eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi NamysłówOdnowienie tynków i okładzin architektonicznych w zabytkowym budynku Namysłowskiego Centrum Zdrowia. Odnowienie tynków i okładzin w zabytkowym budynku Namysłowskiego Centrum Zdrowia - etap II.



Ogłoszenie z dnia 2024-06-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Odnowienie tynków i okładzin architektonicznych w zabytkowym budynku Namysłowskiego Centrum Zdrowia. Odnowienie tynków i okładzin w zabytkowym budynku Namysłowskiego Centrum Zdrowia - etap II.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Namysłowski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531421963

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 12A

1.5.2.) Miejscowość: Namysłów

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-100

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.7.) Numer telefonu: 77 410 36 95

1.5.8.) Numer faksu: 77 410 39 22

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@namyslow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.namyslow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3ff830be-233a-11ef-87ba-8eb060fd7bb8

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odnowienie tynków i okładzin architektonicznych w zabytkowym budynku Namysłowskiego Centrum Zdrowia. Odnowienie tynków i okładzin w zabytkowym budynku Namysłowskiego Centrum Zdrowia - etap II.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3ff830be-233a-11ef-87ba-8eb060fd7bb8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00385149

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00059833/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Odnowienie tynków i okładzin architektonicznych w zabytkowym budynku Namysłowskiego Centrum Zdrowia. Odnowienie tynków i okładzin w zabytkowym budynku Namysłowskiego Centrum Zdrowia - etap II.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00354435

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZM.272.10.2024.AK-G.

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1055608,60 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 756097,57 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. CZĘŚĆ 1: WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) Odnowienie tynków i okładzin architektonicznych w zabytkowym budynku Namysłowskiego Centrum Zdrowia - remont i przebudowę części budynku "A" Namysłowskiego Centrum Zdrowia – ZADANIE 1:
1 ETAP I - Część korytarza do projektowanych drzwi (lewa strona)
BRANŻA BUDOWLANA
1.1 Roboty rozbiórkowe
1.2 Remont posadzki
1.3 Okładziny ścienne
1.4 Stolarka drzwiowa
1.5 Sufity podwieszane
1.6 Malowanie
1.7 Wymiana grzejników
BRANŻA ELEKTRYCZNA
1.1 Tablice rozdzielcze
1.2 Oprzewodowanie i okablowanie urządzeń
1.3 Montaż opraw oświetleniowych i osprzętu
1.4 Prace demontażowe oraz dodatkowe
1.5 Pomiary elektryczne
3 ETAP III - Przedsionek wejścia głównego
BRANŻA BUDOWLANA
3.1 Roboty rozbiórkowe
3.2 Remont posadzki
3.3 Malowanie
BRANŻA ELEKTRYCZNA
3.1 Oprzewodowanie i okablowanie urządzeń
3.2 Montaż opraw oświetleniowych i osprzętu
3.3 Prace demontażowe oraz dodatkowe
3.4 Pomiary elektryczne

2) Odnowienie tynków i okładzin w zabytkowym budynku Namysłowskiego Centrum Zdrowia - etap II - remont i przebudowę części budynku "A" Namysłowskiego Centrum Zdrowia – ZADANIE 2:
ETAP I - Przebudowa łazienki izby przyjęć
BRANŻA BUDOWLANA, SANITARNA
1.1 Roboty rozbiórkowe i demontażowe
1.2 Roboty budowlane
1.3 Instalacje sanitarne
BRANŻA ELEKTRYCZNA
1.1 Oprzewodowanie i okablowanie urządzeń
1.2 Montaż opraw oświetleniowych i osprzętu
1.3 Instalacja przyzywowa
1.4 Prace demontażowe oraz dodatkowe
1.5 Pomiary elektryczne
ETAP II - Przebudowa łazienek pacjentów
BRANŻA BUDOWLANA, SANITARNA
2.1 Roboty rozbiórkowe i demontażowe
2.2 Roboty budowlane
2.3 Instalacje sanitarne
BRANŻA ELEKTRYCZNA
2.1 Oprzewodowanie i okablowanie urządzeń
2.2 Montaż opraw oświetleniowych i osprzętu
2.3 Instalacja przyzywowa
2.4 Prace demontażowe oraz dodatkowe
2.5 Pomiary elektryczne
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach: nr 3 do SWZ – Decyzji - pozwoleniu na budowę; nr 4 do SWZ – Projekcie architekto-niczno-budowlanym; nr 5 do SWZ – Projekcie technicznym - architektura; nr 6 do SWZ – Projekcie technicznym – instalacje sanitarne; nr 7 do SWZ – Projekcie technicznym – instalacje elektryczne; nr 8 do SWZ – Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - zadanie 1; nr 9 do SWZ – Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - zadanie 2; nr 10 do SWZ – Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – instalacje sanitarne; nr 11 do SWZ – Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót instalacji elektrycznych; nr 12 do SWZ – Przedmiar – branża budowlana; nr 13 do SWZ – Przedmiar – branża budowlana i sanitarna; nr 14 do SWZ – Przedmiar – instalacje elektryczne, nr 15 do SWZ – pozwoleniem Opolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.
4. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie ze Specyfikacją Warunków Zamówienia, projektem zagospodarowania działki (zagospodarowania terenu), projektem architektoniczno-budowlanym, projektami techniczno-wykonawczymi, przedmiarami robót, Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), pozwoleniem nr 295/N/2024 Opolskiego Wojewódzkiego Konserwatora zabytków, ostateczną decyzją nr AB.6740.76.87.2024 z dnia 23.04.2024 r. zatwierdzająca projekt architektoniczno-budowlany i udzielająca pozwolenia na budowę, opracowanymi dla potrzeb niniejszego zamówienia, uzgodnieniami, warunkami, zezwoleniami, a także obowiązującymi przepisami i normami, sztuką budowlaną, zasadami współczesnej wiedzy technicznej.
5. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
6. W przypadku wystąpienia w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia (tj. w projektach, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarach, zestawieniach, formularzach) nazw producentów, patentów, marek, znaków towarowych, bądź aprobat technicznych, norm, specyfikacji technicznych czy systemów odniesienia, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym pod warunkiem zachowania parametrów technicznych, jakościowych i użytkowych na takim samym poziomie lub lepszych niż wskazane w dokumentacji oraz nieprowadzących do zmiany technologii. Wykonawca, który zastosuje podczas wykonywania zamówienia rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego w SWZ, będzie obowiązany uprzednio uzgodnić zmiany na piśmie z Zamawiającym i wykazać, że zastosowane przez niego w ramach realizacji umowy materiały, urządzenia, sprzęt lub wyposażenie spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w SWZ. Ewentualna równoważność musi być wykazywana głównie tam, gdzie Zamawiający ustalił opis przedmiotu umowy przy pomocy znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty. Natomiast jeżeli Zamawiający dopuścił rozwiązania równoważne opisywane w dokumentacji, ale nie podał minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały, Wykonawca obowiązany będzie zaoferować produkt o właściwościach takich samych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania (potwierdzających zgodność cech technicznych, jakościowych i funkcjonalnych z cechami technicznymi, jakościowymi i funkcjonalnymi wskazanymi w SWZ).
7. Wykonawca może realizować przedmiot umowy o cechach odpowiadających cechom wskazanym w opisie przedmiotu umowy lub lepszych od nich, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym.
8. Zastosowanie rozwiązań równoważnych, o których mowa wyżej, bez uprzedniej pisemnej akceptacji Zamawiającego, zostanie uznane przez Zamawiającego, że przedmiot umowy nie został wykonany w sposób prawidłowy i odmówi jego odbioru.
9. Wszystkie materiały zastosowane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą być w gatunku pierwszym i muszą posiadać atesty, certyfikaty i aprobaty techniczne dopuszczające do stosowania w budownictwie (atesty, certyfikaty i aprobaty należy dostarczyć Zamawiającemu do końcowego protokołu odbioru robót).
10. Kody i nazwy według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
Główny kod CPV:
45215140-0 Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych.
Przedmioty dodatkowe:
45000000-7 Roboty budowlane.
45111300-1 Roboty rozbiórkowe.
45111220-6 Roboty w zakresie usuwania gruzu.
45113000-2 Roboty na placu budowy.
45262321-7 Wyrównywanie podłóg.
45262500-6 Roboty murarskie i murowe.
45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach.
45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne.
45311000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych.
45316000-5 Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych.
45320000-6 Roboty izolacyjne.
45324000-4 Roboty w zakresie okładziny tynkowej.
45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne.
45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania.
45332200-5 Roboty instalacyjne hydrauliczne.
45332300-6 Roboty instalacyjne kanalizacyjne.
45410000-4 Tynkowanie.
45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej.
45421100-5 Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów.
45421146-9 Instalowanie sufitów podwieszanych.
45421152-4 Instalowanie ścianek działowych.
45430000-0 Pokrywanie podłóg i ścian.
45431100-8 Kładzenie terakoty.
45432210-9 Wykładanie ścian.
45442100-8 Roboty malarskie.
45450000-6 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe.
71250000-5 Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe.
11. Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie i na własny koszt zabezpieczyć odpowiedni sprzęt i materiały do wykonania przedmiotu zamówienia.
12. Składający oferty wykonawcy zobowiązani są do zapoznania z istotnymi przepisami prawa, aktami i regulacjami obowiązującymi w Polsce, które w jakikolwiek sposób mogą wpływać lub odnosić się do działań podejmowanych w związku z zamówieniem i w następstwie podpisania umowy.
13. Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji na wykonane roboty oraz wbudowane materiały i urządzenia – 48 miesięcy. maksymalnie 84 miesiące, licząc od daty końcowego protokołu odbioru robót. Oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji krótszy niż 48 miesięcy, zostanie odrzucona jako niezgodna ze SWZ.
14. Wszystkie materiały, w tym odpady powstałe w wyniku realizacji robót budowlanych w ramach projektu muszą być zagospodarowane (ponownie użyte, przetworzone, unieszkodliwione lub magazynowane) zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym przepisami ochrony środowiska (w sposób przyjazny środowisku). Wykonawca zobowiązany jest do posiadania zezwolenia na wytwarzanie odpadów. Koszty wytworzenia, transportu i utylizacji odpadów należy uwzględnić w cenie oferty.
15. Roboty budowlane będą realizowane na obiekcie czynnym, należy je wykonywać w sposób zapewniający ciągłość pracy szpitala, przy współpracy i koordynacji działań z kierownikiem ds. technicznych Namysłowskiego Centrum Zdrowia (Użytkownika).
16. Zamawiający załączył do SWZ dokumentację projektową i techniczną potrzebną do wykonania przedmiotu zamówienia.
17. Dokumentacja określona wyżej jest kompletna i odzwierciedla stan faktyczny w zakresie warunków realizacji zamówienia.
18. Inwestycja będzie realizowana na terenie stanowiącym własność Zamawiającego.
19. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SWZ i ofercie.
20. Dodatkowo opis przedmiotu zamówienia zawarto w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik do SWZ.
21. Miejsce realizacji zamówienia: działka nr 833/3, 833/4, położonych w Namysłowie przy ul. Oleśnickiej 4; teren działania Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45262321-7 - Wyrównywanie podłóg

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45431100-8 - Kładzenie terakoty

45432210-9 - Wykładanie ścian

45442100-8 - Roboty malarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

4.5.5.) Wartość części: 686149,26 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 2: NADZÓR INWESTORSKI.
1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi opisanymi powyżej:
1) Odnowienie tynków i okładzin architektonicznych w zabytkowym budynku Namysłowskiego Centrum Zdrowia - remont i przebudowę części budynku "A" Namysłowskiego Centrum Zdrowia – ZADANIE 1.
2) Odnowienie tynków i okładzin w zabytkowym budynku Namysłowskiego Centrum Zdrowia - etap II - remont i przebudowę części budynku "A" Namysłowskiego Centrum Zdrowia – ZADANIE 2.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje usługę inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności drogowej oraz w innych branżach, które wystąpią w dokumentacji projektowo-wykonawczej, realizowanego w imieniu i na rzecz zamawiającego, obejmującego obowiązki związane z profesjonalnym i kompleksowym nadzorem oraz kontrolą i rozliczeniem zadania inwestycyjnego w granicach administracyjnych gminy Namysłów, na terenie powiatu namysłowskiego, w województwie opolskim.
3. Obowiązki podmiotu świadczącego usługi nadzoru inwestorskiego:
1) Przejęcie od Zamawiającego obowiązków nadzoru.
2) Przygotowanie i sprawdzenie dokumentów związanych z przekazaniem placu budowy.
3) Kontrolę procesu budowy.
4) Reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót budowlanych z dokumentacją zamówienia, obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej.
5) Sprawdzanie jakości wykonywanych robót, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu materiałów niezaakceptowanych na piśmie przez Zamawiającego (w przypadku stosowania rozwiązań równoważnych), wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania.
6) Sprawdzanie, odbiory (częściowe / końcowy) robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, nadzór nad pracami ziemnymi, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazaniu ich do użytkowania.
7) Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy i prawidłowości zafakturowania wykonanych robót.
8) Kontrolę zgodności przebiegu robót z obowiązującą dokumentacją zamówienia oraz terminowości ich wykonania.
9) Sporządzanie sprawozdania z wykonanych prac do akceptacji Zamawiającego.
10) Koordynację działań, w zakresie współpracy z projektantem oraz rozwiązywanie problemów w przypadku wystąpienia jakichkolwiek trudności w realizacji robót wg dokumentacji projektowej i konieczności zatwierdzenia rozwiązań dodatkowych lub zamiennych.
11) Kontrolę zgodności realizacji z dokumentacją projektową, warunkami technicznymi wykonania robót, obowiązującymi przepisami, aktualną wiedzą techniczną, prawem budowlanym i innymi przepisami w tym zakresie.
12) Kontrolowanie zgodności realizacji robót z zapisami umów o realizacji przedsięwzięcia inwestycyjnego.
13) Kontrolę jakości i ilości wykonanych robót i częściowe ich odbiory oraz kontrola jakości zastosowanych materiałów i ich zgodności z dokumentacją projektową oraz obowiązującymi przepisami o dopuszczeniu do obrotu.
14) Nadzorowanie i egzekwowanie wykonywania robót przez Wykonawcę robót zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, zapisami umów o realizację przedsięwzięcia inwestycyjnego, ustawą Prawo Budowlane i przepisami z nim związanymi, dokumentacją projektową, warunkami technicznymi wykonania robót, ustalonymi terminami realizacji, obowiązującymi normami, zasadami oraz przepisami prawa polskiego, a także udzielanymi na ich podstawie wytycznymi, w szczególności dotyczącymi procedur i standardów realizacji inwestycji.
15) Sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowywanych materiałów.
16) Kontrolę, czy stosowane przez Wykonawców robót wyroby są dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z prawem budowlanym oraz archiwizacja dokumentów potwierdzających dopuszczenie tych materiałów do obrotu i stosowania w budownictwie.
17) Sprawdzanie prawidłowości protokołu odbioru robót oraz faktury pod względem merytorycznym, formalno-rachunkowym oraz zgodności z zawartą umową z Wykonawcą robót.
18) Powiadamianie Zamawiającego o wszelkich odbiorach robót prowadzonych przez podmiot pełniący nadzór inwestorski.
19) Zgłaszanie projektantowi zastrzeżeń do dokumentacji zgłoszonych przez Wykonawcę robót i wyegzekwowanie od projektanta stosownych poprawek, uszczegółowień, rozwiązań projektowych i innych czynności niezbędnych do prawidłowej realizacji robót, oraz przebiegu procesu inwestycyjnego.
20) Informowanie Zamawiającego o problemach, jakie wystąpiły, jak również o problemach przewidywanych, sposobach ich uniknięcia lub niezbędnych działaniach korygujących.
21) Wstrzymywanie dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie lub spowodowałaby niedopuszczalną niezgodność z obowiązującymi przepisami.
22) Ułatwienie polubownego rozstrzygania sporów.
23) Organizowanie i prowadzenie okresowych narad koordynacyjnych na budowie, w terminach uzgodnionych z Zamawiającym i Wykonawcami robót (włącznie z przygotowaniem i archiwizacją protokołów ze wszystkich formalnych narad) dotyczących bieżących i przyszłych robót (w razie konieczności), w których udział brać będzie Wykonawca robót, Projektant oraz Zamawiający, jak również zapewnienie wdrażania podjętych decyzji wpływających na postęp i terminowość wykonywanych robót. W przypadkach koniecznych Zamawiający ma prawo żądać zwołania narady w określonym przez siebie terminie.
24) Wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikom robót poleceń dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także tych wymagających odkrycia robót lub elementów.
25) Żądanie od kierownika budowy lub kierowników robót, dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót.
26) Uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz archiwizacja wszystkich protokołów prób i badań przeprowadzonych w trakcie budowy.
27) Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz przygotowanie dokumentów do odbiorów częściowych i odbioru końcowego.
28) Przyjęcie od Wykonawcy robót inwentaryzacji powykonawczej uzbrojenia terenu i usytuowania obiektów kubaturowych oraz skompletowanej całościowej dokumentacji powykonawczej i sprawdzenie jej kompletności poprzez dokonanie stosownej adnotacji.
29) Przygotowanie i uczestniczenie w odbiorze końcowym, włącznie z przekazaniem zakończonego zadania Zamawiającemu i jego ostatecznym rozliczeniem.
30) Wyegzekwowanie usunięcia przez projektanta i Wykonawcę robót usterek oraz niedoróbek stwierdzonych komisyjnie w trakcie odbioru końcowego.
31) Nadzór nad uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie – jeśli będzie wymagane.
4. Kody i nazwy według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
Główny kod CPV:
71520000-9 Usługi nadzoru budowlanego.
Dodatkowe kody CPV:
71247000-1 Nadzór nad robotami budowlanymi.
71248000-8 Nadzór nad projektem i dokumentacją.
71521000-6 Usługi nadzorowania placu budowy.
5. Dodatkowo opis przedmiotu zamówienia zawarto w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik do SWZ.
6. Miejsce realizacji zamówienia: działki nr 833/3 i 833/4, położona w Namysłowie przy ul. Oleśnickiej 4, teren działania Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy

4.5.5.) Wartość części: 69948,31 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia na 1 część, na podstawie art. 255 pkt. 3) ustawy z 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2023 r., poz. 1605 z późn. zmianami), ponieważ cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie unieważnienia: Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie części 1 zamówienia kwotę w wysokości: 843 963,59 zł brutto. Cena zaproponowana w najkorzystniejszej ofercie przewyższają tę kwotę o 53 936,41 zł. W związku z tym, że Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na sfinansowanie zamówienia do wysokości oferty z najniższą ceną, zobowiązany jest unieważnić postępowanie w tej części.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 897900,00 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia na 2 część, na podstawie art. 255 pkt. 1) ustawy z 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 z późn. zmianami), ponieważ nie złożono żadnej oferty do tej części postępowania.
Uzasadnienie unieważnienia: Do postępowania na 2 część nie złożono żadnej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.