Ogłoszenie z dnia 2024-06-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00330609/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Druk i dostawa 5 tytułów książek naukowych i 2 zeszytów czasopism naukowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET IGNATIANUM W KRAKOWIE
1.3.) Oddział zamawiającego: Biuro Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 357244777
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mikołaja Kopernika 26
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-501
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@ignatianum.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.ignatianum.edu.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ignatianum.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Druk i dostawa 5 tytułów książek naukowych i 2 zeszytów czasopism naukowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3ecc552c-1683-11ef-9381-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00384766
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00330609
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP/2024/093
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 13780,11 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem postępowania i zamówienia w części nr 1 zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie druku i dostawy jednej książki naukowej posiadającej nr ISBN: W kręgu dawnej polszczyzny, t. VIII, red. Ewa Horyń, Marceli Olma, Ewa Zmuda. Zlecenie druku/ Zamówienie Jednostkowe (cały nakład tytułu) nastąpi w okresie 3 miesięcy od zawarcia umowy i będzie realizowane do 21 dni od dnia przekazania Wykonawcy Zamówienia Jednostkowego wraz z materiałami do druku. 21 – dniowy termin obejmuje także dostarczenie przedmiotu zamówienia wraz z jego wyładunkiem i wniesieniem do miejsc wskazanych przez Zamawiającego – siedziby Zamawiającego przy ul. Mikołaja Kopernika 26 w Krakowie (31-501), do Wydawnictwa Naukowego UIK mieszczącego się pod tym adresem w budynku WAM lub do innego budynku przy ul. Kopernika 26 w Krakowie wskazanego w Zamówieniu Jednostkowym.Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik nr 1A do SWZ - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) oraz załącznik nr 1B do SWZ - Formularz asortymentowo - cenowy. Szczegółowe warunki i sposób realizacji usług zawiera załącznik nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy (Projekt umowy/ PPU).
4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.5.5.) Wartość części: 3809,52 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem postępowania i zamówienia w części nr 2 zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie druku i dostawy czterech tytułów książek naukowych posiadających nr ISBN oraz dwóch zeszytów czasopism naukowych posiadających nr ISSN: Adam Jonkisz Zagadnienia syntaktyki i semantyki systemów dedukcyjnych, Marek Skrukwa Między słowem a muzyką.„Pasja według św. Jana” Johanna Sebastiana Bacha, Bogdan Stańkowski, Barbara Skałbania Wychowanie przez sztukę na przykładzie resocjalizacji młodzieży w salezjańskich Młodzieżowych Ośrodkach Wychowawczych, Iwona Pasławska-Smęder, Anna Walulik Wychowanie do twórczego życia. Perspektywa młodych dorosłych, Rocznik Filozoficzny Ignatianum 2024, t. 30, nr 1, Perspektywy Kultury 2024, nr 1(44).Zlecenia druku/ Zamówienia Jednostkowe będą następowały sukcesywnie w okresie 3 miesięcy od zawarcia umowy i każe z nich będzie realizowane do 14 dni od dnia przekazania Wykonawcy Zamówienia Jednostkowego wraz z materiałami do druku. 14 – dniowy termin obejmuje także dostarczenie przedmiotu zamówienia wraz z jego wyładunkiem i wniesieniem do miejsc wskazanych przez Zamawiającego – siedziby Zamawiającego przy ul. Mikołaja Kopernika 26 w Krakowie (31-501), do Wydawnictwa Naukowego UIK mieszczącego się pod tym adresem w budynku WAM lub do innego budynku przy ul. Kopernika 26 w Krakowie wskazanego w Zamówieniu Jednostkowym.
Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik nr 1A do SWZ - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) oraz załącznik nr 1B do SWZ - Formularz asortymentowo - cenowy. Szczegółowe warunki i sposób realizacji usług zawiera załącznik nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy (Projekt umowy/ PPU).
4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.5.5.) Wartość części: 9970,59 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3534,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3534,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DRUKARNIA POZKAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKĄ KOMANDYTOWA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5562685477
7.3.3) Ulica: ul. Cegielna nr 10 lok. 12
7.3.4) Miejscowość: Inowrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 88-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DRUKARNIA POZKAL SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
DRUKARNIA POZKAL SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3534,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9262,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11939,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9262,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): EXDRUK Spółka Cywilna Wojciech Żuchowski Adam Filipiak
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: EXDRUK Spółka Cywilna Wojciech Żuchowski Adam Filipiak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8882702960
7.3.3) Ulica: ul. Rysia nr 6
7.3.4) Miejscowość: Włocławek
7.3.5) Kod pocztowy: 87-800
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Wojciech Żuchowski WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ EXDRUK
jakie przetargi wygrała firma
Wojciech Żuchowski WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ EXDRUK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9262,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Nadzór nad prawidłowymi parametrami wody chłodzącej wraz z dostawą inhibitorów osadu i korozji oraz biocydu w Zakładzie Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
- dostawy warzyw i owoców (lato)
- Dostawa lodówki z zamrażalnikiem dla WIMiC - DE-dzp.272-261/25
- DOSTARCZENIE LAMPY ZABIEGOWEJ NA STATYWIE JEZDNYM
- Roboty remontowe budynku Zespołu Szkół Specjalnych nr 14 w Krakowie.
- Modernizacja w budynku Samorządowego Przedszkola nr 61 w Krakowie przy ul. Rajskiej 14
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Druk i dostawa publikacji książkowej z nadanym numerem ISBN "Między miastem a regionem. Wokół debat historycznych o powojennych losach Dolnego Śląska". Znak sprawy: DW.536.6/1.2025.DKM
- "Zaprojektowanie, wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych do siedziby Zamawiającego".
- Usługa druku i dostawy Biuletynu Informacyjnego Studentów AGH - DE-dzp.272-208/25
- Wykonanie i dostawa kalendarzy na 2026 rok w ramach Funduszy Europejskich dla Mazowsza 2021-2027
- Druk i opracowanie graficzne materiałów informacyjno-edukacyjnych dla mieszkańców Płocka
- Wykonanie i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych w ramach Funduszy Europejskich dla Mazowsza 2021-2027.
więcej: Usługi drukowania i dostawy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.