eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GrudziądzRozbudowa i przebudowa zabytkowego budynku Pastorówki w miejscowości Mokre celem adaptacji do potrzeb lokalnej społeczności



Ogłoszenie z dnia 2025-08-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa i przebudowa zabytkowego budynku Pastorówki w miejscowości Mokre celem adaptacji do potrzeb lokalnej społeczności

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GRUDZIĄDZ

1.3.) Oddział zamawiającego: stanowisko ds. zamówień publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118626

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. J. Wybickiego 38

1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@grudziadz.ug.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.grudziadz.lo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1136675

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa i przebudowa zabytkowego budynku Pastorówki w miejscowości Mokre celem adaptacji do potrzeb lokalnej społeczności

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-78b7b8ad-eb15-4ab8-8da3-0cec83139999

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00384299

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00037939/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Rozbudowa i przebudowa zabytkowego budynku Pastorówki w miejscowości Mokre celem adaptacji do potrzeb lokalnej społeczności

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt jest finansowany z Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO), Komponent B: Zielona energia i zmniejszenie energochłonności”, Inwestycja B1.1.4 „Wzmocnienie efektywności energetycznej obiektów lokalnej aktywności społecznej” za pośrednictwem Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00304390

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.16.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych przy zadaniu pn. „Rozbudowa i przebudowa zabytkowego budynku Pastorówki w miejscowości Mokre celem adaptacji do potrzeb lokalnej społeczności”.
Obiekt użyteczności publicznej dla potrzeb lokalnej społeczności, podpiwniczony. Wykonany na planie kwadratu z ryzalitami na każdej elewacji. Dach wielospadowy z wykuszami przy każdym ryzalicie. Konstrukcja przedmiotowego obiektu tradycyjna. Ściany murowane z cegły ceramicznej pełnej, stropy drewniane na kondygnacji nadziemnej, nad kondygnacją piwniczną strop odcinkowy, dach drewniany wielospadowy, konstrukcji płatwiowo - kleszczowej. Posadowienie obiektu bezpośrednie na ławach fundamentowych ceglanych.
Budynek po pracach adaptacyjnych na kondygnacji parteru zawierać będzie przestrzeń wielofunkcyjną – sala na 40 osób, szatnię, toaletę przeznaczoną dla osób niepełnosprawnych oraz węzeł kuchenny. Na poddaszu zaprojektowano dwa pokoje gościnne z łazienkami, zaplecze biurowe obiektu oraz zaplecze socjalne personelu. W pomieszczeniach piwnicznych zlokalizowano toaletę damską oraz męską, pomieszczenia magazynowe oraz zaplecze techniczne budynku (wentylatorownia, pom. węzła cieplnego).
Ze względu na uszkodzenia ścian zewnętrznych budynku oraz zarysowania należy wykonać prace naprawcze na elewacji ceglanej, odtworzenie stolarki okiennej i drzwiowej z historycznymi podziałami i proporcjami. W związku z koniecznością zwiększenia wysokości użytkowej w części piwnicznej, konieczne jest obniżenie poziomu posadzki, wykonanie przegłębienia fundamentów i wykonanie ich w postaci ław fundamentowych z betonu.
Budynek w swojej zewnętrznej formie do pozostawienia. Projekt przewiduje budowę nowych schodów zewnętrznych przed wejściem głównym, montaż nad wejściem głównym szklanego zadaszenia na stalowych stylizowanych wspornikach oraz budowę podjazdu dla osób niepełnosprawnych. Wtórnie zbudowana lukarna w dachu w elewacji północno-zachodniej do likwidacji. Dach po odbudowie pokryty dachówka karpiówki, szkliwioną w kolorze antracyt. Stropy nad parterem do odbudowy – drewniane. Schody na poddasze do odtworzenia – drewniane. Ściany zewnętrzne należy ocieplić wełną mineralną. Ocieplenie wykonać od wewnątrz i zabudować płytami g-k. Bez zabudowy warstwami ocieplenia ceglanych elewacji. Izolacje przeciwwilgociowe ścian fundamentowych wykonać z użyciem szlamów. Elewacje ceglane wypiaskować i gruntować środkami ochronnymi. Stolarka okienna i drzwiowa drewniana, w kolorze ciemny orzech. Snycerka drewnianej konstrukcji dachu do odtworzenia. Budynek należy wyposażyć w instalacje wodno-kanalizacyjne, elektryczne, centralne ogrzewanie oparte o powietrzną pompę ciepła oraz w wentylację mechaniczną.

GŁÓWNE PARAMETRY OBIEKTU BUDOWLANEGO
 kubatura brutto - 2 484.00 m3,
 powierzchnia zabudowy - 253.96 m2 (bez zmian),
 powierzchnia całkowita - 682.76 m2,
 powierzchnia użytkowa - 475.56 m2 (kondygnacja piwnicy, parteru oraz poddasza),
 wysokość budynku do kalenicy 11.50 m (zwiększyła się ze względu na zmianę konstrukcji i pokrycia),
 wysokość budynku (grupa wysokości) - niski,
 szerokość budynku - 17.09 m (bez zmian),
 długość budynku - 15.61 m (bez zmian),
 liczba kondygnacji nadziemnych – 2,
 liczba kondygnacji podziemnych – 1,
 geometria i kąt nachylenia - dach wielospadowy o nachyleniu połaci 36.00 (bez zmian),
 projektowany poziom posadzki parteru: +25.36 m n.p.m. (bez zmian).
Na potrzeby projektowanej funkcji przewidziano nowe zagospodarowanie terenu, w tym: ciąg pieszo-jezdny, miejsca parkingowe na 11 samochodów w tym jedno dla osób niepełnosprawnych, miejsce parkowania rowerów, murowaną i zadaszoną wiatę śmietnikową, alejkę i placyk rekreacyjny, pergolę która podkreśla przestrzeń przed wejściem głównym do budynku, przestrzeń rekreacyjną, ławki, śmietniki, nasadzenia zieleni niskiej, krzew i drzew. Ciąg pieszo-jezdny i miejsca parkingowe do wykonania z bruku granitowego w klasycznym układzie rzymskim (łuk rzymski). Nawierzchnia alejki i placyku rekreacyjnego - nawierzchnia z kruszyw mineralnych.
W budynku projektuje się następujące instalacje wewnętrzne:
 grzewczą – centralnego ogrzewania (sposób ogrzewania - ogrzewanie podłogowe i w części piwnic instalację ogrzewania grzejnikowego, źródło ciepła - głębinowa pompa ciepła),
 wody ciepłej i zimnej,
 kanalizacji sanitarnej – projektowane przyłącze do gminnej sieci kanalizacji sanitarnej,
 kanalizacji technologicznej,
 wentylacji mechanicznej wraz z odzyskiem ciepła,
 chłodu technologicznego na potrzeby chłodnic kanałowych powietrza wentylacyjnego,,
 elektryczną (podłączenie do sieci),
 teletechniczną.
 oświetlenia podstawowego,
 monitoringu,
 odgromowa.

Wykonawca zobowiązany będzie dołączyć do każdej faktury zestawienie wykonanych robót objętych dofinansowaniem zgodnie z wytycznymi Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe

45262300-4 - Betonowanie

45262310-7 - Zbrojenie

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45431000-7 - Kładzenie płytek

45442100-8 - Roboty malarskie

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45510000-5 - Wynajem dźwigów wraz z obsługą operatorską

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

39100000-3 - Meble

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5210250,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7416545,42 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5210250,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ATM DEWELOPER Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8741797906

7.3.4) Miejscowość: Brodnica

7.3.5) Kod pocztowy: 87-300

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5210250 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-02-27

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.