Ogłoszenie z dnia 2023-09-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00325294/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-26
- 2023/BZP 00414262/01 - Wynik z dnia 2023-09-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W HRUBIESZOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308376
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Piłsudskiego 11
1.5.2.) Miejscowość: Hrubieszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-500
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 84 53 53 343
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne2@spzozhrubieszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.spzozhrubieszow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://spzozhrubieszow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-76fe5399-2ada-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00385800
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00083612/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.19 Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00325294
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 18/275/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 357152 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wyrobów medycznych i sprzętu medycznego jednorazowego użytku do Magazynu Ogólnego Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Hrubieszowie znajdującego się w siedzibie Zamawiającego w Hrubieszowie przy ul. Piłsudskiego 11:PAKIET 1 Higiena pacjenta
4.5.3.) Główny kod CPV: 33000000-0 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała
4.5.5.) Wartość części: 101310,60 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wyrobów medycznych i sprzętu medycznego jednorazowego użytku do Magazynu Ogólnego Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Hrubieszowie znajdującego się w siedzibie Zamawiającego w Hrubieszowie przy ul. Piłsudskiego 11:PAKIET 2 Myjki dla pacjentów
4.5.3.) Główny kod CPV: 33000000-0 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała
4.5.5.) Wartość części: 33000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wyrobów medycznych i sprzętu medycznego jednorazowego użytku do Magazynu Ogólnego Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Hrubieszowie znajdującego się w siedzibie Zamawiającego w Hrubieszowie przy ul. Piłsudskiego 11PAKIET 3 Zestaw Prismaflex
4.5.3.) Główny kod CPV: 33000000-0 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała
4.5.5.) Wartość części: 10400 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wyrobów medycznych i sprzętu medycznego jednorazowego użytku do Magazynu Ogólnego Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Hrubieszowie znajdującego się w siedzibie Zamawiającego w Hrubieszowie przy ul. Piłsudskiego 11PAKIET 4 System pomiaru ciśnienia śródbrzusznego
4.5.3.) Główny kod CPV: 33000000-0 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała
4.5.5.) Wartość części: 8000 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wyrobów medycznych i sprzętu medycznego jednorazowego użytku do Magazynu Ogólnego Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Hrubieszowie znajdującego się w siedzibie Zamawiającego w Hrubieszowie przy ul. Piłsudskiego 11PAKIET 5 Układy oddechowe do respiratora Flight 60
4.5.3.) Główny kod CPV: 33000000-0 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33170000-2 - Aparatura do anestezji i resuscytacji
4.5.5.) Wartość części: 3000 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wyrobów medycznych i sprzętu medycznego jednorazowego użytku do Magazynu Ogólnego Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Hrubieszowie znajdującego się w siedzibie Zamawiającego w Hrubieszowie przy ul. Piłsudskiego 11PAKIET 6 Rękawice sterylne
4.5.3.) Główny kod CPV: 33000000-0 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141420-0 - Rękawice chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 18250 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wyrobów medycznych i sprzętu medycznego jednorazowego użytku do Magazynu Ogólnego Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Hrubieszowie znajdującego się w siedzibie Zamawiającego w Hrubieszowie przy ul. Piłsudskiego 11PAKIET 7 Igły do znieczuleń, do pobierania leków, przyrządy iniekcyjne i inne
4.5.3.) Główny kod CPV: 33000000-0 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33194000-6 - Urządzenia i przyrządy do transfuzji i infuzji
4.5.5.) Wartość części: 36030 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wyrobów medycznych i sprzętu medycznego jednorazowego użytku do Magazynu Ogólnego Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Hrubieszowie znajdującego się w siedzibie Zamawiającego w Hrubieszowie przy ul. Piłsudskiego 11PAKIET 8 Sprzęt jednorazowy do laktatora
4.5.3.) Główny kod CPV: 33000000-0 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33681000-7 - Smoczki, osłonki na brodawki sutkowe i podobne artykuły dla niemowląt
4.5.5.) Wartość części: 3825 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wyrobów medycznych i sprzętu medycznego jednorazowego użytku do Magazynu Ogólnego Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Hrubieszowie znajdującego się w siedzibie Zamawiającego w Hrubieszowie przy ul. Piłsudskiego 11PAKIET 9 Ustniki do alkomatu ALKOHIT X100
4.5.3.) Główny kod CPV: 33000000-0 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała
4.5.5.) Wartość części: 2500 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wyrobów medycznych i sprzętu medycznego jednorazowego użytku do Magazynu Ogólnego Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Hrubieszowie znajdującego się w siedzibie Zamawiającego w Hrubieszowie przy ul. Piłsudskiego 11PAKIET 10 Akcesoria do pomiaru rzutu serca w technologii termodylucji przezpłucnej PICCO
4.5.3.) Główny kod CPV: 33000000-0 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała
4.5.5.) Wartość części: 12400 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wyrobów medycznych i sprzętu medycznego jednorazowego użytku do Magazynu Ogólnego Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Hrubieszowie znajdującego się w siedzibie Zamawiającego w Hrubieszowie przy ul. Piłsudskiego 11PAKIET 11 Higieniczne pokrycia stołów operacyjnych
4.5.3.) Główny kod CPV: 33000000-0 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała
4.5.5.) Wartość części: 19000 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wyrobów medycznych i sprzętu medycznego jednorazowego użytku do Magazynu Ogólnego Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Hrubieszowie znajdującego się w siedzibie Zamawiającego w Hrubieszowie przy ul. Piłsudskiego 11PAKIET 12 Sterylne zestawy operacyjne
4.5.3.) Główny kod CPV: 33000000-0 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33140000-3 - Materiały medyczne
33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
33199000-1 - Odzież medyczna
4.5.5.) Wartość części: 63998,4 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wyrobów medycznych i sprzętu medycznego jednorazowego użytku do Magazynu Ogólnego Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Hrubieszowie znajdującego się w siedzibie Zamawiającego w Hrubieszowie przy ul. Piłsudskiego 11PAKIET 13 Zestawy do żywienia pacjenta
4.5.3.) Główny kod CPV: 33000000-0 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
33194000-6 - Urządzenia i przyrządy do transfuzji i infuzji
4.5.5.) Wartość części: 25530 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wyrobów medycznych i sprzętu medycznego jednorazowego użytku do Magazynu Ogólnego Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Hrubieszowie znajdującego się w siedzibie Zamawiającego w Hrubieszowie przy ul. Piłsudskiego 11PAKIET 14 Naczynia higieniczne jednorazowe
4.5.3.) Główny kod CPV: 33000000-0 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33770000-8 - Artykuły higieniczne z papieru
4.5.5.) Wartość części: 3490 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wyrobów medycznych i sprzętu medycznego jednorazowego użytku do Magazynu Ogólnego Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Hrubieszowie znajdującego się w siedzibie Zamawiającego w Hrubieszowie przy ul. Piłsudskiego 11PAKIET 15 Inne artykuły jednorazowego użytku
4.5.3.) Główny kod CPV: 33000000-0 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 16418 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W Pakiecie 2 Zamawiający wymagał aby żel myjący w zaoferowanych gąbkach posiadał raport bezpieczeństwa produktu kosmetycznego. Na etapie wyjaśnień treści SWZ Zamawiający dopuścił zaoferowanie produktu, który nie posiada raportu bezpieczeństwa produktu kosmetycznego. Zgodnie z art. 10 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) Nr 1223/2009 z dnia 30 listopada 2009 r. dotyczącego produktów kosmetycznych- „Aby wykazać zgodność danego produktu z art. 3, przed wprowadzeniem produktu kosmetycznego do obrotu osoba odpowiedzialna zapewnia przeprowadzenie oceny bezpieczeństwa produktu na podstawie odpowiednich informacji i sporządzenie raportu bezpieczeństwa produktu kosmetycznego zgodnie z załącznikiem I”. Posiadanie raportu bezpieczeństwa jest zatem bezwzględnym wymogiem warunkującym dopuszczenie produktu kosmetycznego do obrotu. Zamawiający odstępując od tego wymogu z jednej strony oczekiwał aby wszystkie zaoferowane produkty faktycznie były dopuszczone do obrotu (Rozdział III ust. 11 SWZ i § 1 ust. 11 wzoru umowy), a z drugiej strony odstąpił od wymogu, który to dopuszczenie warunkuje. Zamawiający nie miał możliwości weryfikacji czy wszystkie zaoferowane w ramach Pakietu 2 produkty są dopuszczone do obrotu, co skutkowało brakiem możliwości skutecznej oceny zgodności ofert z wymaganiami postawionymi w SWZ. Dokonanie czynności wyboru oferty i zawarcie umowy przy wskazanych okolicznościach stanowiłoby naruszenie art. 16 oraz art. 457 ust. 1 ustawy PZP. Na etapie oceny ofert Zamawiający nie miał możliwości usunięcia powstałej wady. W związku z wyżej wymienionymi okolicznościami Zamawiający unieważnił postępowanie.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania ofert nie wpłynęły żadne oferty.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania ofert w zakresie Pakietu 8 wpłynęła 1 oferta, która była niezgodna z warunkami zamówienia została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP. Z uwagi na brak innych ofert Zamawiający unieważnił postępowanie.
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania ofert nie wpłynęły żadne oferty.
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania ofert nie wpłynęły żadne oferty.
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania ofert w zakresie Pakietu 11 wpłynęła 1 oferta. Cena oferty Wykonawcy znacznie przekraczała kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynoszącą 21 270,00zł i opublikowaną przed otwarciem ofert na stronie internetowej prowadzonego postępowania zgodnie z art. 222 ust. 4 ustawy PZP.
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 68978,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 68978,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 68978,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8790166790
7.3.3) Ulica: Żółkiewskiego
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 68978,95 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z HRUBIESZOWA
- DOSTAWA MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH DLA APTEKI SZPITALNEJ SPZOZ W HRUBIESZOWIE
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 3476L ul. Polna w miejscowości Hrubieszów"
- Zakup pojazdu kwatermistrzowskiego dla KP PSP w Hrubieszowie
- Sporządzenie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Hrubieszów
- Termomodernizacja i poprawa efektywności energetycznej budynków szkół Powiatu Hrubieszowskiego - etap I
- Modernizacja (poprzez remont) drogi wewnętrznej dz. nr 94 w miejscowości Kułakowice Pierwsze, Gmina Hrubieszów
więcej: przetargi w Hrubieszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- (DFP.271.96.2025.AMW) Dostawa materiałów naczyniowych
- Dostawa drobnego sprzętu/materiałów medycznych jednorazowych.
- Dostawa preparatów i sprzętu do żywienia dojelitowego i pozajelitowego.
- RĘKAWICE DIAGNOSTYCZNE I SEKCYJNE W PAKIECIE I ORAZ RĘKAWICE CHIRURGICZNE W PAKIECIE II DLA ODDZIAŁÓW SZPITALNYCH W ZESPOLE OPIEKI ZDROWOTNEJ W DĘBICY
- "Sukcesywna dostawa akcesoriów i materiałów jednorazowych na potrzeby SZOZ nad MiD w Poznaniu ".
- Dostawa medycznych materiałów szewnych
więcej: Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.