Og³oszenie z dnia 2025-08-21
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00474881/01 - Wynik z dnia 2025-10-14
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Remont dachu budynku Prokuratury Rejonowej w Dzier¿oniowie przy ul. Rolnej 1”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: PROKURATURA OKRÊGOWA W ¦WIDNICY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000569800
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 21
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦widnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-100
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wa³brzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg.poswi@prokuratura.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.swidnica.po.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ kontroli pañstwowej i ochrony prawa oraz s±d i trybuna³
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Porz±dek i bezpieczeñstwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Remont dachu budynku Prokuratury Rejonowej w Dzier¿oniowie przy ul. Rolnej 1”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-a191b5b3-e279-4c1c-b53a-1d912a7cf136
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00384834
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-08-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00150808/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.2 Remont dachu budynku Prokuratury Rejonowej w Dzier¿oniowie przy ul. Rolnej 1
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a191b5b3-e279-4c1c-b53a-1d912a7cf1363.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: www.ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia. W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod numerem telefonu (22) 458-77-99 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 3046-7.261.12.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu dachu budynku Prokuratury Rejonowej w Dzier¿oniowie przy ul. Rolnej 1, w tym w szczególno¶ci: uszczelnienie dachu przy kominach i oknach, zamontowanie ³aw kominiarskich i p³otków przeciw¶nie¿nych, wymiana obicia deskami (podbitki) konstrukcji dachu, wymiana pojedynczych uszkodzonych dachówek, wymiana rynien i rur spustowych (materia³ tytan-cynk). Szczegó³owy zakres prac zawiera przedmiar robót i dokumentacja projektowa, które stanowi± za³±czniki do projektu umowy.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45261420-4 - Uszczelnianie dachu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji na wykonane prace remontowe - G
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Warunki udzia³u w postêpowaniu, okre¶lone przez Zamawiaj±cego zgodnie z art. 112 ust. 2 ustawy:16.1. zdolno¶æ do wystêpowania w obrocie gospodarczym – Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie;
16.2. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów – Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie;
16.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie;
16.4. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej - Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e ¿e:
a) zrealizowa³ w okresie piêciu lat przed up³ywem sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, tj. minimum dwa zadania o zakresie i charakterze zbli¿onym do przedmiotu zamówienia, tj. polegaj±cych na wykonywaniu remontu dachu na budynkach u¿yteczno¶ci publicznej o warto¶ci robót w tym zakresie nie mniejszej ni¿ 200.000,00 z³ brutto, w ramach jednej, odrêbnej umowy / kontraktu.
b) dysponuje minimum 1 osob±, posiadaj±c± odpowiednie kwalifikacje do kierowania robotami w czasie realizacji przedmiotowego zamówienia
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie w zwi±zku z art. 7 ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspierania agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2024 r., poz. 507 tj.) – wg za³. nr 4 do SWZ.
2. O¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie z art. 117 ust. 4 Ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 roku - Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2024, poz. 1320 z pó¼n. zm.) – wg. za³. nr 10 do SWZ (dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.).
3. Zobowi±zanie innego podmiotu, o którym mowa w pkt. 24 lit „c” do oddania zasobów Wykonawcy – wg. za³. nr 8 do SWZ (je¿eli dotyczy).
4. O¶wiadczenie o odbyciu wizji lokalnej budynku Prokuratury Rejonowej w Dzier¿oniowie przy ul. Rolnej 1 - wg za³. nr 5 do SWZ.
5. informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 108 ust. 1 pkt. 1 i 2 Ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 roku - Prawo zamówieñ publicznych, art. 108 ust. 1 pkt.4 ustawy, dotycz±cej orzeczenia zakazu ubiegania siê o zamówienie publiczne tytu³em ¶rodka karnego - sporz±dzonej nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed jej z³o¿eniem;
6. za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem podatków lub op³at wraz z za¶wiadczeniem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
7. za¶wiadczenie albo inny dokument w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
8. O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – wg. za³. nr 9 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzone nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania.
2. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane - minimum dwa zadania o zakresie i charakterze zbli¿onym do przedmiotu zamówienia, tj. polegaj±cych na wykonywaniu remontu dachu na budynkach u¿yteczno¶ci publicznej, o warto¶ci roboty w tym zakresie nie mniejszej ni¿ 200.000,00 z³ brutto, w ramach jednej, odrêbnej umowy / kontraktu – wg. za³. nr 6 do SWZ.
3. Wykaz osób (minimum 1 osoba) skierowanych przez Wykonawcê do kierowania robotami w czasie realizacji przedmiotowego zamówienia - wg za³. nr 7 do SWZ. Do wykazu nale¿y za³±czyæ:
- kserokopiê uprawnieñ budowlanych (decyzja o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie) w zakresie objêtym zamówieniem,
- kserokopiê za¶wiadczenia z w³a¶ciwego Oddzia³u Izby In¿ynierów Budownictwa potwierdzaj±cego przynale¿no¶æ osoby wyznaczonej do pe³nienia funkcji kierownika robót, z za¶wiadczenia tego musi wynikaæ, i¿ osoba ta, na dzieñ sk³adania ofert, posiada aktualne ubezpieczenie odpowiedzialno¶ci cywilnej.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Kosztorys ofertowy na wykonanie remontu dachu - wg za³. nr 2 do SWZ;2. Pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, je¿eli w imieniu Wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika (lidera konsorcjum) do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo powinno byæ za³±czone do oferty. Z pe³nomocnictwa udzielonego przez uczestników powinien wynikaæ kr±g podmiotów, które z³o¿y³y ofertê wspóln±, ze wskazaniem kto reprezentuje konsorcjum jako lider, a kto jest partnerem. Pe³nomocnictwo powinno byæ podpisane przez organy uprawnione do reprezentacji podmiotów wchodz±cych w sk³ad konsorcjum.2. Pe³nomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiaj±cym, w toku postêpowania i do niego Zamawiaj±cy kieruje informacjê, korespondencjê itp. nie dopuszcza siê uczestniczenia któregokolwiek z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w wiêcej ni¿ jednej grupie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. Niedopuszczalnym jest równie¿ z³o¿enie przez któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, równocze¶nie oferty indywidualnej oraz w ramach grupy wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. Wspólnicy spó³ki cywilnej s± traktowani jak wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln±.
3. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu (wg wzoru za³. nr 3 do SWZ) oraz o¶wiadczenie w zwi±zku z art. 7 ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspierania agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa (Dz. U. z 2024 r., poz. 507 tj.) (wg wzoru za³. nr 4 do SWZ) sk³ada ka¿dy z wykonawców.
4. Podmiotowe ¶rodki dowodowe dot. braku podstaw do wykluczenia sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy (wg wzoru za³. nr 10 do SWZ).
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany postanowieñ zawartej umowy na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP w przypadku wyst±pienia ni¿ej okre¶lonych okoliczno¶ci:1. Zmiana terminów realizacji umowy w przypadku wyst±pienia niesprzyjaj±cych warunków atmosferycznych, które uniemo¿liwi± Wykonawcy kontynuowanie realizacji przedmiotu umowy i spowoduj± wstrzymanie wykonania robót na okres realnie zagra¿aj±cy ich zakoñczeniu w terminie o którym mowa w § 5 ust. 1, (np. warunków atmosferycznych, które bêd± stanowi³y zagro¿enie bezpieczeñstwa dla pracowników Wykonawcy, wyklucz± mo¿liwo¶æ zastosowania materia³ów czy technologii niezbêdnych do wykonania przedmiotu umowy) – w tym przypadku Zamawiaj±cy mo¿e wyd³u¿yæ termin realizacji przedmiotu umowy o ilo¶æ dni uniemo¿liwiaj±cych realizacjê robót. Na czas wstrzymania prac, Wykonawca nale¿ycie zabezpieczy wykonane w obrêbie dachu roboty przed ich zniszczeniem lub zalaniem pomieszczeñ w obiekcie. Po ustaniu przyczyn uniemo¿liwiaj±cych wykonywanie przedmiotu umowy Wykonawca niezw³ocznie przyst±pi do kontynuowania robót.
2. Zmiana sposobu wykonania umowy w przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje rozwi±zania zamienne w stosunku do przyjêtych w dokumentacji projektowej, pod warunkiem, ¿e zostan± one zaakceptowane przez Zamawiaj±cego i autora dokumentacji projektowej oraz, ¿e wystêpuj± one ze wzglêdów technologicznych.
3. Wykonawca ma obowi±zek udokumentowania zaistnia³ych okoliczno¶ci powoduj±cych zmianê Umowy.
4. Okre¶la siê nastêpuj±cy sposób inicjowania procesu wprowadzenia zmian postanowieñ Umowy:
a) Zamawiaj±cy sk³ada pisemny wniosek do Wykonawcy w sprawie mo¿liwo¶ci dokonania wskazanej zmiany, we wniosku nale¿y wskazaæ uzasadnienie zmian;
b) Wykonawca sk³ada pisemny wniosek do Zamawiaj±cego w sprawie mo¿liwo¶ci dokonania wskazanej zmiany, we wniosku nale¿y wskazaæ uzasadnienie zmian.
5. Wszelkie zmiany i uzupe³nienia tre¶ci umowy mog± byæ dokonywane wy³±cznie w formie pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci, poprzez sporz±dzenie i podpisanie przez obie strony aneksu do umowy.
6. Postanowieñ, o których mowa wy¿ej nie nale¿y interpretowaæ jako prawa dowolnej ze stron do roszczenia, którego tre¶ci± by³oby ¿±danie zmiany Umowy, lecz jedynie jako mo¿liwo¶æ dokonania zmiany Umowy. Ka¿da zmiana Umowy wymaga zgody drugiej strony.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-09-12 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: www.ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-09-12 09:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-10-11
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
INNE PRZETARGI Z ¦WIDNICY
- Utrzymanie sprawno¶ci urz±dzeñ o¶wietlenia miejskiego stanowi±cego maj±tek Gminy Miasto ¦widnica w 2026 roku
- "Obs³uga i utrzymanie w dobrym stanie sanitarnym dwóch toalet publicznych w ¦widnicy w 2026 r ".
- Termomodernizacja budynku Przedszkola Miejskiego nr 6 w ¦widnicy, w ramach zadania pn. "Termomodernizacja budynków u¿yteczno¶ci publicznej w Gminie Miasto ¦widnica"
- Dostawa sprzêtu specjalistycznego w ramach projektów unijnych pn. "Edukacja Przysz³o¶ci" FEDS.08.01-IZ.00-0064/24 oraz "¦widnickie przedszkolaki odkrywaj± ¶wiat" FEDS.08.03-IZ.00-0009/24
- Budowa budynku wielofunkcyjnego w miejscowo¶ci Bole¶cin oraz budowa ¶wietlicy wiejskiej w miejscowo¶ci Komorów
- Rozbudowa ulic: Ignacego Pr±dzyñskiego kard. Stefana Wyszyñskiego, Jana Riedla, Ofiar O¶wiêcimskich, Komunardów i gen. W³adys³awa Sikorskiego w zakresie budowy ¶cie¿ki rowerowej i zatok autobusowych
wiêcej: przetargi w ¦widnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont obiektów sportowych poszkodowanych w wyniku nawalnych opadów deszczu wraz z gradobiciem, które wyst±pi³y dnia 20 maja 2024 r.
- Modernizacja energetyczna budynku u¿yteczno¶ci publicznej w Bytomiu - Przedszkole Miejskie nr 24 oraz Przedszkole Miejskie 44
- "Modernizacja Obiektów U¿yteczno¶ci Publicznej Zespó³ Placówek Nr 1 Bursa nr 3 ul. Chopina 6"
- Wykonanie robót ogólnobudowlanych w ramach konserwacji i napraw bie¿±cych w budynkach gminnych i bêd±cych w posiadaniu Miasta oraz na terenach placów zabaw
- Remont obiektów Zespo³u Szkó³ Le¶nych w Bi³goraju, tj. zmiana pokrycia dachu budynku stolarni oraz remont sali gimnastyczne wraz z zapleczem
- Robota budowlana - Remont hali magazynowej przy ul. Okrzei 6 w Stargardzie i dostosowanie jej do potrzeb magazynu OL i OC
wiêcej: Uszczelnianie dachu »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.