Ogłoszenie z dnia 2025-08-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00298631/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi cateringowej dla uczniów Szkoły Podstawowej w Rębiszowie i Szkoły Podstawowej w Mirsku, dzieci w Przedszkolu Publicznym w Mirsku i Klubie Dziecięcym w Mirsku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Mirsk
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821693
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 39
1.5.2.) Miejscowość: Mirsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-630
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@mirsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mirsk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3683277f-f26d-455b-b4b1-a93c8d8ffc121.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi cateringowej dla uczniów Szkoły Podstawowej w Rębiszowie i Szkoły Podstawowej w Mirsku, dzieci w Przedszkolu Publicznym w Mirsku i Klubie Dziecięcym w Mirsku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3683277f-f26d-455b-b4b1-a93c8d8ffc12
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00385076
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00033919/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Dożywianie uczniów szkół i wychowanków przedszkola
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00298631
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.20.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia stanowi:
Zadanie I
Przygotowanie, dostarczenie (z wyłączeniem dni wolnych od nauki) obiadów dla uczniów:
1. Szkoły Podstawowej w Mirsku, ul. Kpt. Stanisława Betleja 32 (klasy IV-VIII) i ul. Wodna 2 (klasy I-III) , 59-630 Mirsk. Szacuje się, że dziennie 13 uczniów szkoły będzie korzystało z obiadów finansowanych przez Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Mirsku oraz 52 uczniów z obiadów wykupionych przez rodziców.
2. Szkoły Podstawowej w Rębiszowie, Rębiszów 125, 59-630 Mirsk. Szacuje się, że dziennie 14 uczniów szkoły będzie korzystało z obiadów finansowanych przez Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Mirsku oraz 38 uczniów z obiadów wykupionych przez rodziców.
Zadanie II
Przygotowanie i dostarczenie (z wyłączeniem dni, w których przedszkole jest nieczynne) śniadania, obiadu i podwieczorku wraz napojem dla dzieci Publicznego Przedszkola w Mirsku, ul. Wodna 2, 59-630 Mirsk. Szacunkowa dzienna liczba wychowanków korzystających z posiłków wyniesie 94 dzieci.
Zadanie III
Przygotowanie i dostarczenie (z wyłączeniem dni, w których klub dziecięcy jest nieczynny) śniadania, obiadu i podwieczorku wraz napojem dla dzieci Klubu Dziecięcego w Mirsku, ul. Wodna 2, 59-630 Mirsk. Szacunkowa dzienna liczba wychowanków korzystających z posiłków wyniesie 12 dzieci.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
55322000-3 - Usługi gotowania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 833463,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 833463,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 833463,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE "AG-MA" AUGUSTYNA MANDZIEJ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020068650
7.3.3) Ulica: GRUNWALDZKA 2A
7.3.4) Miejscowość: Świeradów-Zdrój
7.3.5) Kod pocztowy: 59-850
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "AG-MA" AUGUSTYNA MANDZIEJ
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "AG-MA" AUGUSTYNA MANDZIEJ
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 833463,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-09-01 do 2026-08-14INNE PRZETARGI MIRSK
więcej: przetargi MIRSK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP-DAGZ-04-2025
- Usługa cateringu w 2026 r. (wyżywienie wraz z obsługą) dla grup FRSE przebywających w obiekcie Warszawskiego Centrum Sportu Młodzieżowego "Agrykola" przy ul. Myśliwieckiej 9 w Warszawie.
- Przygotowanie i dostawa posiłków dla osób przebywających w Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnym w Radomsku w 2026 roku
- Usługa żywienia pacjentów hospitalizowanych w Instytucie Medycyny Wsi im. Witolda Chodźki
- PRZYGOTOWANIE I DOSTAWA GORĄCYCH POSIŁKÓW DLA DZIECI I DOROSŁYCH PODOPIECZNYCH GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W OKRESIE OD 01.01.2026 DO 31.12.2026 R.
- Świadczenie usług cateringowych dla seniorów dziennego Domu Senior + w Tarnowie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





