Ogłoszenie z dnia 2024-06-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00344060/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pomieszczeń piwnicznych w budynku administracyjno-dydaktycznym Opolskiego Centrum Edukacji przy ul. Dubois 36.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: OPOLSKIE CENTRUM EDUKACJI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365183911
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Głogowska 27
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-315
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@oce.opolskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.oce.opolskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/oce.opolskie1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont pomieszczeń piwnicznych w budynku administracyjno-dydaktycznym Opolskiego Centrum Edukacji przy ul. Dubois 36.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-00c10011-1d8c-11ef-a7c1-72acb4a2af8f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00385349
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00026941/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Remont pomieszczeń piwnicznych w budynku administracyjno-dydaktycznym Opolskiego Centrum Edukacji przy ul. Dubois 36.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00344060
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 11/ZP/OCE/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Remont pomieszczeń piwnicznych w budynku administracyjno-dydaktycznym Opolskiego Centrum Edukacji przy ul. Dubois 36.
2. Termin rozpoczęcia prac musi być uzgodniony z Zamawiającym. Wykonawca będzie wykonywał przedmiot zamówienia od poniedziałku do soboty w godzinach od 8.00 do 15.00
3. Wykonawca ma obowiązek zabezpieczenia składowanych materiałów, narzędzi i sprzętu przed zniszczeniem, kradzieżą, uszkodzeniem, zagrożeniem osób postronnych.
4. Wykonawca jest odpowiedzialny za pełną kontrolę robót i jakość materiałów użytych do realizacji zamówienia przez siebie i swoich podwykonawców. Inspektor nadzoru dopuści do użycia tylko te materiały, które posiadają certyfikat na znak bezpieczeństwa, wskazujący, że zapewniono zgodność z Polskimi Normami, aprobatami technicznymi oraz właściwymi przepisami i dokumentami technicznymi lub, które posiadają deklaracje zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną dla wyrobów, dla których nie ustanowiono Polskiej Normy.
5. Obowiązkiem Wykonawcy będzie zapewnienie i przestrzeganie warunków bhp, zabezpieczenie interesów osób trzecich, naprawa ewentualnych szkód wyrządzonych w trakcie realizacji, ochrona mienia związanego z budową.
6. Przedstawicielem Zamawiającego na budowie będzie Inspektor nadzoru. Wykonawca będzie miał obowiązek umożliwić inspektorowi nadzoru pełnienie obowiązków oraz udostępniać dokumenty i informacje związane z robotami.
7. Wykonawca nie może powoływać się na ewentualne pominięcie niektórych robót w dostarczonych przez Zamawiającego przedmiarach. Podstawą zamówienia jest dokumentacja projektowa i pozostałe dokumenty przetargowe tworzące SWZ, a wynagrodzenie ma charakter ryczałtowy.
8. Zamawiający wymaga od wykonawcy udzielenia gwarancji jakości na wykonane roboty na okres min. 24 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru. Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji. Okres gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert.
9. Każda zmiana technologii wykonania robót z inicjatywy Wykonawcy wymaga akceptacji Inspektora Nadzoru Budowlanego oraz Zamawiającego. Koszt wprowadzenia zmian obciąża Wykonawcę.
10. Wszystkie nazwy własne materiałów i urządzeń użyte w dokumentacji przetargowej są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard.
11. Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów i urządzeń w takim zakresie i w taki sposób, aby zastosowane materiały/urządzenia miały parametry techniczne nie gorsze od zaprojektowanych, oraz spełniały funkcję, jakiej mają służyć, były kompatybilne z pozostałymi urządzeniami, tak aby zespół urządzeń dawał zamierzony (zaprojektowany) efekt, oraz nie wpływał na zmianę rodzaju i zakresu robót budowlanych.
12. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki jego realizacji oraz obowiązki Zamawiającego określają:
1/ Przedmiar
2/ Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych
3/ Wzór umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 92492,31 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 158670,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 92492,31 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PW POLITECHNIK Stefaniuk i Sawicki Sp. J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7541011823
7.3.3) Ulica: Dobrzeńska 58 A
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-920
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 92492,31 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-08-25INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Wymiana opraw oświetleniowych na LED w Publicznej Szkole Podstawowej nr 29 w Opolu
- Zakup i dostawa licencji oprogramowania antywirusowego z funkcjonalnością XDR - ESET PROTECT Enterprise, wraz z kompleksowym szkoleniem dla administratorów, na potrzeby USK w Opolu.
- D/51/2025/A Sukcesywny zakup i dostawa środków czystości na potrzeby jednostek Uniwersytetu Opolskiego Część nr 2 - Zakup profesjonalnych materiałów eksploatacyjnych
- Roboty remontowe w budynkach Politechniki Opolskiej przy ul. Prószkowskiej 76 i ul. Mikołajczyka 5 w Opolu.
- Usługa przeprowadzkowo-transportowa materiałów archiwalnych z budynku Archiwum Państwowego w Opolu przy ul. Zamkowej 2 do Archiwum Narodowego w Krakowie przy ul. Rakowickiej 22E
- Kompleksowa koncepcja techniczno-kosztowa zagospodarowania wód opadowych i roztopowych dla zlewni rzeki Malina w Opolu
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Adaptacja budynku położonego w Olsztynie przy ul. Kołobrzeskiej 38 A na potrzeby nowej siedziby OR KRUS w Olsztynie" .
- Adaptacja, utworzenie i doposażenie pracowni w ramach realizacji projektu pn.: "Ekonomista + handlowiec=mistrz zawodowiec"
- Utworzenie lokalnego centrum integracji w m. Nowy Duninów gm. Nowy Duninów
- "Rozbudowa i nadbudowa budynku garażowego wraz ze zmianą konstrukcji dachu" - etap I.
- Remont instalacji wodociągowej wraz z montażem zestawów hydroforowych
- Roboty budowlane polegające na budowie sieci wodociągowej
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.