eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › Naprawa oraz przegląd systemu sterowania i automatyki w Składzie paliw Gardeja - sprawa nr 72/2023



Ogłoszenie z dnia 2023-09-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Naprawa oraz przegląd systemu sterowania i automatyki w Składzie paliw Gardeja - sprawa nr 72/2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 13 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340907277

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Czwartaków 3

1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: 261483290

1.5.8.) Numer faksu: 261483222

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 13wog.przetargi@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/13wog

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Naprawa oraz przegląd systemu sterowania i automatyki w Składzie paliw Gardeja - sprawa nr 72/2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-353032b6-2c79-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00384777

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00056708/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Przegląd, konserwacja i naprawa systemu sterowania automatyki

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00330249

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 72/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 390249,84 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest naprawa oraz przegląd systemu sterowania i automatyki w składzie paliw Gardeja, zgodnie z wymaganiami określonymi w dokumentacji postepowania.
2. Zakres przedmiotu zamówienia:
Naprawa oraz przegląd systemu sterowania i automatyki mające na celu dalsze sprawne, bezpieczne
i niezawodne działanie w zakresie zbierania i przetwarzania danych, i informacji pozyskiwanych
z urządzeń obiektowych współpracujących z systemem ONYKS MIL 2 oraz SITE ONE zgodnie
z ich przeznaczeniem.
Zakres wykonania naprawy i przeglądu:
 wykonanie przeglądu urządzeń obiektowych w zakresie ich poprawnego działania,
 oględziny w zakresie uszkodzeń mechanicznych i termicznych (odkształcenia, pęknięcia itp.),
sprawdzenie komunikacji między sondami a systemem sterowania, sprawdzenie dokładności
wskazań sond w systemie, sprawdzenie połączeń elektrycznych oraz działanie elementów elektroniki,
 wymiana zaworu przepływomierza;
 naprawa niesprawnego zwijadła na froncie kolejowym stanowisko nr 3;
 wymiana 5 szt. uziemiaczy EKX-4 oraz montaż i konfiguracja;
 wymiana elektrozaworów i konfiguracja;
 wymiana grzałki w skrzynce sterowniczo – sygnalizacyjnej TSZ – 9,
 wymiana 1 szt. AccuLoada III – S (dwukanałowy),
 osuszenie przestrzeni między płaszczowej w zbiorniku buforowym.

Zakres naprawy i przeglądu należy wykonać zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia i zakresem usług zawartym w Załączniku Nr 1 do SWZ

a) Przegląd układu pomiarowego obejmuje:
 miernik poziomu produktu i poziomu wody dennej Sonda DIGIMAG SMT- 2 szt.;
 miernik poziomu produktu i poziomu wody dennej Sonda DIGIMAG XMT - 3 szt.;
 międzypłaszczowy czujnik wycieku EGG -3 szt.;
 turbinowy czujnik przepływu typu Guardsman LSJ-H3 wraz z zaworami, elektrozaworami
i czujnikami temperatury 10 szt.;
 turbinowy czujnik przepływu typu Guardsman LSJ-H4 wraz z zaworami, elektrozaworami
i czujnikami temperatury 1 szt.;
 odgaźniki AE 1700/PN10/SS-10 szt.

b) Przegląd systemu sterowania i automatyki (połączony bezpośrednio, zbierający
i przetwarzający dane z układu pomiarowego) obejmuje:
 kontroler nalewu ACCULOAD III-S (dwukanałowy) 5 szt.;
 kontroler nalewu ACCULOAD III-S ( jednokanałowy) - 1 szt.;
 kontroler przepełnienia wagonów kolejowych typu OSV-R - 6 szt.;
 kontroler obecności operatora „DEADMAN" D-1, - 10 szt.;
 kontroler uziemienia cystern kolejowych i samochodowych typ EK 3 - 10 szt.;
 kontroler uziemienia i przepełnienia cystern typ EUS 1 - 4 szt.;
 tablica wyłączeń awaryjnych TAW 1, -1 szt.;
 tablica sterowniczo-sygnalizacyjna z ekranem dotykowym TS-1, szt. 1.;
 tablica TE1 E1, 1 - szt.;
 rozdzielnica elektryczna R-1, - 1 szt.;
 tablice sterownicze - zasilające TSZ-1 i TSZ-2.


c) Przegląd Lokalnego Systemu Zbierania i Przetwarzania Danych" - SITE ONE - 1 kpl. (komputer, monitor, zasilacz awaryjny) oraz oprogramowanie:
 systemowe Microsoft Windows XP Polish OEM;
 wizualizacyjno-bazodanowe Site - One wer. 2.9.1-L;
 system portów wejścia i wyjścia - komplet w skrzyni.

d) Przegląd Centralnego Systemu Zbierania i Przetwarzania Danych ONYX MIL 2 (komputer, monitor, drukarka, zasilacz awaryjny) oraz oprogramowanie:
- systemowe Microsoft Windows 10;
- system portów wejścia i wyjścia;
- oprogramowanie serwera bazy danych MS SQL Server Standard Edition 2008 x 64.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50411000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury pomiarowej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 409590,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 488961,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 409590,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SYNCHRONEO Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 554-299-69-03

7.3.3) Ulica: Bydgoska 76

7.3.4) Miejscowość: Niemcz

7.3.5) Kod pocztowy: 86-032

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 409590,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 95 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.