Ogłoszenie z dnia 2023-09-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00330249/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-28
- 2023/BZP 00332293/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Naprawa oraz przegląd systemu sterowania i automatyki w Składzie paliw Gardeja - sprawa nr 72/2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 13 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340907277
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Czwartaków 3
1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: 261483290
1.5.8.) Numer faksu: 261483222
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 13wog.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/13wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Naprawa oraz przegląd systemu sterowania i automatyki w Składzie paliw Gardeja - sprawa nr 72/20232.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-353032b6-2c79-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00384777
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00056708/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Przegląd, konserwacja i naprawa systemu sterowania automatyki
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00330249
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 72/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 390249,84 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest naprawa oraz przegląd systemu sterowania i automatyki w składzie paliw Gardeja, zgodnie z wymaganiami określonymi w dokumentacji postepowania.
2. Zakres przedmiotu zamówienia:
Naprawa oraz przegląd systemu sterowania i automatyki mające na celu dalsze sprawne, bezpieczne
i niezawodne działanie w zakresie zbierania i przetwarzania danych, i informacji pozyskiwanych
z urządzeń obiektowych współpracujących z systemem ONYKS MIL 2 oraz SITE ONE zgodnie
z ich przeznaczeniem.
Zakres wykonania naprawy i przeglądu:
wykonanie przeglądu urządzeń obiektowych w zakresie ich poprawnego działania,
oględziny w zakresie uszkodzeń mechanicznych i termicznych (odkształcenia, pęknięcia itp.),
sprawdzenie komunikacji między sondami a systemem sterowania, sprawdzenie dokładności
wskazań sond w systemie, sprawdzenie połączeń elektrycznych oraz działanie elementów elektroniki,
wymiana zaworu przepływomierza;
naprawa niesprawnego zwijadła na froncie kolejowym stanowisko nr 3;
wymiana 5 szt. uziemiaczy EKX-4 oraz montaż i konfiguracja;
wymiana elektrozaworów i konfiguracja;
wymiana grzałki w skrzynce sterowniczo – sygnalizacyjnej TSZ – 9,
wymiana 1 szt. AccuLoada III – S (dwukanałowy),
osuszenie przestrzeni między płaszczowej w zbiorniku buforowym.
Zakres naprawy i przeglądu należy wykonać zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia i zakresem usług zawartym w Załączniku Nr 1 do SWZ
a) Przegląd układu pomiarowego obejmuje:
miernik poziomu produktu i poziomu wody dennej Sonda DIGIMAG SMT- 2 szt.;
miernik poziomu produktu i poziomu wody dennej Sonda DIGIMAG XMT - 3 szt.;
międzypłaszczowy czujnik wycieku EGG -3 szt.;
turbinowy czujnik przepływu typu Guardsman LSJ-H3 wraz z zaworami, elektrozaworami
i czujnikami temperatury 10 szt.;
turbinowy czujnik przepływu typu Guardsman LSJ-H4 wraz z zaworami, elektrozaworami
i czujnikami temperatury 1 szt.;
odgaźniki AE 1700/PN10/SS-10 szt.
b) Przegląd systemu sterowania i automatyki (połączony bezpośrednio, zbierający
i przetwarzający dane z układu pomiarowego) obejmuje:
kontroler nalewu ACCULOAD III-S (dwukanałowy) 5 szt.;
kontroler nalewu ACCULOAD III-S ( jednokanałowy) - 1 szt.;
kontroler przepełnienia wagonów kolejowych typu OSV-R - 6 szt.;
kontroler obecności operatora „DEADMAN" D-1, - 10 szt.;
kontroler uziemienia cystern kolejowych i samochodowych typ EK 3 - 10 szt.;
kontroler uziemienia i przepełnienia cystern typ EUS 1 - 4 szt.;
tablica wyłączeń awaryjnych TAW 1, -1 szt.;
tablica sterowniczo-sygnalizacyjna z ekranem dotykowym TS-1, szt. 1.;
tablica TE1 E1, 1 - szt.;
rozdzielnica elektryczna R-1, - 1 szt.;
tablice sterownicze - zasilające TSZ-1 i TSZ-2.
c) Przegląd Lokalnego Systemu Zbierania i Przetwarzania Danych" - SITE ONE - 1 kpl. (komputer, monitor, zasilacz awaryjny) oraz oprogramowanie:
systemowe Microsoft Windows XP Polish OEM;
wizualizacyjno-bazodanowe Site - One wer. 2.9.1-L;
system portów wejścia i wyjścia - komplet w skrzyni.
d) Przegląd Centralnego Systemu Zbierania i Przetwarzania Danych ONYX MIL 2 (komputer, monitor, drukarka, zasilacz awaryjny) oraz oprogramowanie:
- systemowe Microsoft Windows 10;
- system portów wejścia i wyjścia;
- oprogramowanie serwera bazy danych MS SQL Server Standard Edition 2008 x 64.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50411000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury pomiarowej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 409590,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 488961,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 409590,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SYNCHRONEO Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 554-299-69-03
7.3.3) Ulica: Bydgoska 76
7.3.4) Miejscowość: Niemcz
7.3.5) Kod pocztowy: 86-032
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 409590,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 95 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Usługi z zakresu medycyny pracy oraz ochrony pracy żołnierzy i pracowników 13 WOG oraz jednostek wojskowych i instytucji stacjonujących w m. Chełmno w latach 2024-25 - sprawa 42/2024
- Dostawa resektoskopów laserowych z morcelatorem - znak sprawy: Z/45/PN/24
- Organizacja zajęć wspierających proces edukacyjny w placówkach wsparcia dziennego w ramach projektu "Rodzina w centrum Etap I" w latach 2024-2026
- Zmiana sposobu użytkowania budynku szkoły na cele realizacji publicznego obiektu pomocy społecznej - Dzienny dom pobytu Senior+ w Sosnówce
- Naprawa podziemnego dwupłaszczowego zbiornika paliwowego o poj. 25 m3 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu - 37/2024
- Konserwacja elementów strzelnicy typu "B" w kompleksie wojskowym przy ul. Dworcowej 6A w Grupie gm. Dragacz oraz przy ul. Targowej w Brodnicy - sprawa numer 39/2024
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa wzorcowania/kalibracji wyposażenia dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Usługi w zakresie przeglądu technicznego, kalibracji i adiustacji oraz ewentualnych napraw urządzeń policyjnych do badania zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu oraz napraw osprzętu
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury pomiarowej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.