Ogłoszenie z dnia 2025-08-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00306540/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„REMONT POMIESZCZEŃ RESTAURACJI, SANITARIATÓW ORAZ PRZYNALEŻNYCH LOKALI -II”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Narodowa Orkiestra Symfoniczna Polskiego Radia
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240260206
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojciecha Kilara 1
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-202
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 48327325300
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@nospr.org.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nospr.org.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
: https://platformazakupowa.pl/pn/nospr1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„REMONT POMIESZCZEŃ RESTAURACJI, SANITARIATÓW ORAZ PRZYNALEŻNYCH LOKALI -II”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5670c8c9-bf76-4b17-9f54-36686e13ab3d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00383973
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00198477/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remont pomieszczeń restauracji
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00306540
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NOSPR/4/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 152435,71 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Roboty remontowo-budowlane w pomieszczeniach restauracji na poz. 0, poz. +1 oraz poz.+2.:
a) miejscowe uzupełnienie tynków (gładź gipsowa) ok. 122 m2,
b) malowanie dwukrotne ścian ok. 620 m2,
c) naprawa posadzki wymiana fug na całej posadzce pomieszczenia ok. 52 m2,
d) wymiana płytek ściennych ok. 41 m2,
e) wymiana płytek podłogowych ok. 12 m2,
f) miejscowa wymiana kasetonów sufitowych ok. 148 m2,
g) czyszczenie gruntowne silnie zabrudzonych płytek ok. 48 m2,
h) drobne prace towarzyszące – miejscowa wymiana listew dylatacyjnych, miejscowa wymiana kątowników w ścianach g-k, malowanie ościeżnicy, wypełnienie ubytków w ścianie g-k, miejscowa naprawa blatu bufetowego,
i) demontaż i ponowny montaż czujek ppoż,
j) prace porządkowe, w tym wyniesienie odpadów, mycie posadzek, drzwi i okien.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 3 do SWZ – „Opis przedmiotu zamówienia”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45442110-1 - Malowanie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45431000-7 - Kładzenie płytek
45410000-4 - Tynkowanie
45442180-2 - Powtórne malowanie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 139448,19 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 677914,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 139448,19 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.R.S "Bud-Rem" Józef Waliczek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6442037807
7.3.3) Ulica: Kasprzaka
7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
7.3.5) Kod pocztowy: 41-303
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
JÓZEF WALICZEK Przedsiębiorstwo Robót Specjalistycznych "BUD - REM"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 139448,19 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Świadczenie usługi odbioru oraz zagospodarowania odpadów komunalnych z Izby Administracji Skarbowej w Katowicach oraz podległych jej jednostek organizacyjnych
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia w Polskiej Grupie Górniczej S.A. Oddział KWK Staszic-Wujek
- Udzielenie przez Wykonawcę gwarancji bankowej z opcją redukcji kwoty na sumę 4 903 400,00 zł (cztery miliony dziewięćset trzy tysiące czterysta złotych)
- DOSTAWA, MONTAŻ I URUCHOMIENIE SYSTEMU KOLEJKOWEGO
- "Usługa wywozu i utylizacji odpadów niebezpiecznych i pozostałych niebędących odpadami komunalnymi w okresie 12 miesięcy (...) pakiet 2 (Wyściółka i odchody zwierzęce)"
- Badanie przez biegłego rewidenta rocznych sprawozdań finansowych za 2025 r. oraz 2026 r. Szpitali Klinicznych oraz Uniwersyteckiego Centrum Stomatologii ŚUM w Katowicach Spółka z o. o.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont wejść do przychodni SZPZLO Warszawa-Wawer w podziale na dwa zadania
- Wymiana opasek wraz z odpływami z rur spustowych, izolacją ścian fundamentowych oraz remontem cokołu budynku mieszkalnego położonego w Piotrkowie Trybunalskim przy ulicy Działkowej 3
- Remont elewacji pawilonu mieszkalnego A w Zakładzie Karnym w Hrubieszowie
- Żłobek w Gminie Bralin - dla dzieci i przyszłych pokoleń
- Prace i roboty budowlane dostosowujące pomieszczenia do wymagań związanych z instalacją nowo-zakupionej aparatury w Instytucie Agrofizyki Polskiej Akademii Nauk przy ul. Doświadczalnej 4 w Lublinie
- Przebudowa budynku warsztatów szkolnych przy Lubelskim Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Lublinie, ul. Magnoliowa 8
więcej: Tynkowanie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.