eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skarbimierz-OsiedleZakup i dostawa samochodu lekkiego specjalistycznego z wyposażeniem i dodatkowym osprzętem, oraz pojazdu typu quad dla jednostki OSP Łukowice Brzeskie



Ogłoszenie z dnia 2025-08-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa samochodu lekkiego specjalistycznego
z wyposażeniem i dodatkowym osprzętem,
oraz pojazdu typu quad dla jednostki OSP Łukowice Brzeskie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SKARBIMIERZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412728

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: PARKOWA 12

1.5.2.) Miejscowość: Skarbimierz-Osiedle

1.5.3.) Kod pocztowy: 49-318

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwest@skarbimierz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.skarbimierz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1117425

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


zadania własne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa samochodu lekkiego specjalistycznego
z wyposażeniem i dodatkowym osprzętem,
oraz pojazdu typu quad dla jednostki OSP Łukowice Brzeskie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1c82787d-ffa8-475b-a8a3-0088f46f30c1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00384784

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00648257/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup i dostawa samochodu ratowniczego oraz quada dla OSP

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zwiększenie odporności subregionu brzeskiego na zagrożenia i klęski żywiołowe – zakup specjalistycznych pojazdów i sprzętu dla jednostek OSP w gminach Lubsza, Olszanka i Skarbimierz

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00261707

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.8.2025.D

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia jest „Zakup samochodu specjalnego lekkiego i wyposażenia na potrzeby OSP ŁUKOWICE BRZESKIE” w ramach projektu „Zwiększenie odporności subregionu brzeskiego na zagrożenia i klęski żywiołowe – zakup specjalistycznych pojazdów i sprzętu dla jednostek OSP w gminach Lubsza, Olszanka i Skarbimierz”.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Funduszy Europejskich dla Opolskiego 2021-2027 oraz środków Budżetu Państwa.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup samochodu specjalnego lekkiego dla OSP Łukowice Brzeskie. Zakupiony zostanie pojazd fabrycznie nowy o maksymalnej masie rzeczywistej nie przekraczającej 3,5 t, zasilany silnikiem o zapłonie samoczynnym, spełniającym wymogi normy min. EURO VI, wyposażony w urządzenie sygnalizacyjno-ostrzegawcze akustyczne i oświetlenie sygnalizacyjne w technologii LED. W pojeździe wykonana zostanie zabu-dowa specjalistyczna, obejmująca kabinę planistyczno-dowódczą i przedział do przewozu psów ratowniczych i sprzętu. Pojazd z zabudową i dodatkowym wyposażeniem stanowi optymalne i najkorzystniejsze rozwiązanie, w którym zastosowano sprawdzone i standardowe rozwiązania.
Zaplanowano zakup kompletu wyposażenia dodatkowego pojazdu:
a. defibrylator AED z zestawem elektrod szkoleniowych i kluczem pediatrycznym 1 szt. + pulsoksymetr 1 szt.;
b. gaśnica proszkowa ABC min. 6 kg 2 szt.;
c. przenośna wyciągarka 12 V, moc 2,9 KM 1 szt.;
d. zestaw ratownictwa medycznego PSP R1 (plecak + szyny + deska) 1 kpl.;
e. ładowarki 6-cio stanowiskowe przeznaczone do radiotelefonów;
f. zestaw oświetleniowy, akumulatorowy min. 18 000 lm. 1 szt.;
g. urządzenia nawigacyjne GPS – 4 szt.;
h. urządzenia nawigacyjne wyposażone w kolorowy wyświetlacz– 4 szt.;
i. akumulatorki AA min 2100 mAh - 40 szt.;
j. stacja ładująca do akumulatorów – ładowanie min. 16 akumulatorów jednocześnie, zasilanie 12V - 2 szt.;
k. agregat prądotwórczy cichobieżny, jednofazowy - integralny element pojazdu, zasilający urządzenia za-budowy specjalistycznej, gwarantując nieprzerwaną pracę.
l. laptop dla planisty 2 szt.;
m. drukarka laserowa 1 szt.;
n. router LTE/WiFi 1 szt.;
o. latarki - szperacze 6 szt. min. moc światła 600 lm, zasięg 700 m, zasilanie akumulatorowe;
p. czajnik elektryczny – 1szt., moc max. 2000W;
q. system szybkiego wykrywania i lokalizacji wyposażony w urządzenia poszukiwawczo-ratownicze: sej-smiczno- akustyczne
r. urządzenie nasłuchowe (geofon) wyposażony w min. 6 czujników.
s. rękawice do ratownictwa technicznego – norma EN388 – 15 szt.;
t. kask ochronny (limonkowy) wraz z ochroną oczu – 15 szt., wraz z latarką.
3. Zaplanowano zakup 1 szt. pojazdu (w rozumieniu art. 7 ust. 1 lit. h) ppkt (iii) Rozporządzenia Parlamentu Europej-skiego i Rady (UE) 2021/1058 z 24.06.2021 r.) typu quad, fabrycznie nowego, czterokołowego z homologacją ka-tegorii T3b o nadwoziu przystosowanym do bezpiecznego przewozu min. 2 osób i ładunku wraz z przyczepą trans-portową do przewozu pojazdu po drogach publicznych. Pojazd zaprojektowany do użytku przez straż pożarną, po-winien posiadać homologację dopuszczającą go do ruchu po drogach publicznych. Napęd 4x4.
Wyposażenie dodatkowe: generator; oświetlenie dalekosiężne; wyciągarka; hak holowniczy; orurowanie; pług do odśnieżania; akcesoria dodatkowe.
4. Zaplanowano zakup drona podwodnego Chasing M2 Pro Max 200m, oraz zakup drona latającego z kamerą ter-mowizyjną, stacją ładowania BS 30 i walizką transportową.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34144210-3 - Wozy strażackie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1132618,44 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1132618,44 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1132618,44 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VVAN GRABOWSKI JAN GRABOWSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8940005919

7.3.3) Ulica: KOSMONAUTÓW 7

7.3.4) Miejscowość: KRĘPICE

7.3.5) Kod pocztowy: 55-330

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1132618,44 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.