eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łopuszno › "Usługi wytwarzania i dostawy energii cieplnej do placówek oświatowych na terenie Gminy Łopuszno w sezonie grzewczym 2022/2023"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-10-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Usługi wytwarzania i dostawy energii cieplnej do placówek oświatowych na terenie Gminy Łopuszno w sezonie grzewczym 2022/2023”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŁOPUSZNO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010292

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Konecka 12

1.5.2.) Miejscowość: Łopuszno

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-070

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 413914001

1.5.8.) Numer faksu: 413914010

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@lopuszno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lopuszno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ca6c23a6-359f-11ed-8832-4e4740e186ac

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Usługi wytwarzania i dostawy energii cieplnej do placówek oświatowych na terenie Gminy Łopuszno w sezonie grzewczym 2022/2023”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ca6c23a6-359f-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00385932

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00034049/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Usługi wytwarzania i dostawy energii cieplnej do placówek oświatowych na terenie Gminy Łopuszno w sezonie grzewczym 2022/2023

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00352236/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IB.271.17.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 935529,20 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 - „Usługi wytwarzania i dostawy energii cieplnej do budynków Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Łopusznie w sezonie grzewczym 2022/2023”;
Przedmiotem zamówienia jest:
1. Całodobowe wytwarzanie i dostarczanie ciepła do niżej wymienionych budynków które odbywać się będzie poprzez eksploatację pomieszczenia kotłowni wraz z urządzeniami, stanowiącymi własność Szkoły Podstawowej w Łopusznie.
- Kotłownia w budynku Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Łopusznie wyposażona jest w 2 kotły FAKO typ KMR 350N, P=0.25MPa o mocy 350 kW każdy. Kubatura budynków wynosi: szkoła 17566 m3, OSP 2144,8 m3, dom nauczyciela 1156m3.
- Kotłownia w budynku Szkoły Podstawowej w Grabownicy wyposażona jest w kocioł stalowy OPTIMA o mocy 75 kW. Kubatura budynku wynosi 2578 m3.

UWAGA! Stosowanym rodzajem paliwa do Szkoły Podstawowej w Łopusznie jest ekogroszek o kaloryczności min. 27000 kJ/kg, max 4% popiołu i max 0,4% siarki oraz do Szkoły Podstawowej w Grabownicy jest węgiel orzech gat. I, o kaloryczności min. 28000 kJ/kg, max 5% popiołu i max 6% siarki.

2. Wykonawca zobowiązany jest do zakupu odpowiedniej ilości opału o odpowiedniej jakości we własnym zakresie i na własny koszt w ilości zabezpieczającej ciągłą dostawę energii cieplnej oraz transportu przywiezionego opału do kotłowni lub miejsca składowania opału:
3. Wykonawca zapewni odpowiednią ilość osób posiadającą wymagane uprawnienia zgodne z obowiązującymi przepisami, zajmującą się eksploatacją, obsługą, konserwacją i remontami urządzeń, instalacji i sieci ciepłowniczej mocy powyżej 50 kW wraz z urządzeniami pomocniczymi z wymaganymi uprawnieniem.
4. Wykonawca zapewni obecność osoby posiadającej uprawnienia eksploatacyjne „E” przez minimum 4 godziny w ciągu doby.
5. Wykonawca odpowiedzialny jest za bieżącą oraz okresową konserwację pieców, pomp, instalacji c.o. znajdujących się w pomieszczeniach kotłowni oraz pomieszczeń kotłowni.
6. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania obowiązujących przepisów w zakresie obsługi, eksploatacji i konserwacji kotłowni c.o. oraz instalacji grzewczych, przepisów BHP oraz przeciwpożarowych, w tym przestrzegania obowiązujących norm czasu pracy osób pracujących przy obsłudze kotłowni.
7. Wykonawca zobowiązany jest do systematycznego uprzątania żużlu na własny koszt i we własnym zakresie.
8. Wykonawca odpowiedzialny jest za utrzymanie w należytym stanie technicznym urządzeń kotłowni zapewniające ich maksymalnie sprawną, bezawaryjną i bezpieczną eksploatację a w przypadku awarii spowodowanej z winy Wykonawcy usunięcie awarii na własny koszt
9. W okresie zimowym Wykonawca zobowiązany jest do odśnieżania dojść do kotłowni oraz otoczenia kotłowni i drogi dojazdowej dla pojazdów dowożących opał.
10. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymywania w pomieszczeniach Szkoły Podstawowej w Łopusznie, OSP w Łopusznie, Domu Nauczyciela w Łopusznie oraz Szkoły Podstawowej w Grabownicy temperaturę nie mniejszą niż 20 st. C.
11. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za sposób eksploatacji, obsługę kotłowni i urządzeń c.o. przed jednostkami kontrolującymi. Wszelkie zalecenia pokontrolne wynikające z bieżącej pracy kotłowni wykonuje Wykonawca we własnym zakresie i z własnych środków.
12. Wykonawca odpowiedzialny jest za utrzymanie w czystości powierzchni zewnętrznych kotłów, urządzeń pomocniczych, aparatury kontrolno-pomiarowej, narzędzi, i pomieszczenia kotłowni.
13. Wykonawca zobowiązany jest do konserwacji i zabezpieczenia urządzeń grzewczych po sezonie grzewczym.
14. Do obowiązków Wykonawcy nie należy wykonywanie remontów instalacji c.o. w budynkach Szkoły Podstawowej w Łopusznie.
15. Po zakończeniu sezonu grzewczego Wykonawca na własny koszt dokona przeglądu istniejącej sieci c.o. w kotłowni.
16. Wykonawca ponosi koszty opłaty środowiskowej.
17. Koszty za awarie i naprawy Wykonawca ponosi do wartości netto 1000,00zł.
18. Wykonawca zobowiązany jest do raportowania rozliczonej energii cieplnej w GJ. Raport należy sporządzić raz w miesiącu w oparciu o wskazania licznikowe.
19. Wykonawca zobowiązany jest do czyszczenia przewodów kominowych od kotłów c.o. minimum 2 razy w trakcie trwania umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 50721000-5 - Obsługa instalacji grzewczych

4.5.5.) Wartość części: 415626,80 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 - „Usługi wytwarzania i dostawy energii cieplnej do budynku Szkoły Podstawowej im. Stefana Żeromskiego w Gnieździskach w sezonie grzewczym 2022/2023”;
Przedmiotem zamówienia jest:
1. Wytwarzanie i dostawa energii cieplnej (centralne ogrzewanie i ciepła woda) do wszystkich pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej im. Stefana Żeromskiego w Gnieździskach (pomieszczenia szkolne i dwa lokale mieszkalne).
2. Całodobowe wytwarzanie i dostarczanie ciepła do w/w budynku odbywać się będzie poprzez eksploatację pomieszczenia kotłowni wraz z urządzeniami, które stanowią własność Szkoły Podstawowej im. Stefana Żeromskiego w Gnieździskach. W kotłowni budynku Szkoły Podstawowej im. Stefana Żeromskiego w Gnieździskach zabudowane są dwa kotły stalowe wodne typu KW-GR (jeden o mocy 190 kW, a drugi 150 kW). Kubatura budynku wynosi ok. 17 772 m3.
3. Wykonawca zobowiązany jest do zakupu odpowiedniej ilości opału o odpowiedniej jakości we własnym zakresie i na własny koszt w ilości zabezpieczającej ciągłą dostawę energii cieplnej oraz transport przywiezionego opału do kotłowni lub miejsca składowania opału.
UWAGA! Stosowanym rodzajem paliwa jest ekomiał węglowy o kaloryczności minimum 25000 kJ/kg.
4. Wykonawca będzie eksploatował piece zgodnie z ich instrukcją obsługi.
5. Wykonawca zapewni odpowiednią ilość osób posiadającą wymagane uprawnienia zgodne z obowiązującymi przepisami, zajmującą się eksploatacją, obsługą, konserwacją i remontami urządzeń, instalacji i sieci ciepłowniczej mocy kW zgodnej z przedmiotem zamówienia wraz z urządzeniami pomocniczymi.
6. Wykonawca odpowiedzialny jest za bieżącą oraz okresową konserwację pieców, pomp, instalacji c.o. znajdujących się w pomieszczeniu kotłowni oraz pomieszczeń kotłowni.
7. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania obowiązujących przepisów w zakresie obsługi, eksploatacji i konserwacji kotłowni c.o. oraz instalacji grzewczych, przepisów BHP oraz przeciwpożarowych, w tym przestrzegania obowiązujących norm czasu pracy osób pracujących przy obsłudze kotłowni.
8. Wykonawca zobowiązany jest do systematycznego uprzątania żużlu na własny koszt i we własnym zakresie.
9. Wykonawca odpowiedzialny jest za utrzymanie w należytym stanie technicznym urządzeń kotłowni zapewniające ich maksymalnie sprawną, bezawaryjną i bezpieczną eksploatację, a w przypadku awarii spowodowanej z winy Wykonawcy usunięcie awarii na własny koszt.
10. W okresie zimowym odśnieżanie ciągów komunikacyjnych (chodników, jezdni, parkingów) i posypywanie piaskiem terenu wokół budynków i dróg dojazdowych dla pojazdów dowożących opał.
11. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymywania w pomieszczeniach temperatury nie mniejszej niż 20 st. C.
12. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za sposób eksploatacji, obsługę kotłowni i urządzeń c.o. przed jednostkami kontrolującymi. Wszelkie zalecenia pokontrolne wynikające z bieżącej pracy kotłowni wykonuje Wykonawca we własnym zakresie i z własnych środków.
13. Wykonawca odpowiedzialny jest za utrzymanie w czystości zewnętrznych powierzchni kotłów, urządzeń pomocniczych, aparatury kontrolno-pomiarowej, narzędzi i pomieszczenia kotłowni.
14. Wykonawca zobowiązany jest do konserwacji i zabezpieczenia urządzeń grzewczych po sezonie grzewczym.
15. Po zakończeniu sezonu grzewczego Wykonawca na własny koszt dokona przeglądu istniejącej sieci c.o. w kotłowni oraz malowanie pomieszczeń kotłowni.
16. Wykonawca ponosi koszty opłaty środowiskowej oraz koszty za awarie i naprawy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50721000-5 - Obsługa instalacji grzewczych

4.5.5.) Wartość części: 276000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 - „Usługi wytwarzania i dostawy energii cieplnej do budynków Szkoły Podstawowej w Dobrzeszowie w sezonie grzewczym 2022/2023”
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe:
a) Wytwarzanie i dostawa energii cieplnej do wszystkich pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej w Dobrzeszowie, Dobrzeszów 70.
b) Wytwarzanie i dostawa energii cieplnej do wszystkich pomieszczeń w budynku Filii w Sarbicach Drugich, Sarbice Drugie 1.
2. Całodobowe wytwarzanie i dostarczanie ciepła do w/w budynków odbywać się będzie poprzez eksploatację pomieszczenia kotłowni wraz z urządzeniami, które stanowią własność Szkoły Podstawowej w Dobrzeszowie.
a) W kotłowni budynku Szkoły Podstawowej w Dobrzeszowie zabudowany jest kocioł stalowy wodny typu UKS o mocy 60 kW. Kubatura budynku wynosi ok. 3370 m3.
b) W kotłowni budynku Filii w Sarbicach Drugich zabudowany jest kocioł stalowy wodny typu UKS o mocy 32 kW. Kubatura budynku wynosi ok. 1772 m3.
3. Wykonawca zobowiązany jest do zakupu odpowiedniej ilości opału o odpowiedniej jakości we własnym zakresie i na własny koszt w ilości zabezpieczającej ciągłą dostawę energii cieplnej oraz transportu przywiezionego opału do kotłowni lub miejsca składowania opału.
UWAGA! Stosowanym rodzajem paliwa jest węgiel orzech gat. I o kaloryczności minimum 28.000 kJ/kg;
4. Wykonawca zapewni odpowiednią ilość osób posiadającą wymagane uprawnienia zgodne z obowiązującymi przepisami, zajmującą się eksploatacją, obsługą, konserwacją i remontami urządzeń, instalacji i sieci ciepłowniczej mocy kW zgodnej z przedmiotem zamówienia wraz z urządzeniami pomocniczymi z wymaganymi uprawnieniami;
5. Wykonawca odpowiedzialny jest za bieżącą oraz okresową konserwację pieców, pomp, instalacji c.o. znajdujących się w pomieszczeniu kotłowni oraz pomieszczeń kotłowni.
6. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania obowiązujących przepisów w zakresie obsługi, eksploatacji i konserwacji kotłowni c.o. oraz instalacji grzewczych, przepisów BHP oraz przeciwpożarowych, w tym przestrzegania obowiązujących norm czasu pracy osób pracujących przy obsłudze kotłowni.
7. Wykonawca zobowiązany jest do systematycznego uprzątania żużlu na własny koszt i we własnym zakresie.
8. Wykonawca odpowiedzialny jest za utrzymanie w należytym stanie technicznym urządzeń kotłowni zapewniające ich maksymalnie sprawną, bezawaryjną i bezpieczną eksploatację a w przypadku awarii spowodowanej z winy Wykonawcy usunięcie awarii na własny koszt.
9. W okresie zimowym odśnieżanie ciągów komunikacyjnych (chodników, jezdni, parkingów) i posypywanie piaskiem terenu wokół budynków i dróg dojazdowych.
10. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymywania w pomieszczeniach temperaturę nie mniejszą niż 20 st. C przez cały czas trwania okresu grzewczego.
11. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za sposób eksploatacji, obsługę kotłowni i urządzeń c.o. przed jednostkami kontrolującymi. Wszelkie zalecenia pokontrolne wynikające z bieżącej pracy kotłowni wykonuje Wykonawca we własnym zakresie i z własnych środków.
12. Wykonawca odpowiedzialny jest za utrzymanie w czystości powierzchni zewnętrznych kotłów, urządzeń pomocniczych, aparatury kontrolno-pomiarowej, narzędzi i pomieszczenia kotłowni.
13. Wykonawca zobowiązany jest do konserwacji i zabezpieczenia urządzeń grzewczych po sezonie grzewczym.
14. Po zakończeniu sezonu grzewczego Wykonawca na własny koszt dokona przeglądu istniejącej sieci c.o. w kotłowni oraz malowanie pomieszczeń kotłowni.
15. Wykonawca ponosi koszty opłaty środowiskowej, opłaty za wodę i energię oraz koszty za awarie i naprawy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50721000-5 - Obsługa instalacji grzewczych

4.5.5.) Wartość części: 243902,40 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 477000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 560000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 477000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Renata Świderska Firma Handlowo Usługowa "AUTO-MAX"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 260374957

7.3.3) Ulica: Częstochowska 25

7.3.4) Miejscowość: Piekoszów

7.3.5) Kod pocztowy: 26-065

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 477000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-10-16 do 2023-04-14

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 275000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 350000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 275000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Renata Świderska Firma Handlowo Usługowa "AUTO-MAX"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 260374957

7.3.3) Ulica: Częstochowska 25

7.3.4) Miejscowość: Piekoszów

7.3.5) Kod pocztowy: 26-065

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 275000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-10-16 do 2023-04-15

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 275000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 275000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 275000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Renata Świderska Firma Handlowo Usługowa "AUTO-MAX"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 260374957

7.3.3) Ulica: ul. Częstochowska 25

7.3.4) Miejscowość: Piekoszów

7.3.5) Kod pocztowy: 26-065

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 275000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-10-16 do 2023-04-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.