Ogłoszenie z dnia 2025-08-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00298308/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Dostosowanie (przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania) części parteru budynku Szkoły Podstawowej w Trzciannem na utworzenie placówki opieki nad dziećmi do lat 3 – klubu dziecięcego”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Trzcianne
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450669795
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 10
1.5.2.) Miejscowość: Trzcianne
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-104
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.7.) Numer telefonu: (85) 738 50 56 w. 25
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: trzcianne@trzcianne.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzcianne.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-85506707-ded8-4e95-943a-a8384bc8ea661.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostosowanie (przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania) części parteru budynku Szkoły Podstawowej w Trzciannem na utworzenie placówki opieki nad dziećmi do lat 3 – klubu dziecięcego”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-85506707-ded8-4e95-943a-a8384bc8ea66
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00384097
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00009065/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Aktywny maluch
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Dofinansowanie w ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 “Aktywny Maluch” 2022-2029 (poprzednia nazwa: MALUCH+), Inwestycja A4.2.1 Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00298308
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GKOŚ.271.3.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 220687,33 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji polegającej na wykonaniu robót budowlanych, dla przedsięwzięcia pt.: „Dostosowanie (przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania) części parteru budynku szkoły podstawowej w Trzciannem na utworzenie placówki opieki nad dziećmi do lat 3 – klubu dziecięcego” w ramach realizacji zadania pn. „Adaptacja pomieszczeń na rzecz utworzenia pierwszego publicznego klubu dziecięcego w Gminie Trzcianne w ramach programu Aktywny Maluch”.
2. W ramach robót budowlanych należy wyodrębnić pożarowo skrzydło budynku objęte adaptacją, kompleksowo dostosować wszystkie pomieszczenia do potrzeb publicznego klubu dziecięcego (z uwzględnieniem rozwiązań zapewniających dostępność osobom niepełnosprawnym).
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
1) Projekt techniczny – część konstrukcyjna,
2) Projekt wykonawczy konstrukcji,
3) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – branża architektoniczna,
4) Przedmiar – roboty budowlane,
5) Projekt techniczny branży elektrycznej,
6) Projekt budowlany branży elektrycznej,
7) Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót branży elektrycznej,
8) Przedmiar branży elektrycznej,
9) Projekt techniczny branży sanitarnej,
10)Projekt budowlany branży sanitarnej,
11)Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót branży sanitarnej,
12)Przedmiar branży sanitarnej,
13)Projekt zagospodarowania terenu.
4. Przedmiar robót dołączony do niniejszej SWZ jest wyłącznie dokumentem pomocniczym, z którego Wykonawca może skorzystać, ale nie ma takiego obowiązku.
5. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) roboty rozbiórkowe,
2) roboty murowe,
3) stolarka okienna i drzwiowa,
4) roboty wykończeniowe,
5) roboty elewacyjne,
6) roboty branży elektrycznej,
7) roboty instalacyjne hydrauliczne,
8) roboty instalacyjne kanalizacyjne,
9) wykonanie drzwi wewnętrznych,
10) instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych,
11) instalowanie centralnego ogrzewania.
6. Wszystkie roboty należy prowadzić w sposób umożliwiający funkcjonowanie pozostałych segmentów budynku w roku szkolnym. Główne roboty rozbiórkowe i wyburzeniowe należy wykonać w okresie wakacyjnym.
7. Obszar prowadzenia robót na cały czas ich wykonywania należy szczelnie wygrodzić oraz zabezpieczyć przed dostępem osób niepowołanych, zwłaszcza podczas prowadzenia prac rozbiórkowych, konstrukcyjno-rozbiórkowych i konstrukcyjnych. Aby zmniejszyć ryzyko powstania niebezpieczeństwa, należy prowadzić roboty w bezpośrednim uzgodnieniu z dyrekcją szkoły i Inspektorem Nadzoru lub osobą upoważnioną przez Zamawiającego.
8. Zamawiający posiada ważne pozwolenie na budowę.
9. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie, najpóźniej w dniu podpisania umowy przedłoży kosztorys ofertowy uproszczony, w cenach jednostkowych, zgodny z ceną Wykonawcy określoną w ofercie. Kosztorys uproszczony będzie materiałem pomocniczym informującym
o kosztach poszczególnych elementów zamówienia.
10. Wymaga się, aby Wykonawca do dnia odbioru końcowego uzyskał wszelkie pozwolenia, decyzje i dokumenty konieczne dla zamawiającego do użytkowania obiektu.
11. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić prace zgodnie z zasadą DNSH. Zasada DNSH („nie czyń poważnej szkody”; ang. „Do No Significant Harm”) jest zasadą dotyczącą niewspierania ani nieprowadzenia działalności gospodarczej, która powoduje znaczące szkody (poważne szkody, posiada znaczący negatywny wpływ) dla któregokolwiek z celów środowiskowych takich jak:
1) łagodzenie zmian klimatu,
2) adaptacja do zmian klimatu,
3) zrównoważone wykorzystanie i ochrona zasobów wodnych i morskich,
4) gospodarka o obiegu zamkniętym,
5) zapobieganie zanieczyszczeniu i jego kontroli,
6) ochrona i odbudowa bioróżnorodności i ekosystemów.
11.1. Roboty budowlane należy prowadzić zgodnie z zasadą DNSH („nie czyń poważnej szkody”), której wymóg wynika z:
a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2021/241 z dnia 12 lutego 2021 r. ustanawiającego Instrument na Rzecz Odbudowy i Zwiększania Odporności,
b) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2020/852 z dnia 18 czerwca 2020 r. w sprawie ustanowienia ram ułatwiających zrównoważone inwestycje, zmieniające rozporządzenie (UE) 2019/2088.
11.2. Dla potwierdzenia spełnienia powyższej zasady Wykonawca zobowiązany jest m.in. do:
a) przestrzegania obowiązujących przepisów dot. ochrony środowiska na etapie budowy,
b) przedstawienia kart, świadectw deklaracji potwierdzających pochodzenie, jakość, bezpieczeństwo zastosowanych materiałów, urządzeń itp.,
c) prowadzenia segregacji odpadów w trakcie budowy,
d) uporządkowania placu budowy po zakończeniu robót,
e) usunięcia powstałych w czasie wykonywania robót odpadów w sposób zgodny z zapisami Ustawy o Odpadach oraz Ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,
f) prowadzenia działań skutecznie zapobiegających emisji hałasu, kurzu i zanieczyszczeń w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia,
g) prowadzenia prac w porze dziennej,
h) budowy, utrzymania i rozbiórki zaplecza budowy,
i) zabezpieczenia i ochrony placu budowy,
j) zabezpieczenia mienia zgromadzonego na placu budowy.
12. Miejsce realizacji: Szkoła Podstawowa im. Św. Franciszka w Trzciannem, ul. 3 Maja 9, 19-104 Trzcianne,
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 276750,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 276750,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 276750,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MOTO-TECH ADAM IZBICKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5421965306
7.3.3) Ulica: ul. Wincentego Witosa 13
7.3.4) Miejscowość: Wasilków
7.3.5) Kod pocztowy: 16-010
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 276750,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
INNE PRZETARGI TRZCIANNE
- Wyłapywanie, transport oraz utrzymywanie bezdomnych psów z terenu gminy Trzcianne
- Odbieranie odpadów komunalnych z terenu Gminy Trzcianne
- Sukcesywna dostawa oleju napędowego na potrzeby Gminy Trzcianne.
więcej: przetargi TRZCIANNE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pracowni
- Termomodernizacja Miejsko-Gminnego Ośrodka Kultury w Kisielicach
- Wykonanie robót budowlanych w lokalach mieszkalnych tzw. pustostanach - 6/P/2025.
- Roboty budowlane realizowane w 2026 r., w zakresie instalacji elektrycznych - konserwacja, naprawa, wymiana lub usuwanie awarii w budynkach i lokalach stanowiących zasób Gminy Opole
- Budowa świetlic wiejskich w miejscowościach Jackowo Włościańskie i Głodowo Wielkie
- Zaprojektowanie oraz adaptacja hali znajdującej się przy ul. Górnej 16 w Otwocku na potrzeby handlowo - usługowe w ramach zadania budżetowego" Adaptacja hali przy ul. Górnej 16(...)
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





