Ogłoszenie z dnia 2025-08-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00390216/01 - Modyfikacja z dnia 2025-08-25
- 2025/BZP 00390221/01 - Modyfikacja z dnia 2025-08-25
- 2025/BZP 00392446/01 - Modyfikacja z dnia 2025-08-26
- 2025/BZP 00432854/01 - Wynik z dnia 2025-09-19
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
USŁUGA CAŁODOBOWEGO PRZYGOTOWYWANIA I DOSTARCZANIA POSIŁKÓW DLA PACJENTÓW SZPITALA
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Grodzisku Wielkopolskim
1.3.) Oddział zamawiającego: SPZOZ w Grodzisku Wlkp.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000317760
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mossego 17
1.5.2.) Miejscowość: Grodzisk Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-065
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.linkiewicz-mendel@spzoz-grodzisk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://spzoz-grodzisk.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
USŁUGA CAŁODOBOWEGO PRZYGOTOWYWANIA I DOSTARCZANIA POSIŁKÓW DLA PACJENTÓW SZPITALA
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c584c27d-06c3-45da-b28f-3cfe96217cd5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00384144
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00675108/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 USŁUGA CAŁODOBOWEGO PRZYGOTOWYWANIA I DOSTARCZANIA POSIŁKÓW DLA PACJENTÓW SZPITALA
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/spzoz-grodzisk3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/spzoz-grodzisk
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej, która dostępna jest pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/spzoz grodzisk, ePUAP dostępnego pod adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal lub poczty elektronicznej
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (dalej „RODO”) informujemy, że:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Grodzisku Wielkopolskim, ul. Mossego17, 62-065 Grodzisk Wielkopolski; tel. 061/44-36-501, poczta elektroniczna: sekretariat@spzoz-grodzisk.pl/
b) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych – Panią Kingę Kasprzak, z którą można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@spzoz-grodzisk.pl
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 PZP.
e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
h) posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie zadania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
i) nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
j) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skarg jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SPZOZ.DLA.2300.02.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiot zamówienia stanowi 24-miesięczne sukcesywne świadczenie własnym nakładem sił i środków od 1 października 2025 roku usługi w zakresie codziennego, całodobowego przygotowywania i sukcesywnego dostarczania posiłków dla pacjentów Zamawiającego, zgodnie z:
a) zaleceniami Głównego Inspektora Sanitarnego i Instytutu Żywności i Żywienia w sprawie norm wyżywienia i żywienia jakie obowiązują w zamkniętych zakładach żywienia zbiorowego,
b) ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia,
c) rozporządzeniami wykonawczych wydanych na podstawie powyższej ustawy,
d) z uwzględnieniem właściwości odżywczych i kaloryczności posiłków, ich jakości, zróżnicowania, walorów smakowych i estetycznych oraz właściwej temperatury. Przygotowywanie posiłków odbywać się będzie z uwzględnieniem diet stosowanych w szpitalu Zamawiającego.
2) Szczegółowy opis, ilości oraz wymagane parametry graniczne zostały określone w załączniku nr 2 do SWZ (Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia) i Istotnych postanowieniach umowy Zał. 4 do SWZ. Szczegółowe określenie diet znajduje się w zał. nr 2 do Ogłoszenia „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunków realizacji” w pkt A. Klasyfikacja diet szpitalnych. „USŁUGA CAŁODOBOWEGO PRZYGOTOWYWANIA I DOSTARCZANIA POSIŁKÓW DLA PACJENTÓW SZPITALA”.
3) Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć we własnym zakresie niezbędne pomieszczenia, urządzenia, narzędzia, materiały, surowce, personel oraz środki transportowe niezbędne do prawidłowej realizacji Usług składających się na przedmiot niniejszego zamówienia.
4) Wykonawca obowiązany jest wykonywać przedmiot zamówienia nieprzerwanie, przez cały czas trwania umowy, co oznacza konieczność zapewnienia całodziennego wyżywienia przez 7 dni w tygodniu bez względu na to czy są to dni ustawowo wolne od pracy i święta, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie normami i przepisami dot. placówek służby zdrowia. Przewidywany zakres zamówienia posiłków wynosi ok. 28.000 posiłków (osobodni) oraz 2.125 podwieczorków dla diabetyków rocznie. Podana przez Zamawiającego liczba posiłków ma charakter szacunkowy i w trakcie realizacji przedmiotowej umowy może ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu) w zależności od bieżących rzeczywistych potrzeb Zamawiającego związanych z ilością hospitalizowanych pacjentów.
5) Przedmiot zamówienia winien być przygotowywany z zachowaniem zasad systemu HACCP w warunkach sanitarnych i higienicznych określonych w szczególności w:
Rozporządzeniu nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych,
- Ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia oraz wydanych na jej podstawie aktów wykonawczych,
- Ustawie z 5 grudnia 2008 r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi,
- Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 17 kwietnia 2007 r. w sprawie pobierania i przechowywania próbek żywności przez zakłady żywienia zbiorowego typu zamkniętego systemie HACCP.
6) Posiłki dostarczane będą w ustalonych porach dnia zgodnie z harmonogramem określonym w Załączniku nr 2 do „Istotnych warunków zamówienia”.
7) Samochód, w którym Wykonawca dostarczać będzie żywność powinien być dostosowany do realizacji przedmiotu zamówienia.
8) Transport posiłków odbywa się na koszt i ryzyko Wykonawcy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 55523000-2 - Usługi zaprowiantowania innych przedsiębiorstw lub instytucji
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
55320000-9 - Usługi podawania posiłków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które odpowiadają zasadom określonym w ustawie i spełniają wymagania określone w SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: czas zamówień na CITO
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie ustanawia warunku.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie ustanawia warunku.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie ustanawia warunku.zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca spełni warunek, jeżeli
a) wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie lub wykonuje przez okres minimum jednego roku co najmniej jedno świadczenie polegające na codziennym przygotowaniu i dostarczaniu posiłków dla pacjentów szpitala lub innej placówki medycznej o wartości co najmniej 400 000,00 zł brutto.
b) wykaże, że dysponuje kuchnią, spełniającą wszystkie wymagania HACCP, w której będą produkowane i konfekcjonowane posiłki (z której posiłki te będą dowożone do SPZOZ). Kuchnia ta winna posiadać decyzję właściwych instytucji (Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego) dopuszczające pomieszczenia do przygotowywania posiłków dla żywienia zbiorowego, w tym cateringu. Kuchnia musi być w dyspozycji wykonawcy na okres nie krótszym niż planowany termin wykonywania niniejszego zamówienia.
c) wykaże, że dysponuje przynajmniej jednym samochodem dostawczym, spełniającym wszystkie stosowne wymagania odnośnie przewozu środków spożywczych, posiadającym stosowną opinię dopuszczającą do przewozu żywności przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego lub wykazał w jaki – inny sposób (zgodny z obowiązującymi przepisami) będzie dostarczał posiłki do szpitala.
d) wykaże, że posiada aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej wydane przez właściwy Powiatowy Inspektorat Sanitarny potwierdzający, że Wykonawca objęty jest nadzorem sanitarnym i spełnia wymagania higieniczne i zdrowotne konieczne do zapewnienia bezpieczeństwa procesu przygotowania posiłków oraz realizuje program i procedury z zakresu bezpieczeństwa żywności zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. 2022 poz. 2132 z późniejszymi zmianami) w rodzaju prowadzonej działalności zezwalającą na produkcję posiłków w oparciu o surowce i półprodukty oraz produkcję w systemie cateringowym wraz z dostarczaniem do odbiorców zewnętrznych;e) wykaże, że posiada opracowany i wdrożony system HACCP oraz musi przestrzegać jego zasad - dokument potwierdzający, że Wykonawca wdrożył obligatoryjny system HACCP - bądź oświadczenie potwierdzające powyższe (Druk Oferta).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenia wykonawcy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w:
- art. 108 ust. 1 pkt 1-3 PZP,
- art. 108 ust. 1 pkt 4 PZP, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
- art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
- art. 108 ust. 1 pkt 6 PZP,
- art. 109 ust 1 pkt 4 PZP.
Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
h) Zamawiający będzie weryfikował przesłankę wykluczenia, o której mowa w ust. 9 UOBN na podstawie:
Wykazów określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014.
Listy Ministra właściwego do spraw wewnętrznych obejmującej osoby i podmioty, wobec których są stosowane środki, o których mowa w art. 1 UOBN.
Z uwagi na okoliczność, że wskazane w literze a) i b) informacje są ogólnodostępne Zamawiający pobierze je samodzielnie.
Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego składa każdy z wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz podmiot udostępniający zasoby do dyspozycji wykonawców.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca spełni warunek, jeżeli
a) wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie lub wykonuje przez okres minimum jednego roku co najmniej jedno świadczenie polegające na codziennym przygotowaniu i dostarczaniu posiłków dla pacjentów szpitala lub innej placówki medycznej o wartości co najmniej 400 000,00 zł brutto.
b) wykaże, że dysponuje kuchnią, spełniającą wszystkie wymagania HACCP, w której będą produkowane i konfekcjonowane posiłki (z której posiłki te będą dowożone do SPZOZ). Kuchnia ta winna posiadać decyzję właściwych instytucji (Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego) dopuszczające pomieszczenia do przygotowywania posiłków dla żywienia zbiorowego, w tym cateringu. Kuchnia musi być w dyspozycji wykonawcy na okres nie krótszym niż planowany termin wykonywania niniejszego zamówienia.
c) wykaże, że dysponuje przynajmniej jednym samochodem dostawczym, spełniającym wszystkie stosowne wymagania odnośnie przewozu środków spożywczych, posiadającym stosowną opinię dopuszczającą do przewozu żywności przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego lub wykazał w jaki – inny sposób (zgodny z obowiązującymi przepisami) będzie dostarczał posiłki do szpitala.
d) wykaże, że posiada aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej wydane przez właściwy Powiatowy Inspektorat Sanitarny potwierdzający, że Wykonawca objęty jest nadzorem sanitarnym i spełnia wymagania higieniczne i zdrowotne konieczne do zapewnienia bezpieczeństwa procesu przygotowania posiłków oraz realizuje program i procedury z zakresu bezpieczeństwa żywności zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. 2022 poz. 2132 z późniejszymi zmianami) w rodzaju prowadzonej działalności zezwalającą na produkcję posiłków w oparciu o surowce i półprodukty oraz produkcję w systemie cateringowym wraz z dostarczaniem do odbiorców zewnętrznych;e) wykaże, że posiada opracowany i wdrożony system HACCP oraz musi przestrzegać jego zasad - dokument potwierdzający, że Wykonawca wdrożył obligatoryjny system HACCP - bądź oświadczenie potwierdzające powyższe (Druk Oferta).
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie żąda, by wykonawca złożył wraz z ofertą przedmiotowe środki dowodowe5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Kompletna oferta musi zawierać następujące dokumenty :a) Formularz ofertowy - stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ.
b) Wypełniony i podpisany zał. nr 2 formularz asortymentowo-ilościowo- cenowy.
c) Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z prowadzonego postępowania oraz o spełnianiu warunków uczestnictwa – załącznik nr 3 A.
d) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów; (Niewiążący wzór zobowiązania do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SWZ).
e) Oświadczenia Podmiotu udostępniającego zasoby o braku podstaw do wykluczenia z prowadzonego postępowania załącznik nr 3 B oraz spełnianiu warunków w zakresie udostępnianego zasobu.
f) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane (załącznik nr 8), oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;
g) W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, zamawiający zada od wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
h) Jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, zamawiający może zadać od wykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania wykonawcy.
i) Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów rejestrowych.
j) Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie dla pełnomocnika ustanowionego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, jeżeli ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.
k) Dokumenty, o których mowa wyżej dla osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego Wykonawcy zasoby na zasadach określonych w art. 118 PZP,
l) oświadczenia w zakresie kryterium oceny ofert – na formularzu oferty.
m) Oświadczenie w zakresie kryterium oceny ofert – na formularzu ofertowym.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Warunki udziału przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – jeżeli dotyczy (art. 117 ustawy PZP)1) Stosowanie do art. 117 ust. 1 ustawy PZP, Zamawiający informuje, że nie określa szczególnego, obiektywnie uzasadnionego, sposobu spełniania przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunków udziału w postępowaniu.
2) Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy PZP, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
3) W przypadku, o którym mowa w ust. 2 ustawy PZP, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Projektowane postanowienia umowy stanowią załącznik nr 4 do SWZ.Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją przez wykonawcę projektowanych postanowień umowy Umowa zostanie zawarta na podstawie złożonej oferty Wykonawcy. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności w niej wymienionych z uwzględnieniem podanych we wzorze umowy warunków ich wprowadzenia
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-08-29 08:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/spzoz-grodzisk. Wykonawca, za pośrednictwem platformazakupowa.pl może przed upływem terminu do składania wycofać ofertę. Sposób dokonywania wycofania oferty zamieszczono w instrukcji zamieszczonej na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-08-29 08:05
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
INNE PRZETARGI Z GRODZISKA WIELKOPOLSKIEGO
- "Usuwanie wyrobów zawierających azbest na terenie Powiatu Grodziskiego w roku 2025"
- Dostawa sprzętu medycznego dla SPZOZ w Grodzisku Wielkopolskim
- "Zakup lekkiego samochodu zaopatrzeniowego na potrzeby Komendy Powiatowej PSP w Grodzisku Wlkp."
- Termomodernizacja Budynku Szkoły Podstawowej w Kąkolewie
- "Przebudowa boiska szkolnego wraz z zagospodarowaniem terenu wokół budynków Liceum Ogólnokształcącego im. Juliusza Słowackiego w Grodzisku Wielkopolskim - etap 2"
- "Remont obiektu Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej oraz Komendy Powiatowej PSP w Grodzisku Wlkp."
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie spotkań edukacyjno-informacyjnych dla pracodawców z powiatów województwa wielkopolskiego pod hasłem Rola pracodawcy w procesie uczenia się pracownika.
- Świadczenie usługi cateringowej dla gości Uniwersytetu Rzeszowskiego w ramach Jubileuszu 50-lecia Kształcenia Rolniczego na Zalesiu
- Świadczenie usług gastronomicznych w zakresie żywienia pacjentów dla Szpitala Miejskiego im. Jana Garduły w Świnoujściu sp. z o. o.
- Świadczenie usługi cateringowej na potrzeby UKW w Bydgoszczy w ramach umowy ramowej
- Usługa sporządzania i dostarczania posiłków w zakresie wyżywienia osób zatrzymanych w PDOZ oraz osób przebywających w PID.
- Żywienie uczniów w Szkole Podstawowej im. Wł. Orkana w Skomielnej Białej
więcej: Usługi podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.