eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MirskŚwiadczenie usługi cateringowej dla uczniów Szkoły Podstawowej w Rębiszowie i Szkoły Podstawowej w Mirsku, dzieci w Przedszkolu Publicznym w Mirsku i Klubie Dziecięcym w Mirsku



Ogłoszenie z dnia 2025-08-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi cateringowej dla uczniów Szkoły Podstawowej w Rębiszowie i Szkoły Podstawowej w Mirsku, dzieci w Przedszkolu Publicznym w Mirsku i Klubie Dziecięcym w Mirsku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Mirsk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821693

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 39

1.5.2.) Miejscowość: Mirsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-630

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@mirsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mirsk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3683277f-f26d-455b-b4b1-a93c8d8ffc12

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi cateringowej dla uczniów Szkoły Podstawowej w Rębiszowie i Szkoły Podstawowej w Mirsku, dzieci w Przedszkolu Publicznym w Mirsku i Klubie Dziecięcym w Mirsku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3683277f-f26d-455b-b4b1-a93c8d8ffc12

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00385076

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00033919/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Dożywianie uczniów szkół i wychowanków przedszkola

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00298631

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.20.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia stanowi:
Zadanie I
Przygotowanie, dostarczenie (z wyłączeniem dni wolnych od nauki) obiadów dla uczniów:
1. Szkoły Podstawowej w Mirsku, ul. Kpt. Stanisława Betleja 32 (klasy IV-VIII) i ul. Wodna 2 (klasy I-III) , 59-630 Mirsk. Szacuje się, że dziennie 13 uczniów szkoły będzie korzystało z obiadów finansowanych przez Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Mirsku oraz 52 uczniów z obiadów wykupionych przez rodziców.
2. Szkoły Podstawowej w Rębiszowie, Rębiszów 125, 59-630 Mirsk. Szacuje się, że dziennie 14 uczniów szkoły będzie korzystało z obiadów finansowanych przez Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Mirsku oraz 38 uczniów z obiadów wykupionych przez rodziców.
Zadanie II
Przygotowanie i dostarczenie (z wyłączeniem dni, w których przedszkole jest nieczynne) śniadania, obiadu i podwieczorku wraz napojem dla dzieci Publicznego Przedszkola w Mirsku, ul. Wodna 2, 59-630 Mirsk. Szacunkowa dzienna liczba wychowanków korzystających z posiłków wyniesie 94 dzieci.
Zadanie III
Przygotowanie i dostarczenie (z wyłączeniem dni, w których klub dziecięcy jest nieczynny) śniadania, obiadu i podwieczorku wraz napojem dla dzieci Klubu Dziecięcego w Mirsku, ul. Wodna 2, 59-630 Mirsk. Szacunkowa dzienna liczba wychowanków korzystających z posiłków wyniesie 12 dzieci.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół

55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków

55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

55322000-3 - Usługi gotowania posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 833463,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 833463,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 833463,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE "AG-MA" AUGUSTYNA MANDZIEJ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020068650

7.3.3) Ulica: GRUNWALDZKA 2A

7.3.4) Miejscowość: Świeradów-Zdrój

7.3.5) Kod pocztowy: 59-850

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 833463,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-09-01 do 2026-08-14

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.