Ogłoszenie z dnia 2022-10-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych związanych z przebudową nawierzchni na placu zabaw na Smoczym Skwerze w Zesławicach oraz montaż małej architektury, dla ZZM w Krakowie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Zieleni Miejskiej w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 361777097
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Reymonta 20
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-059
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 12-20-10-240
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetagi@zzm.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm.krakow.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych związanych z przebudową nawierzchni na placu zabaw na Smoczym Skwerze w Zesławicach oraz montaż małej architektury, dla ZZM w Krakowie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f2d23a7d-3a4d-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00385017
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018518/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.62 Modernizacja i doposażenie Smoczego Skweru w Zesławicach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00359693/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W niniejszym przypadku Zamawiający w treściach SWZ i ogłoszeń o zamówieniach przewidział możliwość udzielenia zamówień podobnych, zgodnie art. 305 pkt 1) i art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp), polegającą na tym, że w okresie 3 lat od dnia udzielenia podstawowego zamówienia publicznego, udzieli ewentualnie wyłonionemu w tym postępowaniu Wykonawcy zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych na terenie objętym przedmiotem zamówienia lub zlokalizowanym w pobliżu, a w szczególności w bezpośrednim sąsiedztwie, lub w innych terenach zlokalizowanych na obszarze Gminy Miejskiej Kraków (na przykład ogródki jordanowskie, place zabaw, parki, tereny leśne będące w zarządzie lub utrzymaniu ZZM w Krakowie), do 100% wartości szacunkowej zamówienia podstawowego, dla postępowań znak sprawy: NP.26.2.33.22.BM oraz NP.26.2.45.21.UK co zostało skalkulowane przy szacowaniu wartości zamówień podstawowych, na warunkach przewidzianych w umowie dla postępowań i zamówień podstawowych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NP.26.2.68.22.BM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 384052,04 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, STWiORB i przedmiary. Integralną częścią ZiS niezbędną dla wykonania przedmiotu zamówienia są materiały załączone do ZiS. Zamawiający zaznacza, iż załączone przedmiary stanowią jedynie charakter orientacyjny i pomocniczy, a podstawą do sporządzenia oferty oraz określenia zakresu i wyliczenia ryczałtowej ceny, a następnie rozliczeń umowy jest STWiORB oraz dokumentacja projektowa.
Miejsce wykonywania robót budowlanych obejmuje działki ewidencyjne nr 2/24, 2/22, 2/19, 2/23, 2/17, 2/18 obr. NH-4.
W ramach zamówienia należy zrealizować następujące prace: demontaż istniejącej nawierzchni bezpiecznej placu zabaw z płyt gumowych wraz z utylizacją; przygotowanie istniejącej podbudowy do ułożenia nowych warstw nawierzchni bezpiecznej EPDM; ułożenie nawierzchni bezpiecznej EPDM; montaż obiektów małej architektury – urządzeń zabawowych placu zabaw – trampolin ziemnych 3 szt.; montaż obiektu małej architektury – 1 szt. stół do tenisa stołowego; wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej; uporządkowanie terenu po wykonaniu robót budowlanych, wykonanie inwentaryzacji powykonawczej w programie R3 Trees/GreenSpaces;
Zamówienie obejmuje również: kompleksową dokumentację powykonawczą. Po zakończeniu robót budowlanych teren należy uporządkować, a elementy niepodlegające przebudowie doprowadzić do stanu jak przed ich rozpoczęciem,
Wykonawca zobowiązany jest do wykonania oraz przedstawienia celem zaakceptowania projektu stałej organizacji ruchu oraz dopełnienia wszelkich niezbędnych formalności z tym związanych z procedurami ZDMK. Wykonawca zobowiązany jest do zakupu i dostawy niezbędnego materiału, przygotowania i uzupełnienia podłoża oraz gwarantuje i odpowiada za materiał oraz jakość wykonanych prac, zgodnie z wymaganiami opisanymi w specyfikacji i jej załącznikach.
Wykonawca prac jest odpowiedzialny za jakość ich wykonania. Wykonawca zastosuje właściwą technologię robót, zgodną z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami, normami oraz z zasadami BHP.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody i wypadki zaistniałe podczas wykonywania prac na terenie GMK, a wynikające z niedopełnienia obowiązków przez Wykonawcę lub nienależytego wykonywania prac. Wykonawca zobowiązany jest do stosowania przy realizacji prac technologii i sposobu ich wykonywania, która zapewni ich prowadzenie „na mokro”, czyli techniką „bezpyłową”.
Podczas wykonywania prac pracownicy i sprzęt Wykonawcy muszą być oznakowane nazwą firmy.
Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia i przedłożenia do akceptacji Planu BIOZ dla przedmiotowego zakresu inwestycji. Wykonawca zobowiązany jest przed przystąpieniem do robót do ogrodzenia terenu budowy i ustawienia tablic informacyjnych . Ogrodzenie terenu budowy musi mieć estetyczną oraz jednolitą graficznie formę i skutecznie uniemożliwiać przedostanie się na teren placu budowy osób postronnych. Oznakowanie musi być zgodne z Uchwałą nr XXXVI/908/20 Rady Miasta Krakowa z dnia 26 lutego 2020r. w sprawie ustalenia „Zasad i warunków sytuowania obiektów małej architektury, tablic reklamowych i urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń”.
W trakcie prowadzenia prac budowlanych kierownik budowy ma obowiązek dopilnowania w szczególności: ogrodzenia, oznakowania i zabezpieczenia terenu budowy estetycznym i szczelnym ogrodzeniem lub jeśli nie ma takowej konieczności – do zapewnienia otaśmowania, oznakowania i stosownego zabezpieczenia obszaru, oznaczenia terenu prac tablicami informacyjnymi i ostrzegawczymi,
zabezpieczenia istniejącej infrastruktury i zieleni przed uszkodzeniami, zapewnienia ciągłości i bezpieczeństwa obsługi komunikacyjnej, wykonania zdjęć dotyczących stanu posiadłości wszystkich sąsiadujących osób trzecich przed rozpoczęciem robót budowlanych oraz samego terenu inwestycji, a następnie przesłania ich do przedstawiciela Zamawiającego w terminie do 7 dni od dnia rozpoczęcia robót, po wykonaniu prac wraz ze zgłoszeniem ich do odbioru końcowego, dostarczenia Zamawiającemu oświadczenia o zgodności robót względem decyzji pozwolenia na budowę/ zaświadczenia dotyczącego niewniesienia sprzeciwu wobec zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych, dokumentacji projektowej oraz wiedzy technicznej, ewentualnym wykazaniu zmian nieistotnych potwierdzonych przez projektanta, wykonaniu prac zgodnie z przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz że teren budowy doprowadzony został do należytego stanu i porządku, dostarczenia Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej nie później niż do 7 dni od dnia zgłoszenia Zamawiającemu zakończenia robót budowlanych i gotowości do odbioru. Zastosowane ewentualnie przez Zamawiającego w dokumentacji projektowej wskazania pochodzenia technologii lub wyrobów służą określeniu wzorcowych standardów cech technicznych i jakościowych oraz funkcjonalnych. Zamawiający zaznacza, iż użyte ewentualnie w ZiS przykłady nazw własnych produktów bądź producentów dotyczące określonych technologii lub wyrobów, mają jedynie charakter przykładowy i dopuszczone jest składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne, które spełniają wszystkie wymagania wymienione w ZiS, przy czym Wykonawca zobowiązany jest wykazać w treści złożonej oferty ich równoważność, załączając stosowne opisy techniczne i funkcjonalne lub technologiczne itp. Ponadto, jeżeli zastosowanie rozwiązań równoważnych pociąga za sobą konieczność dokonania zmian projektowych w dokumentacji, Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania dokumentacji zamiennej uwzględniającej wprowadzone zmiany na koszt własny i uzyskania jej akceptacji przez Zamawiającego, oraz w razie konieczności uzyskania również niezbędnych uzgodnień lub decyzji odpowiednich instytucji. Przy oferowaniu technologii lub wyrobów innych niż opisane w ZiS, Wykonawca musi wykazać szczegółowo w treści oferty ich równoważność z warunkami i wymaganiami opisanymi w ZiS, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty jego szczegółowe opisy techniczne i funkcjonalne lub technologiczne itp. pozwalające na ocenę zgodności oferowanego przedmiotu z ZiS w szczególności wymaga się od Wykonawcy podania nazwy, producenta, typu lub modelu oferowanego wyrobu oraz opisu jego właściwości technicznych, funkcjonalnych, jakościowych, użytkowych, architektonicznych, estetycznych, materiałowych, kolorystycznych, konstrukcyjnych, dotyczących bezpieczeństwa itp., jak i technologicznych Zamawiający podkreśla, iż dopuszcza tolerancję +/- 10% w stosunku do podanych wymagań traktowanych w zależności od danego parametru podanego w ZiS jako wymaganie minimalne albo maksymalne. Ponadto montowane elementy muszą zmieścić się w obszarze działki ewidencyjnej jaką dysponuje Inwestor oraz w wymaganych projektem strefach bezpiecznych, a Wykonawca składając ofertę wraz z rozwiązaniami równoważnymi winien zaproponować rozwiązania, które spełniają wszystkie wymagania techniczne, funkcjonalne, jakościowe, użytkowe, estetyczne, materiałowe, kolorystyczne, konstrukcyjne, architektoniczne, dotyczące bezpieczeństwa itp.
Wykonawca musi obliczyć cenę ryczałtową oferty dla całości zamówienia wyliczoną w oparciu o własną kalkulację, a przedstawić ją w formularzu oferty odpowiednio jako cenę za całość zamówienia oraz załączyć do oferty kosztorysy uproszczone lub szczegółowe dla całości zamówienia. Cena musi uwzględniać wymagania i zapisy niniejszej ZiS oraz jej załączników.
Wykonawca musi zaoferować:
72-miesięczny okres gwarancji na całość zamówienia, wraz z przeglądami, regulacjami i konserwacją zgodnie z zaleceniami producenta/ów, 60-miesięczny okres rękojmi na całość przedmiotu zamówienia. Zapisy w dokumentacji projektowej dotyczące określonych w kartach katalogowych niektórych urządzeń lub ich elementów, a wymagające dłuższego okresu gwarancji są obowiązujące wyłącznie w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę urządzeń, które w ramach podstawowej gwarancji ich producentów zawarte są w ich standardowej ofercie. W przypadku gdy na określone urządzenia bądź ich elementy producent udziela standardowo dłuższej niż minimalnie bądź maksymalnie punktowany okres gwarancji, Wykonawca zobowiązany jest do przekazania w dniu odbioru przedmiotu zamówienia Zamawiającemu, w formie cesji, uprawnień gwarancyjnych i warunków oraz obowiązków z nich wynikających, które zostały opisane w dostarczonych Zamawiającemu kartach produktu, katalogach, kartach gwarancyjnych itp. dokumentach lub oświadczeniach producenta. W takim przypadku uprawnienia z tytułu gwarancji, jak i obowiązki związane z przestrzeganiem jej warunków, w tym konserwacją, po upływie okresu zaoferowanego w ofercie przez Wykonawcę, przechodzą na Zamawiającego.
Gwarancja i rękojmia będzie liczona od dnia następnego po dacie odbioru końcowego całości przedmiotu zamówienia. Gwarancja obejmuje między innymi, poza ujętymi prawnie, nieodpłatną naprawę przedmiotu zamówienia, jego konserwację i przeglądy oraz regulacje wynikające z warunków gwarancji producenta/ów w okresie gwarancyjnym, realizowaną w miejscu użytkowania, przez osoby lub podmioty posiadające stosowną autoryzację producenta/ów, a także gwarancja obejmuje wymianę przedmiotu zamówienia lub jego elementów. W przypadku udzielania przez producenta gwarancji dłuższej niż oferowana przez Wykonawcę, Wykonawca powinien przekazać ją Zamawiającemu.
Wykonawca powinien wypełnić oraz podpisać formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego, a następnie przesłać poprzez pocztę elektroniczną na adres Zamawiającego: przetargi@zzm.krakow.pl. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w ZiS podpisane przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy zawartych w ZiS.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 472384,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 472384,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 472384,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo-Handlowa STAR-KOP Krzysztof Urbańczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9441489354
7.3.3) Ulica: ul. Kościelna 1
7.3.4) Miejscowość: Czernichów
7.3.5) Kod pocztowy: 32-070
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Usługowo-Handlowa "STAR-KOP" Krzysztof Urbańczyk
jakie przetargi wygrała firma
Firma Usługowo-Handlowa "STAR-KOP" Krzysztof Urbańczyk
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 472384,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-10-04 do 2022-11-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Rewitalizacja i zabezpieczenie konserwatorskie części obszaru Fortu nr 2 Kościuszko - Bastion III wraz z terenem otaczającym - działka nr 535/4 obręb 11 jedn. Ewid. Krowodrza - Etap III
- ZP.57.2024 - Dostawa olejów silnikowych, przekładniowych i hydraulicznych, środków smarnych oraz płynów eksploatacyjnych.
- Opracowanie projektu wraz z wykonaniem instalacji odciągowej zanieczyszczonego powietrza dla 8 stanowisk produkcji katalizatora cerowego Łukasiewicz - ICIMB, 02-676 Warszawa ul. Postępu 9
- Remont 7 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 7 części.
- Dostawa wraz z instalacją ogniw fotowoltaicznych w budynkach mieszkalnych ul. Lipińskiego 18, Grota Roweckiego 17 w Krakowie.
- Wykonanie remontu chodników ul. Grota - Roweckiego 11 (kl. III), Grota - Roweckiego 37 (kl. I - III) i drogi wewn. ul. Kobierzyńska 99 (mienie) w Krakowie.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Adaptacja wraz z przebudową oraz rozbudową budynku Szkoły Podstawowej na potrzeby Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli - zakres na 2024 rok."
- "Budowa sieci elektroenergetycznej kablowej nN-0,4kV zasilającej, oświetleniowej wraz doziemną kanalizacją teletechniczną oraz demontaż istniejących słupów oświetleniowych".
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z częścią garażową wraz z niezbędnymi urządzeniami budowlanymi na nieruchomości położonej w Łodzi przy ulicy Skierniewickiej 8/10 PRACE PRZYGOTOWAWCZE
- Remont elewacji na nieruchomości położonej przy ulicy Nowej 40/44 w Łodzi
- "Wymiana stolarki okiennej oraz stolarki drzwi głównych wejściowych i bocznych w budynku internatu."
- PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 104452E KOZANKI PODLEŚNE - CHWALBORZYCE
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.