eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliszew › Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w podziale na 2 części



Ogłoszenie z dnia 2023-09-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w podziale na 2 części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WIELISZEW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013270577

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Krzysztofa Kamila Baczyńskiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Wieliszew

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-135

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zzp@wieliszew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wieliszew.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c0008e53-f899-11ed-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w podziale na 2 części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c0008e53-f899-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00384724

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00070108/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Pełnienie nadzorów inwestorskich nad inwestycjami gminnymi w 2023 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00228534

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZZP.271.1.11.2023.AZ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 67859,37 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia w zakresie Części 1 jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad inwestycją polegającą na wykonaniu robót budowlanych w zakresie przebudowy drogi gminnej – ul. Janiny w m. Skrzeszew (nr dz. 229) dł. odcinka 2 131m.
Zakres prac:
1) roboty przygotowawcze
2) wprowadzenie czasowej organizacji ruchu
3) wymiana hydrantów na tym ziemny 2 szt. oraz regulacja zaworów wodociągowych 117szt.
4) wykonanie warstwy wyrównawczej podbudowy wraz z poszerzeniami
5) wykonanie warstw bitumicznych jezdni
6) odtworzenie poboczy
7) wprowadzenie stałej organizacji ruchu
8) roboty inne

Szczegółowy zakres inwestycji, nad którym będzie pełniony nadzór inwestorski określony został w postępowaniu oznaczonym znakiem ZZP.271.1.4.2023.AZ, opublikowanym w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 17.03.2023 r. pod nr 2023/BZP 00141306, dostępnym na stronie internetowej prowadzonego postępowania pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-121b76db-c4c3-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.5.) Wartość części: 35341,37 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia w zakresie Części 2 jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad inwestycją polegającą na budowie i modernizacji oświetlenia drogowego w Gminie Wieliszew w zakresie:
1) Budowy nowych linii oświetleniowych w ciągu dróg w technologii LED.
a) ul. Brzozowa w m. Łajski,
b) ul. Słoneczna w m. Łajski,
c) ul. Dobra w m. Poddębie,
d) ul. Kościelna w m. Wieliszew,
e) ul. Radosna i ul. Familijna w m. Wieliszew,
f) ul. Podleśna w m. Kałuszyn,
g) ul. Magnacka i ul. Wesoła w m. Wieliszew,
h) ul. Łączna w m. Skrzeszew,
i) ul. Czerwienna w m. Krubin,
j) ul. Zacisze w m. Janówek Pierwszy,
k) ul. Janiny w m. Skrzeszew,
l) ul. Leśny Jar w m. Olszewnica Stara,
m) ul. K. K. Baczyńskiego w m. Wieliszew,
n) ul. Partyzantów w m. Skrzeszew,
o) ul. Fabryczna w m. Łajski.
2) Wymiana opraw oświetleniowych z istniejących na ledowe w ciągach dróg.
a) ul. Kościelna w m. Skrzeszew,
b) ul. Wspólna w m. Kałuszyn,
c) ul. Kościelna w m. Łajski,
d) ul. Sosnowa w m. Poddębie,
3) Wymiana opraw oświetleniowych i słupów w ciągu drogi wojewódzkiej.
a) ul. Nowodworska w m. Michałów-Reginów.

Szczegółowy zakres inwestycji, nad którym będzie pełniony nadzór inwestorski określony został w postępowaniu oznaczonym znakiem ZZP.271.1.7.2023.AZ, opublikowanym w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 07.04.2023 r. pod nr 2023/BZP 00169887/01, dostępnym na stronie internetowej prowadzonego postępowania pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-12b9f642-d398-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.5.) Wartość części: 32518,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13320,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34809,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17220,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Intrakt Andrzej Drzazgowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5311505526

7.3.3) Ulica: Ogrodowa 5b/10

7.3.4) Miejscowość: Legionowo

7.3.5) Kod pocztowy: 03-890

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17220,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79950,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79950,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.