Ogłoszenie z dnia 2025-08-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00291488/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-24
 - 2025/BZP 00307605/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-03
 
Ogłoszenie o wyniku postępowania
            Dostawy
            Dostawa 2 szt. tranzystorowych wzmacniaczy mocy mikrofalowej 3.9 GHz do siedziby Narodowego Centrum Badań Jądrowych w Otwocku    
    SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Narodowe Centrum Badań Jądrowych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001024043
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Andrzeja Sołtana 7
1.5.2.) Miejscowość: Otwock
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@ncbj.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.ncbj.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ncbj; www.ncbj.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Instytut badawczy
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa 2 szt. tranzystorowych wzmacniaczy mocy mikrofalowej 3.9 GHz do siedziby Narodowego Centrum Badań Jądrowych w Otwocku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-50964754-c489-4ea6-8331-481a96280d7e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00385928
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie będzie finansowane w ramach projektu PolFEL 1.1, ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020, Priorytet IV: Zwiększenie Potencjału Naukowo-Badawczego, Działanie 4.2: Rozwój Nowoczesnej Infrastruktury Badawczej Sektora Nauki, na podstawie Umowy dofinansowania POIR.04.02.00-00-B002/18-00.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00291488
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: EZP.270.43.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 651388,04 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
            1. Przedmiotem postępowania jest dostawa 2 szt. tranzystorowych wzmacniaczy mocy mikrofalowej 3.9 GHz do siedziby Narodowego Centrum Badań Jądrowych w Otwocku.
2. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w Tomie II PPU oraz w Tomie III OPZ.
3. Termin realizacji zamówienia: do 11 miesięcy od daty zawarcia umowy, ale nie później niż do 22.06.2026 (ze względu na konieczność rozliczenia projektu).
4. Minimalny wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 24 miesiące licząc od dnia odbioru końcowego.        
4.5.3.) Główny kod CPV: 33120000-7 - Systemy rejestrujące i urządzenia badawcze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 2
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 115128,00 USD
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 140000,00 USD
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 115128,00 USD
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: R&K Company Limited
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0801-01-008038
7.3.4) Miejscowość: Maeda, Fuji-City
7.3.5) Kod pocztowy: 721-1
7.3.7.) Kraj: Japonia
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 115128,00 USD
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-06-22INNE PRZETARGI Z OTWOCKA
- Dostawa i montaż agregatów prądotwórczych wraz z pracami towarzyszącymi w ramach Programu ochrony ludności i obrony cywilnej
 - Usługa zimowego utrzymania terenów zewnętrznych wokół budynków ZUOP
 - Wykonanie i sukcesywna dostawa przez okres 12 miesięcy skrzyń tekturowych do NCBJ Ośrodka Radioizotopów POLATOM
 - Odnowienie wsparcia na oprogramowanie do zdalnego dostępu na okres 3 lat
 - Wykonanie jednorazowych przeglądów technicznych sprzętu medycznego i sprzętu niemedycznego mającego zastosowanie w medycynie znajdującego się na wyposażeniu SPSK im. Prof. A. Grucy CMKP w Otwocku
 - Zakup i sukcesywne dostawy produktów leczniczych
 
więcej: przetargi w Otwocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Walidacja i utrzymanie zainstalowanego automatycznego systemu monitorującego temperaturę oraz wilgotność w lodówkach, zamrażarkach i pomieszczeniach.
 - Dostawa leków, śr.narkotycznych, antybiotyków , heparyn drobnocząst, płynów infuzyjnych, środków dezynfekcyjnych, środków kontrastowych niejonowych, leków stosowanych w chir. oka, żywienia dożylnego i dojelitowego, odczynników do laboratorium.
 
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





