eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Budowa parkingu na ulicy Cienistej w Rybniku



Ogłoszenie z dnia 2022-10-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa parkingu na ulicy Cienistej w Rybniku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO RYBNIK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255430

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Chrobrego 2

1.5.2.) Miejscowość: Rybnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 324392302

1.5.8.) Numer faksu: 324224124

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam_pub@um.rybnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa parkingu na ulicy Cienistej w Rybniku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2cbaf574-f2f2-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00383889

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00001828/26/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.68 Budowa parkingu na ul. Cienistej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00230394/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.50.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 894308,94 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa parkingu na ulicy Cienistej w Rybniku.
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia:
Część drogowa
- wykopy ziemne, drogowe 509,31 m3
- profilowanie i zagęszczenie podłoża – jezdnia, chodnik, parking 1896,00 m2
- stabilizacja podłoża cementem o gr. 25 cm 505,00 m2
- warstwa podbudowy z kruszywa łam. o gr. 25 cm–jezdnia, parking 1635,00 m2
- warstwa podbudowy z kruszywa łam. o gr. 15 cm - chodnik 261,00 m2
- warstwa podbudowy z kruszywa łam. o gr. 20 cm–jezdnia, parking 755,00 m2
- nawierzchnia z kostki bet o gr. 8 cm na podsypce cem-piask
o gr. 3 cm – parking, chodnik 1466,00 m2
- krawężniki betonowe wystające o wym. 15x30 cm, 273,00m
- krawężniki betonowe najazdowe o wym. 15x22 cm, 32,00 m
- obrzeża betonowe o wym. 8x30 cm, 172,00 m
- oznakowanie poziome grubowarstwowe 115,00 m2
- humusowanie z obsianiem o gr. 15cm 1020,00 m2
Część kanalizacyjna
- rury kanalizacyjne z PVC-U, lite Ø200 27,56 m
- rury kanalizacyjne z PVC-U, lite Ø315 87,66 m
- rury kanalizacyjne z PVC-U, lite Ø250 87,09 m
- studnie rewizyjne żelbetowe DN 1200mm 11,0 stud.
- wpust deszczowy z osadnikiem DN 500 mm 11,0 szt.
- separator 1,0 szt.
Część oświetlenia parkingu
- montaż szafy oświetleniowej 1,00 kpl.
- montaż i stawianie słupów oświetleniowych wraz z wysięgnikami 8,00 szt.
- montaż opraw oświetleniowych LED 8,00 szt.
- układanie kabla YAKY 4x35 w kanałach zamkniętych 188,00 m.
- zabezpieczenie istniejących kabli SN i nN, rura ochronna 96,90 m.
Sporządzenie inwentaryzacji stanu technicznego obiektów budowlanych położonych przy:
1) ulica Cienista:
- nr 39 (mieszk.),
- nr 41 ( mieszk. + bud. gospodarcze),
2) ulicy Wołodyjowskiego:
- nr 43 (mieszk.),
- nr 46 (mieszk.).
Ogólne wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia
1. Zamawiający wymaga zastosowania materiałów dopuszczonych do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie.
2. Oznakowanie poziome winno być wykonane jako grubowarstwowe.
3. Nawierzchnię parkingu należy wykonać z kostki betonowej typu Tetka, Behaton, bezfazowej o gr. 8 cm w kolorze szarym z uwzględnieniem 20% koloru grafitowego.
4. Nawierzchnie chodnika należy wykonać z szarej kostki betonowej
z uwzględnieniem 20% koloru grafitowego.
5. Zamawiający informuje, że nie można wykorzystywać materiału z korytowania i rozbiórek.
6. Studnie rewizyjne żelbetowe należy zakończyć włazem żeliwnym typu ciężkiego D400 kN, z żeliwa szarego. Studzienki ściekowe należy zakończyć wpustem jezdniowym żeliwnym klasy D400 kN, z żeliwa szarego, z zawiasem i ryglem.
7. Podbudowę z kruszywa łamanego należy wykonać z nowego materiału naturalnego o zawartości ziaren o powierzchni przekruszonej i łamanej C90/3. Zamawiający nie dopuszcza zastosowania materiałów z odzysku (korytowania i rozbiórek) i recyklingu.
8. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania i zatwierdzenia tymczasowej organizacji ruchu na czas wykonywanych prac.
9. Materiały z rozbiórki we wszystkich branżach przedmiarowych, które Zamawiający uzna za przydatne do ponownego wykorzystania, na polecenie Zamawiającego na własny koszt należy dostarczyć na bezzwrotnych paletach do siedziby Rybnickich Służb Komunalnych i powinny być układane w następujący sposób:
1) kształtka betonowa 6 cm w ilości – 10 warstw / na palecie
8 cm w ilości – 8 warstw / na palecie
2) krawężniki drogowe w ilości 10 sztuk / na palecie (2 warstwy po 5 szt.
na warstwie)
3) płyty 35x35 ilości 60 sztuk / na palecie – 10 warstw po 6 szt. na warstwie.
Inne nie wskazane wyżej materiały należy układać w sposób wskazany przez
kierownika magazynu RSK lub magazynierów.
10. Zamawiający zakłada, że roboty będą prowadzone w systemie dwuzmianowym z uwzględnieniem ciszy nocnej od godz. 22.00 – 06.00.
11. Roboty mają być prowadzone w sposób zapewniający przejazd i dojścia do wszystkich obiektów zlokalizowanych wzdłuż ulicy.
12. Przed przystąpieniem do robót budowlanych, oraz po ich zakończeniu obowiązkiem Wykonawcy jest sporządzenie inwentaryzacji stanu technicznego obiektów budowlanych. Zakres inwentaryzacji winien obejmować między innymi: przedmiot i cel inwentaryzacji, lokalizację obiektu na gruncie wraz z załącznikiem mapowym, stan zagospodarowania nieruchomości wraz z ogrodzeniem, stan techniczno-użytkowy wraz z opisem elewacji budynku, dokumentację zdjęciową. Inwentaryzację nieruchomości winien wykonać rzeczoznawca (osoba posiadająca stosowne uprawnienia). Do inwentaryzacji winno być załączone pisemne oświadczenie właściciela obiektu budowlanego, że zapoznała się z inwentaryzacją i nie wnosi (albo wnosi) do inwentaryzacji uwagi (uwagi wpisać w oświadczeniu albo załączniku do oświadczenia).
13. Szczegółowy zakres prac precyzuje projekt budowlano-wykonawczy, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiary robót.
14. Krawężniki wystające wzdłuż jezdni należy wynieść na wysokość 6 cm, krawężnik najazdowy wzdłuż zjazdów indywidualnych i publicznych należy wynieść na wysokość 2-4 cm.
15. Regulacja żeliwnych włazów studzienek kanalizacyjnych i kratek ściekowych wpustów ulicznych należy wykonać przy użyciu mrozoodpornej, szybkowiążącej, nie kurczącej się zaprawie na bazie cementu modyfikowanego tworzywem sztucznym.
16. Pionowe słupki stalowe oznakowania pionowego należy obetonować do poziomu terenu zielonego o średnicy 40 cm. i na głębokość 15 cm.
17. Zamawiający udostępni bezpłatnie na potrzeby realizacji umowy wszelkie posiadane materiały i informacje, o ile ich udostępnianie nie jest regulowane odrębnymi przepisami lub zapisami odrębnych umów lub licencji.
18. Do obowiązku Wykonawcy należy przedstawienie harmonogramu rzeczowo-finansowego do akceptacji przez Zamawiającego najpóźniej w dniu przekazania placu budowy.
19. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia minimalnego terminu usunięcia wad do 14 dni.
20. W związku z wymaganiami ustawy Prawo ochrony środowiska oraz zapisami „Programu Ochrony Powietrza dla stref województwa śląskiego, w których stwierdzone zostały ponadnormatywne poziomy substancji w powietrzu”, Zamawiający informuje, że w trakcie prowadzenia prac budowlanych będzie wymagał zastosowania technologii wykonania robót, które ograniczają do minimum pylenie stosowanych materiałów budowlanych oraz są nieuciążliwe dla środowiska. Szczególnie dla Zamawiającego jest ważne, by w trakcie prowadzenia prac budowlanych były zachowane zasady:
1) zraszania wodą terenu budowy w okresach suszy.
2) stosowania zabezpieczeń pylistych materiałów sypkich przed rozwiewaniem (przykrycie plandekami, zraszanie).
3) transportu materiałów sypkich samochodami wyposażonymi w plandeki ograniczające pylenie przewożonych materiałów.
4) stosowania gotowych mieszanek budowlanych przygotowywanych
w wytwórniach.
Ponadto, Zamawiający będzie prowadził monitoring pojazdów opuszczających plac budowy pod kątem ograniczenia zanieczyszczenia dróg. W przypadku stwierdzenia uchybień, które zagrażają środowisku naturalnemu i są niezgodne z przepisami polskiego prawa i powyższymi zapisami, Zamawiający wstrzyma prowadzenie robót.
Przypomina się również, że:
1) Wykonawca jest zobowiązany do używania sprzętu i maszyn, które są zgodne z normami ochrony środowiska i przepisami dotyczącymi ich użytkowania.
2) organizacja placu budowy i prowadzenie prac budowlanych nie mogą zagrażać środowisku naturalnemu.
Minimalna gwarancja na wykonane roboty, zastosowane materiały i oznakowanie pionowe składające się na przedmiot umowy wynosi 60 miesięcy, a na oznakowanie poziome grubowarstwowe wynosi 36 miesięcy. O okres gwarancji wydłuża się uprawnienia z tytułu rękojmi za wady.
Termin usunięcia wad: do 14 dni liczone od powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego o wadzie.
W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
W zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania
z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 dokumentacja przewiduje zastosowanie na wszystkich zjazdach obniżenie krawężników o wysokości do 2-4 cm.
Zamawiający poniżej określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy:
Dotyczy części drogowej:
1) czynności demontażu istniejących warstw konstrukcyjnych drogi, dojść/ chodników i zjazdów,
2) korytowanie pod warstwy konstrukcyjne drogi, dojść/chodników i zjazdów,
3) mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża drogi, chodników i zjazdów
4) prace związane z korektą i zabudową krawężników, obrzeży,
5) układanie warstw konstrukcyjnych - podbudowy i podsypki
6) układanie nawierzchni z kształtki betonowej
7) regulacja pionowa urządzeń obcych.
Dotyczy części kanalizacyjnej:
1) czynności wykonania robót ziemnych,
2) czynności robót montażowych.
Dotyczy część oświetleniowej:
1) zabezpieczenie istniejących słupów oświetleniowych,
2) wykonaniem przebudowa sieci nN i zabezpieczenie istniejących kabli.
W odniesieniu do Wykonawców mających siedzibę poza granicami Polski Zamawiający dopuszcza zatrudnienie pracowników na podstawie równoważnych regulacji prawnych kraju macierzystego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia precyzuje dokumentacja projektowa, STWiOR, przedmiary robót oraz zestawienie kart inwentaryzacyjnych studni dla kanalizacji deszczowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1124761,87 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1900000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1124761,87 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „GEO-BUD-T.B.M.” Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 273389680

7.3.3) Ulica: ul. Boczna 6

7.3.4) Miejscowość: Żory

7.3.5) Kod pocztowy: 44-240

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1124761,87 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.