Ogłoszenie z dnia 2025-08-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00362105/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup pojazdów patrolowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ŚLĄSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ IM. NADKOM. JÓZEFA BOCHEŃSKIEGO Z SIEDZIBĄ W RACIBORZU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 273159157
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Generała Jarosława Dąbrowskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Racibórz
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-400
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 414 4147
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.slosg@strazgraniczna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.slaski.strazgraniczna.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://slosg.ezamawiajacy.pl/pn/SLOSG/demand/225962/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup pojazdów patrolowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b1ea1c80-3020-4e27-919a-2e7d19039184
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00385029
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00108792/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Zakup pojazdów patrolowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00362105
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 9/ZP/07/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pojazd typu SUV - NOWY o parametrach technicznych określonych w SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe
4.5.5.) Wartość części: 110975,61 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 pojazd osobowy typ kompakt, sedan lub kombi o napędzie hybrydowym – pojazd z rynku wtórnego o parametrach technicznych określonych w SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe
4.5.5.) Wartość części: 86178,86 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 pojazd osobowy typ kompakt sedan lub kombi o napędzie benzynowym – pojazd z rynku wtórnego o parametrach technicznych określonych w SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe
4.5.5.) Wartość części: 89430,89 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Kwota złożonej oferty na część 1 – „Pojazd typu SUV - NOWY” przekracza wartość jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie posiada wystarczających środków finansowych na sfinansowanie części 1 zamówienia.
Zgodnie z art. 255 pkt 3) ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 169893,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 169893,00 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na część 2 zamówienia nie wpłynęła żadna oferta.
Na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta złożona przez firmę KORCZYK PLUS Sp. z o.o. Sp. k. ul. Warszawska 154,
43-300 Bielsko-Biała nie została niepodpisana żadnym z wymaganych podpisów tj.: podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Żeby złożenie oferty mogło być uznane za skuteczne, wymaga od wykonawcy przekazania zamawiającemu pliku (dokumentu elektronicznego) zawierającego ofertę wraz z właściwym podpisem elektronicznym, który został złożony przed zaszyfrowaniem oferty.
Zamawiający określił w rozdziale Rozdział XI ust. 4 SWZ (Opis sposobu przygotowania oferty) - Ofertę należy złożyć w języku polskim, sporządzoną pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej, opatrzoną podpisem kwalifikowanym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
W toku badania oferty wraz z załącznikami stwierdzono, że pliki nie zostały opatrzone elektronicznym podpisem kwalifikowanym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Obowiązek zachowania formy elektronicznej, pod rygorem nieważności, opatrzonej podpisem kwalifikowanym lub opatrzonej podpisem zaufanym lub osobistym wynika z art. 63 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Złożenie oferty bez podpisu elektronicznego jest uchybieniem nieusuwalnym. Dlatego też brak podpisu dokumentów elektronicznych skutkuje ich nieważnością i oferta podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3) ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jest niezgodna z przepisami ustawy.
Z uwagi na fakt, że jedyna oferta złożona w postępowaniu podlega odrzuceniu, zgodnie z brzmieniem art. 255 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli wszystkie oferty podlegały odrzuceniu.
W oparciu o art. 255 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych w związku z art. 226 ust. 1 pkt 3) Zamawiający unieważnia postępowanie na część 3.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z RACIBORZA
- Bieżące utrzymanie kanalizacji deszczowej na terenie miasta Racibórz.
- Zintegrowany rozwój szkolnictwa branżowego w pow. rac. w kierunku regionalnych inteligentnych specjalizacji CKZiU nr 2 "Mechanik" w Raciborzu -wyk. Dok. projektowej oraz robót budowlanych
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Przyszłość zaczyna się w raciborskich szkołach"
- Zintegrowany rozwój szkolnictwa branżowego w pow. rac. w kier. regionalnych inteligentnych specjalizacji w CKZiU nr 1 w Raciborzu- wykonanie dok.proj. oraz robót budowlanych
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz zabudowa boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkolno - Przedszkolnym nr 1 w Raciborzu.
- ZABEZPIECZENIE/USZCZELNIENIE STAREGO KANAŁU BETONOWEGO KANALIZACJI DESZCZOWEJ W TECHNOLOGII CIPP UV ZLOKALIZOWANEGO W RACIBORZU UL. CEGIELNIANA
więcej: przetargi w Raciborzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa w ramach leasingu operacyjnego fabrycznie nowych dwóch samochodów typu SUV dla Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Termy Uniejów Spółka z o. o w Uniejowie"
- Dostawa i zakup samochodu osobowego w ramach realizacji programu pn. "Ekoauto- zakup samochodu elektrycznego oraz stacji ładowania na potrzeby Gminy Poddębice"
- ZAKUP SAMOCHODU SŁUŻBOWEGO NA POTRZEBY TRANSPORTOWE INSTYTUTU PAMIĘCI NARODOWEJ - KOMISJI ŚCIGANIA ZBRODNI PRZECIWKO NARODOWI POLSKIEMU ODDZIAŁU W KRAKOWIE
- Zakup samochodów osobowych na potrzeby prokuratur okręgu koszalińskiego
- Dostawa samochodu osobowego na potrzeby Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie
- Dostawa dwóch fabrycznie nowych samochodów osobowych z napędem elektrycznym dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Pruszkowie.
więcej: Samochody osobowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.