eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łowicz › Budowa budynku zaplecza stadionu przy ul. Starzyńskiego w Łowiczu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-10-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa budynku zaplecza stadionu przy ul. Starzyńskiego w Łowiczu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Łowicz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148621

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Stary Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Łowicz

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-400

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.7.) Numer telefonu: 46 830 91 51

1.5.8.) Numer faksu: 46 830 91 60

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wydzial.iwestycji@um.lowicz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lowicz.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.lowicz.eu/bip/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa budynku zaplecza stadionu przy ul. Starzyńskiego w Łowiczu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-35f8d100-0f07-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00385000

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019007/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Budowa budynku zaplecza stadionu przy ul. Starzyńskiego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00283429/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IR 271.2.7.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 5619126,92 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest wykonanie zadania pn.: „Budowa budynku zaplecza stadionu przy ul. Starzyńskiego w Łowiczu”, obejmującego budowę budynku zaplecza stadionu przeznaczonego pod potrzeby organizacji imprez sportowych związanych z działalnością Klubu Sportowego „PELIKAN”.
Będzie to budynek dwu-kondygnacyjny (parter +piętro), nie podpiwniczony, dachem dwuspadowym, poddaszem nieużytkowym. Pobudowany w technologii tradycyjnej z I stopniem uprzemysłowienia, z dostępem do pomieszczeń przez osoby poruszające się na wózkach inwalidzkich (N.N.).
W budynku zaprojektowano:
• w parterze: pomieszczenia socjalne (szatnie i natryski), pom. biurowe, kotłownia gazowa, pom. gospodarcze, komunikacja, W.C, sterownia, dźwig osobowy,
• na piętrze: W.C, pom. biurowe, siłownia, pom. techniczne, sala konferencyjna, zaplecze kuchenne, siłownia , komunikacja, dźwig osobowy,
• ściany: murowane z pustaków szczelinowych, bloczków z betonu komórkowego i cegły
• stropy: płyty stropowe wielootworowe prefabrykowane strunobetonowe
• dach: dwuspadowy, kryty blachą trapezową
ZAGOSPODAROWANIE TERENU – istniejące i projektowe
ZAGOSPODAROWANIE PROJEKTOWE:
Budynek zaplecza stadionu:

a) Powierzchnia użytkowa - 723,82 m²
b) Powierzchnia zabudowy - 450,00 m²
c) Kubatura - 3.680,29 m³
Powierzchnia utwardzona z kostki betonowej – dojazdy i dojścia - 793,00 m2
d) Powierzchnia utwardzona miejsc postojowych - 186,00 m2

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5619126,92 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5955636,43 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5619126,92 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENERGO-BUD PRZEMYSŁAW TRAFALSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7752527357

7.3.3) Ulica: OLESZCZE 46

7.3.4) Miejscowość: DOBRZELIN

7.3.5) Kod pocztowy: 99-319

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6911526,11 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-23

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.