Ogłoszenie z dnia 2025-08-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00343835/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-24
- 2025/BZP 00350798/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup używanego średniego samochodu pożarniczego dla OSP Siedlec
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Radłów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660915
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kolejowa 7
1.5.2.) Miejscowość: Radłów
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-130
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.7.) Numer telefonu: 14 678 20 44
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminaradlow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaradlow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-148f6a73-a66e-4143-a5cb-7526e1deacb51.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup używanego średniego samochodu pożarniczego dla OSP Siedlec2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-148f6a73-a66e-4143-a5cb-7526e1deacb5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00384853
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00071037/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Zakup używanego średniego samochodu pożarniczego dla OSP Siedlec
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PPI.271.34.25
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Zamówienie obejmuje zakup używanego średniego samochodu pożarniczego dla OSP Siedlec.
2) Średni samochód ratowniczo-gaśniczy, stanowiący przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych zgodnie z:
a) ustawą z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2024 r. poz. 1251 ze zm.), wraz z przepisami wykonawczymi.
b) Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. z 2007 r. Nr 143 poz. 1002) i Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 27 kwietnia 2010 r., lub w przypadku pojazdu sprowadzonego z zagranicy – z pozytywną opinią techniczną wydaną przez CNBOP.
3) Używany pojazd musi być w pełni sprawny technicznie
4) Wyprodukowany nie wcześniej niż w 2000 roku i nie później niż w 2005 roku.
5) Musi posiadać wszystkie niezbędne dokumenty obowiązujące prawem do rejestracji jako pojazd specjalny.
6) W cenie pojazdu należy uwzględnić oznakowanie pojazdu numerami operacyjnymi, nazwą jednostki i innymi danymi podanymi przez Zamawiającego w trakcie realizacji zamówienia.
7) Pojazd, najpóźniej w dniu odbioru musi posiadać certyfikat zgodności CNBOP lub w przypadku pojazdu sprowadzonego z zagranicy - pozytywną opinią techniczną wydaną przez CNBOP, po doposażeniu go w wyposażenie specjalistyczne należące do OSP Siedlec, dostarczone Wykonawcy na etapie realizacji zamówienia.
8) W skład ww. wyposażenia specjalistycznego a jednocześnie nie będącego przedmiotem zamówienia, wchodzi: Drabina wysuwana (1szt), miotła (2szt), widły (2szt), łopata (1szt), bosak (1szt), tłumice (4szt), mostki przejazdowe (2szt), pompa szlamowa MP56-3, wąż ssawny W75, wąż ssawny W110 (3szt), szyny kramera, deska ortopedyczna, najaśnica, hooligan, nożyce do prętów, wąż tłoczony W 75 (6szt), wąż tłoczony W 52 (8szt), kurtka wodna W52, rozdzielacz (2szt), smok ssawny (2szt), opryskiwacz ręczny, prądownica W 52 (3szt), prądownica W25, agregat prądotwórczy, akcesoria do agregatu prądotwórczego, przewody elektryczne, rozgałęźnik, lampy ostrzegawcze drogowe (4szt), pachołki ostrzegawcze (6szt), Piła spalinowa, opryskiwacz spalinowy, torba R1, klucze do hydrantu (4szt), nakładka pianowa tipsa, nakładka pianowa turbomatik, gaśnica 6kg (2szt), siekiera (2szt), młot, koc gaśniczy (3szt), sito kominowe, skrzynki na akcesoria.
9) Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania certyfikatu zgodności CNBOP, lub pozytywnej opinii technicznej wydanej przez CNBOP na własny koszt i ryzyko przed odbiorem końcowym pojazdu.
10) Po uzyskaniu pozytywnej opinii technicznej wyposażenie należące do OSP Siedlec stanowić będzie integralną część przedmiotu zamówienia.
11) Pojazd, przed odbiorem końcowym musi być zarejestrowany na terenie Polski,
12) W przypadku, gdy zaoferowany pojazd nie jest zarejestrowany na terytorium Rzeczpospolitej Polski, Wykonawca zobowiązany jest do jego pełnej rejestracji w Polsce, na własny koszt i ryzyko.
13) Rejestracja musi być zakończona i potwierdzona dowodem rejestracyjnym (stałym lub tymczasowym) najpóźniej w dniu odbioru pojazdu
14) Pojazd musi posiadać ważne ubezpieczenie OC, kartę gwarancyjną w języku polskim, instrukcję obsługi w języku polskim
15) Zamówienie obejmuje również przeszkolenie delegacji Zamawiającego z obsługi pojazdu, na okoliczność którego zostanie sporządzony protokół zdawczo-odbiorczy przeszkolenia.
16) Szczegółowy opis i zakres Przedmiotu zamówienia określają:
Formularz wymagań techniczno-użytkowych pojazdu – Załącznik nr 4 do SWZ,
Projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 5 do SWZ.
17) Odbiór przedmiotu zamówienia nastąpi wraz z:
a) kompletem kluczyków do pojazdu,
b) kompletem wszystkich dokumentów gwarancyjnych dotyczących pojazdu (w tym: wymagane homologacje, bądź oświadczenie producenta o zgodności z normami, karty gwarancyjne), w tym instrukcję obsługi w języku polskim do podwozia samochodu, zabudowy pożarniczej i zainstalowanych urządzeń i wyposażenia, aktualne świadectwo dopuszczenia do użytkowania w ochronie przeciwpożarowej dla pojazdu, dokumentacji niezbędnej do zarejestrowania pojazdu jako „samochód specjalny”, wynikającej z ustawy „Prawo o ruchu drogowym”,
c) instrukcjami obsługi urządzeń i sprzętu zamontowanego w pojeździe, wszystkie w języku polskim.
d) właściwymi dokumentami, niezbędnymi do dokonania rejestracji pojazdu przez Starostę tarnowskiego (Starostwo Powiatowe w Tarnowie), tj. w szczególności dowód własności pojazdu lub dokument potwierdzający powierzenie pojazdu, o którym mowa w art. 73 ust. 5 ustawy Prawo o ruchu drogowym;
18) Odbiór odbędzie się w siedzibie Wykonawcy
19) Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
34144210-3 Wozy strażackie
35110000-8 Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144210-3 - Wozy strażackie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 218700,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 218700,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 218700,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Auto-Kris Michał Pitek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6811968230
7.3.3) Ulica: Henryka Sienkiewicza 20c
7.3.4) Miejscowość: Myślenice
7.3.5) Kod pocztowy: 32-400
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 218700,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
INNE PRZETARGI RADŁÓW
więcej: przetargi RADŁÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa samochodu typu PICKUP z napędem 4x4 dla KM PSP Piekary Śląskie
- Zakup nowego średniego samochodu ratowniczo- gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Szczepanowie
- Zakup nowego średniego samochodu ratowniczo- gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Porębie Spytkowskiej
- "Zakup 1 szt. samochodu typu PICUP z napędem 4x4 dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Mysłowicach w 2025 r."
- Dostawa samochodu do transportu osób typu bus 8 osobowy z wyposażeniem
- Dostawa fabrycznie nowego lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x4 kategorii 2 (uterenowiony) dla OSP Jaszkowa Dolna
więcej: Wozy strażackie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





