eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BarczewoZakup i dostawa wyposażenia dla jednostek OSP z terenu Gminy Barczewo i Gminy Jeziorany



Ogłoszenie z dnia 2025-08-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa wyposażenia dla jednostek OSP z terenu Gminy Barczewo i Gminy Jeziorany

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BARCZEWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743574

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Ratuszowy 1

1.5.2.) Miejscowość: Barczewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-010

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@barczewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://barczewo.bip.net.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/barczewo

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jeziorany

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7393840449

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Jeziorany

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-320

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@barczewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/barczewo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa wyposażenia dla jednostek OSP z terenu Gminy Barczewo i Gminy Jeziorany

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-434f0a5f-e9cd-45e5-a094-7a2ba101cb4c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00384633

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00047902/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup i dostawa wyposażenia dla jednostek OSP z terenu Gminy Barczewo i Gminy Jeziorany

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

dofinansowano ze środków programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Warmii i Mazur 2021-2027 PRIORYTET FEWM.02 ŚRODOWISKO DZIAŁANIE FEWM.02.07 ADAPTACJA DO ZMIAN KLIMATU SCHEMAT A (TYP PROJEKTU 3).

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00280940

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BI.271.15.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4. Część 1 - Zakup i dostawa łodzi ratowniczej z przyczepą i osprzętem do ratownictwa wodnego.
Przedmiotem tej części zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej łodzi ratowniczej z silnikiem zaburtowym oraz przyczepą transportową. Łódź ma być przeznaczona do prowadzenia działań ratowniczych i poszukiwawczych na wodach stojących oraz płynących, także w trudnych warunkach pogodowych. Wymagania szczegółowe dotyczące m.in. konstrukcji łodzi, rodzaju silnika, wyposażenia ratowniczego oraz parametrów technicznych zawarte są w załączniku nr 2.1 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 35110000-8 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34144200-0 - Pojazdy służb ratowniczych

34144210-3 - Wozy strażackie

34144212-7 - Cysterny do transportu wody

35811100-3 - Mundury strażackie

35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca

4.5.5.) Wartość części: 172502,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4. Część 2 - Zakup i dostawa samochodu ratowniczo-gaśniczego.
Przedmiotem zamówienia w ramach Części II jest zakup i dostawa fabrycznie nowego lekkiego samochodu terenowego ratowniczego z napędem 4x4, przeznaczonego do prowadzenia działań ratowniczo-gaśniczych w trudnym terenie, w tym na obszarach leśnych, wiejskich oraz w warunkach ograniczonego dostępu. Pojazd powinien spełniać wymagania określone w przepisach dotyczących pojazdów straży pożarnej oraz być przystosowany do pracy w trudnych warunkach terenowych. Pojazd powinien być dopuszczony do ruchu drogowego, zarejestrowany i ubezpieczony, gotowy do eksploatacji w momencie odbioru. Szczegółowy opis techniczny przedmiotu zamówienia, w tym wymagania dotyczące parametrów technicznych pojazdu, wyposażenia, jednostki napędowej, kabiny załogi oraz dodatkowego osprzętu, zawarty jest w załączniku nr 2.2 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 35110000-8 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34144200-0 - Pojazdy służb ratowniczych

34144210-3 - Wozy strażackie

34144212-7 - Cysterny do transportu wody

35811100-3 - Mundury strażackie

35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca

4.5.5.) Wartość części: 200000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5. Część 3 - Zakup i dostawa przyczepy z agregatem.
Zakup fabrycznie nowej przyczepy ratowniczo-gaśniczej z agregatem prądotwórczym, przystosowanej do działań ratowniczo-gaśniczych dla jednostki Straży Pożarnej. Szczegółowy opis techniczny przedmiotu zamówienia, w tym wymagania dotyczące parametrów technicznych pojazdu, wyposażenia, jednostki napędowej, kabiny załogi oraz dodatkowego osprzętu, zawarty jest w załączniku nr 2.3 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 35110000-8 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca

35811100-3 - Mundury strażackie

34144212-7 - Cysterny do transportu wody

34144210-3 - Wozy strażackie

34144200-0 - Pojazdy służb ratowniczych

4.5.5.) Wartość części: 108000,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

6. Część 4 - Zakup i dostawa specjalistycznego sprzętu ratowniczego.
Przedmiotem tej części zamówienia jest zakup i dostawa specjalistycznego sprzętu wspomagającego działania ratownicze, w tym m.in. sprzętu hydraulicznego, pneumatycznego, oświetleniowego oraz środków ochrony indywidualnej strażaka. Szczegółowy wykaz sprzętu wraz z wymaganiami technicznymi oraz ilościami zawarty jest w załączniku nr 2.4 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 35110000-8 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca

35811100-3 - Mundury strażackie

34144212-7 - Cysterny do transportu wody

34144210-3 - Wozy strażackie

34144200-0 - Pojazdy służb ratowniczych

4.5.5.) Wartość części: 220000,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

7. Część 5 - Zakup i dostawa odzieży strażackiej specjalistycznej.
Przedmiotem tej części zamówienia jest zakup i dostawa odzieży ochronnej przeznaczonej dla strażaków biorących udział w działaniach ratowniczo-gaśniczych. Przedmiot dostawy obejmuje m.in. ubrania specjalne, hełmy, rękawice, buty, kominiarki, spełniające wymagane normy bezpieczeństwa i posiadające odpowiednie certyfikaty. Szczegółowy wykaz sprzętu wraz z wymaganiami technicznymi oraz ilościami zawarty jest w załączniku nr 2.5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 35110000-8 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca

35811100-3 - Mundury strażackie

34144212-7 - Cysterny do transportu wody

34144210-3 - Wozy strażackie

34144200-0 - Pojazdy służb ratowniczych

4.5.5.) Wartość części: 290000,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

8. Część 6 - Zakup i dostawa narzędzi hydraulicznych.
Przedmiotem tej części zamówienia jest zakup i dostawa narzędzi hydraulicznych wykorzystywanych w ratownictwie technicznym, w szczególności przy wypadkach komunikacyjnych. Zakres może obejmować zestawy rozpierające, nożyce, siłowniki, pompy hydrauliczne i niezbędne akcesoria. Szczegółowy wykaz sprzętu wraz z wymaganiami technicznymi oraz ilościami zawarty jest w załączniku nr 2.6 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 35110000-8 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca

35811100-3 - Mundury strażackie

34144212-7 - Cysterny do transportu wody

34144210-3 - Wozy strażackie

34144200-0 - Pojazdy służb ratowniczych

4.5.5.) Wartość części: 200000,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

9. Część 7 - Zakup i dostawa quada ratowniczego.
Przedmiotem tej części zamówienia jest zakup i dostawa a część obejmuje dostawę fabrycznie nowego pojazdu czterokołowego (quad) z napędem 4x4, przystosowanego do prowadzenia działań ratowniczych w trudnym terenie (lasy, łąki, obszary podmokłe). Quad powinien być wyposażony m.in. w platformę transportową lub przyczepkę, uchwyty na sprzęt ratowniczy oraz sygnalizację świetlno-dźwiękową. Szczegółowy wykaz sprzętu wraz z wymaganiami technicznymi oraz ilościami zawarty jest w załączniku nr 2.7 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 35110000-8 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca

35811100-3 - Mundury strażackie

34144212-7 - Cysterny do transportu wody

34144210-3 - Wozy strażackie

34144200-0 - Pojazdy służb ratowniczych

4.5.5.) Wartość części: 70000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 190500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 559834,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 190500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Usługowa „HERO”

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 645-215-31-36

7.3.3) Ulica: ul. Grodzka 40a

7.3.4) Miejscowość: Tarnowskie Góry

7.3.5) Kod pocztowy: 42-600

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 190500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 227800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1495036,71 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 227800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INŻYNIERIA POJAZDÓW SPECJALNYCH STRAŻAK SAM S.C

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 645-215-31-36

7.3.3) Ulica: ul. Mazowiecka 10

7.3.4) Miejscowość: Ciechanów

7.3.5) Kod pocztowy: 06-400

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 227800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 2

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 119900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 503702,22 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 119900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. MARONA Mariusz Marona

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 574-174-98-05

7.3.4) Miejscowość: Dylów Rządowy 115a

7.3.5) Kod pocztowy: 98-330

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 119900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 212605,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 493407,12 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 212605,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Subor Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 866-175-01-56

7.3.3) Ulica: ul. Towarowa 40a,

7.3.4) Miejscowość: Staszów

7.3.5) Kod pocztowy: 28-200

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 212605,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 217900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 756713,22 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 217900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FUH BA SYSTEM Violetta Maszka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 957-038-88-62

7.3.3) Ulica: ul. Leszczynowa 10f

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-175

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 217900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 98800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 380083,53 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 98800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INŻYNIERIA POJAZDÓW SPECJALNYCH STRAŻAK SAM S.C.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 645-215-31-36

7.3.3) Ulica: Mazowiecka 10

7.3.4) Miejscowość: Ciechanów

7.3.5) Kod pocztowy: 06-400

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 98800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.