Ogłoszenie z dnia 2025-08-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00358956/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-04
- 2025/BZP 00361049/01 - Modyfikacja z dnia 2025-08-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup nowego samochodu specjalnego, lekkiego, operacyjnego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Proszowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351572753
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 3 Maja 140
1.5.2.) Miejscowość: Proszowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-100
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 478317413
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mpawlowski_pr@malopolskie.straz.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kppsp-proszowice/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://malopolskapsp.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup nowego samochodu specjalnego, lekkiego, operacyjnego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2bbd3ab6-e9f3-4fa8-90f0-a96338c6ac8a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00384077
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00358956
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PT2370.24.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 162600,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup nowego samochodu specjalnego, lekkiego, operacyjnego
Przedmiotem zamówienia jest „zakup nowego samochodu specjalnego, lekkiego, operacyjnego” dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Proszowicach.
Pojazd musi spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym, z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych, zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym wraz z przepisami wykonawczymi do ustawy oraz wymagania zawarte w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia.
Samochód fabrycznie nowy, rok produkcji 2025, nadwozie typu SUV lub crossover, liczba miejsc do siedzenia – 5, ilość drzwi – 5, napęd 4x4.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ.
Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania z prawa opcji w zakresie
• Opcja nr 1 - Wypinany hak holowniczy z homologacją E20/ e20.
• Opcja nr 2 - Pierwszy przegląd serwisowy obejmujący wymianę oleju i filtra oleju, kontrolę stanu hamulców, płynów, zawieszenia, układu kierowniczego i wydechowego, a także diagnostykę komputerową usługa wraz z materiałami eksploatacyjnymi. zamówienia podstawowego z zachowaniem terminu dostawy jak w zamówieniu podstawowym. Ostateczna decyzja skorzystania z prawa opcji będzie uzależniona od posiadanych przez Zamawiającego środków finansowych, co będzie określone w zawartej pomiędzy stronami umowie. Zamawiający zastrzega, iż zamówienie określone jako „Prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego, Zamawiający może nie skorzystać z prawa opcji w szczególności w przypadku nieuzyskania środków finansowych na ten cel, a Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu żadne roszczenie. Zamawiający podejmie decyzję w zakresie skorzystania z prawa opcji na etapie podpisywania umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia. Kwota przewidziana na skorzystanie z prawa opcji stanowi różnicę pomiędzy wartością „Kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia”, a ceną zamówienia podstawowego wybranej oferty.
Jednocześnie Zamawiający informuje, że ocena złożonych ofert odbędzie się wyłącznie w zakresie zamówienia podstawowego zgodnie z przyjętymi kryteriami oceny ofert zawartymi w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34114110-3 - Pojazdy ratownicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34114110-3 - Pojazdy ratownicze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 180217,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 180217,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 180217,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Folwark Samochodowy Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572181649
7.3.3) Ulica: ul. Gustawa Morcinka 1
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-332
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"FOLWARK SAMOCHODOWY" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"FOLWARK SAMOCHODOWY" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 180217,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-10Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





