Og³oszenie z dnia 2025-08-21
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00409575/01 - Modyfikacja z dnia 2025-09-05
- 2025/BZP 00459148/01 - Wynik z dnia 2025-10-06
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Prace czerpalne w Ko³obrzegu w 2025 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: URZ¡D MORSKI W SZCZECINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000145017
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: pl. Stefana Batorego 4
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-207
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.7.) Numer telefonu: 48 914403423
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ums.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.ums.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ administracji rz±dowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
Bezpieczeñstwo ¿eglugi i ochrona ¶rodowiska morskiego.
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Prace czerpalne w Ko³obrzegu w 2025 r.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-c9069aec-5fa9-43c1-8951-fde455558905
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00385485
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-08-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00136817/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.9 Prace czerpalne w Ko³obrzegu w 2025 r
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ums.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ums.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1) Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo- aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie, tj.:
a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC spe³niaj±cy wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania u¿ywanej przegl±darki internetowej,
c) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa obs³uguj±ca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji,
d) w³±czona obs³uga JavaScript,
e) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie pdf.
2) zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce prawid³owe z³o¿enie podpisu elektronicznego:
a) przegl±darka internetowa Microsoft Edge, Chrome, Firefox w wersji wspieranej przez producenta. Rekomendowan± przegl±dark± do z³o¿enia oferty podpisanej elektronicznie jest Firefox w wersji wpieranej przez producenta.
b) uruchomienie oprogramowania do sk³adania podpisu wymaga równie¿ zainstalowania Java (licencja EPL) w wersji OpenJDK 8 lub Java (licencja Oracle) w wersji 1.8.0_202 32 bitowej oraz 64 bitowej, pozwalaj±ce na przyjmowanie przez u¿ytkownika sesyjnych plików cookie oraz obs³uguj±cej szyfrowanie. Konieczne jest równie¿ dodanie adresu witryny platformy eZamawiaj±cy (ezamawiaj±cy.pl) do wyj±tków (exception site list) w Javie. Uwaga: wymaga to uprawnieñ administracyjnych na komputerze.koniecznie w wersji 32-bitowej, pozwalaj±ce na przyjmowanie przez u¿ytkownika sesyjnych plików cookie oraz obs³uguj±cej szyfrowanie. Konieczne jest równie¿ dodanie adresu witryny platformy eZamawiaj±cy (ezamawiaj±cy.pl) do wyj±tków (exception site list) w Javie. Uwaga: wymaga to uprawnieñ administracyjnych na komputerze,
c) zainstaluj dedykowany komponent Szafir SDK oraz aplikacjê Szafir Host, który odpowiada za obs³ugê funkcjonalno¶ci podpisu elektronicznego w platformie eZamawiaj±cy. Rozszerzenie Szafir SDK mo¿na pobraæ tutaj. Po zainstalowaniu rozszerzenia Szafir SDK oraz aplikacji Szafir Host nale¿y prze³adowaæ bie¿±c± stronê,
d) przed uruchomieniem platformy eZamawiaj±cy, w pierwszej kolejno¶ci pod³±cz czytnik z kart± kryptograficzn± do komputera,
3) zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalne formaty przesy³anych danych tj. plików o wielko¶ci do 2GB w: txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
4) zamawiaj±cy okre¶la informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.: plik za³±czony przez wykonawcê na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Mo¿liwo¶æ otworzenia pliku dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu przez zamawiaj±cego po up³ywie terminu otwarcia ofert,
5) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim ¼ród³em czasu.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Urzêdu Morskiego w Szczecinie, z siedzib± w Szczecinie, pl. Stefana Batorego 4, 70-207 Szczecin, zwany dalej Administratorem.
2) Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych, z którym mo¿na siê skontaktowaæ pod adresem e-mail:IOD@ums.gov.pl lub numerem telefonu: 91-44 03 309 lub pisemnie na adres siedziby Administratora.
3) Pani/Pana dane niezbêdne do udzia³u w postêpowaniu bêd± przetwarzane w celu zwi±zanym z realizacj± postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie ustawy Prawo zamówieñ publicznych oraz dzia³anie przez administratora w interesie publicznym, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c, e oraz art. 10 RODO.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych lub umowy, w tym: podwykonawcom, firmom zapewniaj±cym niszczenie dokumentów i no¶ników danych, biurom obs³ugi prawnej, itp.
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 pzp przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
7) Posiada Pani/Pan prawo ¿±dania dostêpu do tre¶ci swoich danych i ich sprostowania, sprzeciwu na dalsze przetwarzanie, usuniêcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych.
8) Administrator informuje, ¿e przepisy ustawy Pzp ograniczaj± prawo do skorzystania:
a) ze sprostowania lub uzupe³nienia danych (art. 16 RODO), je¿eli zrealizowanie tego prawa mog³oby skutkowaæ zmian± wyniku z PZP;
b) z ograniczenia przetwarzania (art. 18 RODO), które nie mo¿e zostaæ zrealizowane do czasu zakoñczenia tego postêpowania.
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
10) Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana narusza przepisy RODO, tj. Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Sk³adaj±c oferty/o¶wiadczenia/dokumenty poprzez Platformê elektroniczn± – Odbiorc± Pani/Pana danych osobowych bêdzie równie¿ spó³ka Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. siedzib± w Warszawie (02-672) przy ul. Domaniewskiej 49, wpisan± do Rejestru Przedsiêbiorców Krajowego Rejestru S±dowego, prowadzonego przez S±d Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydzia³ Gospodarczy Krajowego Rejestru S±dowego pod numerem KRS: 0000041441, REGON: 017282436, NIP: 526-25-35-153, jako w³a¶ciciel Platformy elektronicznej, na której Zamawiaj±cy prowadzi postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, dzia³aj±c± pod adresem: https://ums.ezamawiajacy.pl.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PO-II.2610.46.25
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac czerpalnych w Ko³obrzegu w 2025 r.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zosta³ okre¶lony w Za³±czniku nr 1 do SWZ.
2. Zgodnie z art. 95 ust.1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych Wykonawca zatrudni na podstawie umowy o pracê w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy osoby wykonuj±ce czynno¶ci w zakresie prac cz³onków jednostek p³ywaj±cych.
Szczegó³owe wymagania dotycz±ce realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê zosta³y okre¶lone we wzorze umowy stanowi±cym Za³±cznik 2 do SWZ.
3. Zamawiaj±cy nie przewiduje w przedmiotowym postêpowaniu zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy pzp.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45247120-7 - Drogi wodne, z wyj±tkiem kana³ów
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71352300-3 - Us³ugi badania magnetometrycznego
90523300-2 - Us³ugi oczyszczania z min
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Zamawiaj±cy przewiduje zamówienia o których mowa w art. 214 pkt 7 ustawy Pzp. polegaj±ce na powtórzeniu prac czerpalnych o warto¶ci do 100 % zamówienia podstawowego dla prac czerpalnych.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertê najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która uzyska najwy¿sz± sumaryczn± liczbê punktów po zastosowaniu wszystkich kryteriów oceny ofert.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia (T)
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie niniejszego zamówienia ubiegaæ siê mog± wykonawcy, którzy wyka¿±, ¿e spe³niaj± nastêpuj±ce warunki dotycz±ce:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e:
a) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej z tytu³u prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê nie ni¿sz± ni¿ 1.000.000,00 z³ (jeden milion z³otych).
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e:
a) posiada niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie.
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie wykona³ co najmniej 2 (dwie) roboty budowlane podobne do przedmiotu zamówienia tj. roboty polegaj±ce na wykonaniu prac czerpalnych o warto¶ci co najmniej 1.000.000,00 z³otych (równowarto¶æ tej kwoty) brutto ka¿da.
Uwagi: W przypadku sk³adania oferty wspólnej przynajmniej jeden z wykonawców musi spe³niaæ warunek w ca³o¶ci.
b) dysponuje odpowiednim potencja³em technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W szczególno¶ci Wykonawca musi spe³niaæ warunek w postaci dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, sk³adaj±cym siê co najmniej z:
(i) kierownika budowy posiadaj±cy uprawnienia budowlane bez ograniczeñ do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci in¿ynieryjnej, hydrotechnicznej lub równowa¿nymi,
(ii) kierownika prac saperskich posiadaj±cy aktualne za¶wiadczenie o odbyciu szkolenia i zdaniu egzaminu, o których mowa w art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 21 czerwca 2002 r. o materia³ach wybuchowych przeznaczonych do u¿ytku cywilnego, co jest zgodne z postanowieniami § 6 Rozporz±dzenia Ministra Gospodarki z dnia 18 lutego 2011 r. w sprawie sposobu prowadzenia prac z u¿yciem materia³ów wybuchowych przeznaczonych do u¿ytku cywilnego oraz podczas oczyszczania terenów.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania do z³o¿enia:
a) o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy pzp, wed³ug wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 7 do SWZ, chyba, ¿e w postêpowaniu zostanie z³o¿ona tylko jedna oferta,
b) o¶wiadczenie o aktualno¶ci informacji w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania zawartych w o¶wiadczeniu, wed³ug wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 8 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania do z³o¿enia:
a) dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia;
b) wykazu robót – wed³ug wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 9 do SWZ, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane;
c) wykazu osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia – wed³ug wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 10 do SWZ, wraz z informacjami na temat ich uprawnieñ oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Nie dotyczySEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia (Spó³ki Cywilne, Konsorcja). Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy. Pe³nomocnictwo, musi znajdowaæ siê w ofercie wspólnej Wykonawców. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia sk³adaj± dokumenty w nastêpuj±cy sposób:1) o¶wiadczenie o braku podstaw wykluczenia z postêpowania – ka¿dy z wykonawców;
2) o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu – ka¿dy z wykonawców w zakresie w jakim wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu;
3) o¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia – pe³nomocnik w imieniu wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln± lub ka¿dy z wykonawców;
4) wykaz robót – pe³nomocnik w imieniu wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±;
5) wykaz osób – pe³nomocnik w imieniu wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±;
6) o¶wiadczenie wykonawcy o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej – ka¿dy z wykonawców;
7) o¶wiadczenie o aktualno¶ci informacji w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania zawartych w o¶wiadczeniu - ka¿dy z wykonawców;
8) dokumenty potwierdzaj±ce spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, ka¿dy z wykonawców w zakresie w jakim wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie ze wzorem umowy stanowi±cym za³±cznik nr 2 do SWZ.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-09-08 10:30
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: platforma elektroniczna https://ums.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-09-08 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-10-07
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania pn.: "Budowa schodów dla nitki wjazdowej i wyjazdowej Trasy Zamkowej"
- Sukcesywna dostawa artyku³ów spo¿ywczych (ryb i przetworów rybnych) dla statku Nawigator XXI
- Naprawy i konserwacje elementów ma³ej architektury na obiektach rekreacyjnych administrowanych przez Zak³ad Us³ug Komunalnych w Szczecinie
- Komisariat Policji w Rewalu - budowa nowej siedziby
- Dostawa artyku³ów ¿ywno¶ciowych dla Szko³y Podstawowej nr 59 w Szczecinie w podziale na czê¶ci
- wykonywanie remontów lokali z zasobu w³asnego i zarz±dzanego przez Szczeciñskie TBS
wiêcej: przetargi w Szczecinie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





