politechniki Świętokrzyskiej w ramach projektu nr FERS.03.01-IP.08-0011/24
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzedaż i dostarczenie sprzętu komputerowego
- Zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych i wyposażenia do trzech oddziałów przedszkolnych i przedszkola na terenie Gminy Żórawina
- Dostawa komputerów stacjonarnych wraz z licencjami na system operacyjny do Urzędu Gminy Mierzęcice
- SZP/243-266/2025 Dostawa okularów wirtualnej rzeczywistości
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania w ramach projektu pn. "Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Lubaczów" - część II
- Zakup sprzętu i oprogramowania komputerowego wraz z akcesoriami
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.