eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Paszowice › "Zakup wraz z dostawą wodomierzy na potrzeby gminnej sieci wodociągowej w Paszowicach."



Ogłoszenie z dnia 2023-09-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup wraz z dostawą wodomierzy na potrzeby gminnej sieci wodociągowej w Paszowicach."

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PASZOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647423

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 137

1.5.2.) Miejscowość: Paszowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-411

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 768706097

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@paszowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.paszowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

platformazakupowa.pl/pn/paszowice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup wraz z dostawą wodomierzy na potrzeby gminnej sieci wodociągowej w Paszowicach."

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3427e473-2ab9-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00385804

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00035404/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Zakup wraz z dostawą wodomierzy na potrzeby gminnej sieci wodociągowej w Paszowicach"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00324267

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GK.I.271.8.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 250000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa ok. 400 wodomierzy wraz z systemem radiowego odczytu, oprogramowaniem, i niezbędnymi urządzeniami, licencjami. Cena oferty musi obejmować koszty szkolenia i wdrożenia systemu. Podana ilość dostarczanych wodomierzy może ulec zmniejszeniu, wykonawcy z tytułu zmniejszenia ilości wodomierzy nie przysługują roszczenia w stosunku do zamawiającego. Zamawiający planuje w okresie 5 lat wymienić łącznie około 1600 wodomierzy wdrażając odczyt radiowy. Wodomierze DN15 stanowią ok. 25 % zainstalowanych urządzeń pozostałe wodomierze są w rozmiarze DN20.
2. Wymagania szczegółowe dla wodomierzy.
- Oferowane wodomierze muszą być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 23 października 2007 r. w sprawie wymagań, którym powinny odpowiadać wodomierze, oraz szczegółowego zakresu sprawdzeń wykonywanych podczas prawnej kontroli metrologicznej tych przyrządów pomiarowych (Dz. U.07.209.1513) oraz powinny odpowiadać wymaganiom normy PN-ISO lub PN-EN 14154,
- zabezpieczenia antymagnetyczne, odporne na silne zewnętrzne pole magnetyczne wytwarzane przez magnesy neodymowe,
a) sprzęgło magnetyczne wykonane z magnesów wielopolowych
b) dodatkowo pierścienie osłaniające z materiałów pochłaniających lub zmieniających linie pola magnetycznego,
- zabezpieczenie przeciw ściskaniu wodomierza,
- blokada pełnego obrotu liczydła (liczydło zabezpieczone przed wielokrotnym obrotem)
- materiał, z którego wykonany jest wodomierz odporny na korozję i dopuszczony do kontaktu z wodą pitną,
- sitko na wlocie wodomierza,
- liczydło zabezpieczone przed gromadzeniem się osadów uniemożliwiających odczyt,
- liczydło hermetyczne odporne na zaparowania, mechanizm liczydła może być zabezpieczony głowicą z pokrywą,
- ułożyskowanie wirnika:
Podwójne osie wykonane ze stali nierdzewnej, łożyska z kamieni technicznych
- konstrukcja wodomierza umożliwiająca naprawę oraz regenerację,
- wodomierz powinien posiadać certyfikat typu WE, wykonanie zgodnie z PH-EB 14154 zatwierdzone przez Główny Urząd Miar oraz posiadać atest higieniczny PZH
- aktualną na dany rok tj. 2021 cechę legalizacyjną z okresem ważności 5 lat,
- modularne liczydło – możliwość montażu zamiennie nadajnika impulsów oraz modułu z interfejsem danych oraz nadajnika radiowego do zdalnego odczytu w trakcie eksploatacji wodomierza bez zrywania plomby legalizacyjnej
Dostawa wodomierza do siedziby Zamawiającego na koszt Oferenta.
Oferent musi posiadać aktualną licencję na sprzedaż systemu zdalnego odczytu wraz z oprogramowaniem.

3. Wymagania szczegółowe dla modułów radiowych
Warunki dla modułów radiowych (nakładek na wodomierze do zdalnego odczytu wskazań wodomierza):
a) system radiowy zdalnego odczytu wodomierzy powinien pracować w paśmie o częstotliwości niewymagającej specjalnego pozwolenia;
b) wymagany system dwukierunkowej komunikacji między modułem radiowym, a przenośnym terminalem odczytowym na odległość min. 100 m;
c) wymagane jest zasilanie bateryjne pozwalające na prawidłową prace modułu przez dwa okresy legalizacyjne wodomierza (10 lat);
d) moduł radiowy powinien stanowić odrębną jego część, wymagana jest możliwość montażu na wodomierzu bez konieczności demontażu wodomierza;
e) moduł powinien posiadać możliwość zabezpieczenia plombą;
f) wymagane jest, aby system informował o wszelkich próbach ingerencji w odczyt wodomierza tj.: przepływ wsteczny (ze zliczeniem objętości przepływu wstecznego), ingerencja polem magnetycznym, ściągnięcie modułu radiowego. Dodatkowo komunikaty powinny informować o czasie ingerencji z uwzględnieniem pierwszej próby;
g) system powinien informować inkasenta o ewentualnych wyciekach u Odbiorcy;
h) wymagana automatyczna rejestracja w module stanu wodomierza na ostatni dzień miesiąca z zachowaniem wcześniejszych stanów z min. 2 miesięcy i dodatkowo na dzień, w którym dokonywany jest odczyt;
i) moduł radiowy powinien komunikować się z wodomierzem bez połączeń kablowych. Moduł musi mieć możliwość przeprogramowania w przypadku wymiany wodomierza. Moduł musi współpracować z wodomierzami oraz systemem fakturowania posiadanym przez Zamawiającego, eksport/import za pośrednictwem plików tekstowych csv lub xlsx.
Złożona oferta powinna zawierać opis oprogramowania, warunki licencjonowania, gwarancji i konserwacji oraz ceny poszczególnych elementów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38421100-3 - Wodomierze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32230000-4 - Radiowa aparatura nadawcza z aparaturą odbiorczą

72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie ww. zamówienia publicznego zostały złożone cztery oferty. zamawiający nie uwzględnił w SWZ i formularzu oferty istotnego składnika oferowanej ceny tj. rocznych opłat licencyjnych oraz innych stałych kosztów korzystania z zakupionego systemu odczytu radiowego. W związku z powyższym oraz, że zamawiający nie ma możliwości na tym etapie składania ofert usunąć zaistniałego błędu podjęto decyzję o unieważnieniu prowadzonego postępowania na podstawie art. 255 pkt. 6 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 62053,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 88352,13 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.