eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ząbkowice Śląskie › "Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowościach Jaworek, Szklary Wieś, Bobolice, Sieroszów, Koziniec" - przebudowa drogi wewnętrznej działka nr 383 obręb Jaworek - łącznik Bobolice - Sieroszów".



Ogłoszenie z dnia 2022-10-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowościach Jaworek, Szklary Wieś, Bobolice, Sieroszów, Koziniec” - przebudowa drogi wewnętrznej działka nr 383 obręb Jaworek - łącznik Bobolice - Sieroszów”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ząbkowice Śląskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718461

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 15

1.5.2.) Miejscowość: Ząbkowice Śląskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-200

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@zabkowiceslaskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zabkowiceslaskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zabkowiceslaskie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowościach Jaworek, Szklary Wieś, Bobolice, Sieroszów, Koziniec” - przebudowa drogi wewnętrznej działka nr 383 obręb Jaworek - łącznik Bobolice - Sieroszów”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5178ce34-34c0-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00385646

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021978/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowościach Grochowiska, Szklary Wieś, Bobolice, Sieroszów, Koziniec.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00348756/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.35.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia:
„Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowościach Jaworek, Szklary Wieś, Bobolice, Sieroszów, Koziniec” - przebudowa drogi wewnętrznej działka nr 383 obręb Jaworek- łącznik Bobolice - Sieroszów”
Zadanie obejmuje przebudowę odcinka drogi gminnej (wewnętrznej) o długości 186,0 m, zlokalizowanej na działce nr 383 w miejscowości Jaworek.
Droga wewnętrzna o numerze działki 383 stanowi część łącznika drogowego pomiędzy drogą powiatowa nr 3070D oraz 3174D. Przewidziany do przebudowy odcinek drogi o łącznej długość 186,0m. Istniejące jezdnia wykonana jest z betonu asfaltowego, a jej szerokość wynosi od 3,5 do 4,0m. Stan techniczny nawierzchni oceniono jako niezadowalający z uwagi na liczne uszkodzenia w postaci: spękań zaniżeń, wykruszeń oraz wyboi. Po obu stronach jezdni występują pobocza z kruszywa łamanego. Stan poboczy oceniono również jako niezadowalający. Po stronie lewej występuje rów przydrożny częściowo zanieczyszczony.
Istniejące uzbrojenie terenu
Na podstawie mapy do celów projektowych nie stwierdzono występowania infrastruktury podziemnej oraz nadziemnej. Nie wyklucza się występowania infrastruktury nieoznaczonej na mapie.
Nie wyklucza się występowania urządzeń infrastruktury nie oznaczonych na mapie.
Zakres robót dla całego zamierzenia budowlanego obejmuje:
• roboty ziemne,
• profilowanie podłoża,
• roboty nawierzchniowe - wykonanie nawierzchni jezdni (grunt stabilizowany cementem, podbudowa z kruszywa łamanego, warstwy bitumiczne),
• uzupełnienie poboczy z kruszywa,
• oczyszczenie istniejącego rowu.


Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w:
1. Pełna dokumentacja projektowa.
2. STWIORB.
3. Pomocniczych przedmiarach robót.

Wykonawca ma obowiązek przedłożyć i uzgodnić z Zamawiającym harmonogram rzeczowo – finansowy, przedstawiając planowane wykonanie robót z podziałem na ich etapy i finansowanie w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty podpisania umowy. Zakres robót do wykonania przedstawiony w harmonogramie rzeczowo – finansowym musi być rozbity na elementy robót, czas realizacji oraz koszty finansowe.

5. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji: na wykonane roboty budowlane na okres minimum 36 miesięcy (trzy letni). Okres udzielonej gwarancji na wykonane roboty stanowi jedno z kryterium oceny ofert.

6. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy zawiera załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający informuję, że unieważnił w/w postępowanie ze względu na niewystarczającą wysokość środków przeznaczonych na realizację w/w zadania.
W niniejszym postępowaniu wpłynęły dwie oferty. Przed otwarciem ofert zamawiający poinformował o środkach jakie zamierza przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia tj.: 250.000,00,00 zł brutto (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych brutto 00/100). Złożone dwie oferty znacznie przewyższają powyższą kwotę, której Zamawiający nie może zwiększyć.
W przypadku gdy oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, postępowanie unieważnia się bez przeprowadzania wyboru najkorzystniejszej oferty. W takiej sytuacji ceny lub koszty określone we wszystkich złożonych ofertach nie mieszczą się w limicie ustalonym przez Zamawiającego. Hołdując racjonalności, przesłanka ta zakłada unieważnienie postępowania bez konieczności badania i oceny ofert w celu wyboru oferty najkorzystniejszej, w sytuacji gdy od początku wiadomo, że cena żadnej oferty nie zmieści się w ustalonym limicie, a Zamawiający tego limitu nie zmieni. Sformułowanie przepisu („Zamawiający unieważnia”) prowadzi do wniosku, że ustawowy przymus unieważnienia postępowania zachodzi od razu, gdy tylko okaże się, że zachodzi jedna z dwóch alternatywnych przesłanek, a Zamawiający nie może lub nie chce zwiększyć kwoty pokrycia finansowego.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 468743,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 538773,90 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.